بیوگرافی و علت فوت ناگهانی راپان همسر تایلندی یوسف تیموری + عکس ها و ماجرای بیماری

0

بیوگرافی و علت فوت ناگهانی راپان همسر تایلندی یوسف تیموری + عکس ها و ماجرای بیماری

یوسف تیموری بازیگر داغدار همسر تایلندی خود شد او امروز در سوگ از دست دادن همسر سابقش (راپان همسر تایلندی یوسف تیموری بازیگر) نشست در ادامه جزئیات خبر درگذشت و علت فوت همسر تایلندی یوسف تیموری بازیگر بر اثر بیماری سرطان و ماجرای دروغ سیزده و مرگ همسر سابق یوسف تیموری از دروغ تا واقعیت بوده است جزئیات جدید و کامل را بخوانید

یوسف تیمری در مصحابه جدید گفته بعد از خبر فوت همسر سابقش گفته که خبر مرگ همسرم به هیچ عنوان دروغ نیست و او پس از بازگشت به تایلند، بیماری سرطانش عود میکند و بطور ناگهانی متوجه میشود که به بیماری سرطان مبتلاست، مانندبیماری ماهچهره خیلی که بطور ناگهانی بروز کرد.

او گفت من و راپان صیغه محرمیت خوانده بودیم و او به خاطر من مسلمان شد و این اواخزر به دلیل بیماری اطلا نمی توانست حرف بزند و صحبت کند

لازم به ذکر است که برخی گفتند که خبر مرگ همسر تایلندی یوسف تیمری دروغ سیزده بوده و حالا او با لایو جدید در اینستاگرام در مصاحبه اعلام کرد که این خبر واقعیت است و به هیچ عنوان دروغ نیست.

علت فوت ناگهانی همسر تایلندی یوسف تیموری مشخص شد+ راپان همسر یوسف تیموری کیست

درگذشت ناگهانی همسر سابق یوسف تیموری بازیگر

مجله اینترنتی حرف تازه – علت فوت همسر تایلندی یوسف تیموری بازیگر سینما و تلویزیون بیماری سرطان بود و این بازیگردر مصاحبه جدید خود نیز تایید کرد: بر اساس اخبار جدید از درگذشت و فوت همسر سابق یوسف تیموری راپان به علت بیماری سرطان در اسفند ۱۴۰۰ دارفانی وداع گفت. راپان اخیرا با یک خداحافظی برای همیشه از ایران رفت و گفت قصد دارم پسرم در تایلند تحصیلش را آغاز کند و به زودی برمی گردم. اما متاسقانه رفتنی که برگشتی نداشت و او به علت بیماری سخت سرطان درگذشت

درگذشت ناگهانی همسر سابق یوسف تیموری بازیگر

علت درگذشت راپان همسر یوسف تیموری بیماری سرطان اعلام شد. این خبر تلخ را این بازیگر در یک استوری اینستاگرام اعلام کرد و در فیلم علت فوت و درگذشت همسرش گفت که دوستان عزیز مادر آرمین مادر فرزندخوانده م بر اثر سرطان درگذشت و این اتفاق زمانی اتفاق افتاد که همکار عزیزم زهره فکورصبور از دنیا رفت بوده و به دلیل ایام عید نخواستم انرژی منفی بدم و نگفتم ، روح همه کسانی که در بین ما نیستند شاد و دعا کنید، آرمین فرزند من است و دعا کنید بتونم از مسئولیت بربیام

بیوگرافی راپان همسر تایلندی یوسف تیموری

بیوگرافی راپان همسر تایلندی یوسف تیموری

یوسف تیموری متولد ۶ دی ۱۳۵۸ در تهران بازیگر سرشناس سیما و تلویزیون که بیشتر او را به عنوان بازیگر فیلم های طنز می شناسیم چند سال پیش با یک دختر تایلندی به نام راپان آشنا شده و با او ازدواج کرد. وی درباره درباره ازدواجش گفت: من دوست داشتم با این ازدواج با فرهنگ ملت دیگری آشنا شوم و این ترکیب ملل را دوست داشتم.

بیوگرافی راپان همسر تایلندی یوسف تیموری

ماجرای ازدواج

این بازیگر سال ها پیش با یک دختر تایلندی با نام راپان ازدواج کرده و دارای یک پسر به نام آرمین می باشد.
البته وی در برنامه ای دست به افشاگری زد و گفت که آرمین فرزند همسرم است و پسر من نیست اما برای من هیچ فرقی با فرزندم ندارد.
یوسف تیموری درباره علت ازدواج با دختر تایلندی گفت نه برای من و شغلی که دارم ازدواج با یک دختر ایرانی سخت است

تیموری در سال ۹۹ با حضور در برنامه ام شو با اجرای مجید صالحی گفت که همسر و فرزند خوانده اش او را ترک کرده اند و در حال حاضر مجرد است. وی اعلام کرد که پسر تایلندی همسرش از او نیست و او در واقع پسر خوانده اش است و همسرش برای همیشه به زادگاهش برگشته و فرزندش را بزرگ می کند.

بیوگرافی راپان همسر تایلندی یوسف تیموری

یوسف تیموری اخیرا در یک مصاحبه گفته بود که آرمین پسرش نیست و همسر و فرزندش را برای ادامه تحصیل آرمین راهی تایلند کرد و قول داد که زود به زود به آن ها سر بزند این زن و شوهر پس از مشاوره گرفتن از پزشکان تصمیم گرفتند که واقعیت را به آرمین بگویند. حالا این بازیگر از جدایی همسرش گفته و ظاهرا این قضیه کاملا جدی است.

نظرات