دوره آموزش گریم و میکاپ ویژه بازار کار در آموزشگاه مریم رحیمی فرد

0

اگر قصد شرکت در دوره آموزش گریم و میکاپ به صورت کاملا حرفه ای را دارید، پیشنهاد ما به شما ثبت نام در آموزشگاه مریم رحیمی فرد است.
این آموزشگاه با همکاری با مربیان مجرب و ماهر و بهره گیری از جدیدترین متدهای میکاپ و گریم هنرجویانی تربیت می کند که می ‌توانند پس از پایان دوره به صورت کاملا مسلط وارد بازار کار شده و در این زمینه مشغول به کار شوند و از این راه کسب درآمد کنند.
با توجه به اینکه گریم و میکاپ دو مقوله جدا از یکدیگر هستند در طی دوره آموزش گریم و میکاپ در آموزشگاه مریم رحیمی فرد ، هنرجویان با تفاوت میکاپ و گریم آشنا شده و می آموزند که چگونه بر طبق نظر و سفارش مشتری این طرح ها را بر روی چهره آنها پیاده سازی کنند.

تفاوت گریم و میکاپ در چیست؟

گریم کردن صورت شامل استفاده از متدهایی است که باعث رفع عیوب موجود در چهره شده و به زاویه سازی صورت می پردازد . در این روش استفاده از مواد آرایشی با رنگ تند و غلیظ کاهش یافته و آرایشگران با استفاده از تکنیک سایه روشن حالتی ملیح وزیبا به چهره فرد می بخشند .
اما در میکاپ آرایشگران با استفاده از مواد آرایشی مختلف در رنگ های تند و تیز که بر حسب فصل یا رنگ لباس تعیین می‌ شوند و طبق جدیدترین متد و مدل های روز به آرایش صورت می پردازند.

آموزش میکاپ

چه مواردی در دوره آموزش گریم و میکاپ آموزشگاه مریم رحیمی فرد آموزش داده می شود؟

در این دوره به هنرجویان آموزش داده می شود که چگونه متعادل سازی چهره را با استفاده از انجام یک سری مراحل حرفه ای گریم و میکاپ انجام دهند.
هنرجویان می‌آموزند که پیش زمینه انجام یک گریم و میکاپ حرفه‌ای شناختن نوع فرم و حالت صورت است.
در طی این دوره مربیان دانشگاه مریم رحیمی فرد هنرجویان را با نحوه کانتورینگ کردن صورت با توجه به فرم آن و نحوه پیاده سازی متدهای جدید و مدرن میکاپ آشنا می ‌کنند.
با توجه به اینکه لوازم آرایش و گریم شامل لوازم حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای است، هنرجویان با انواع لوازم آرایش آشنا شده و می آموزند که چگونه برحسب رنگ و نوع پوست مشتری بهترین لوازم را انتخاب و استفاده کنند.
انجام مرحله به مرحله گریم و میکاپ بر روی صورت مشتری نیز توسط مربیان به هنرجویان آموزش داده می شود . بدین صورت که پس از آشنایی اولیه با فرم صورت و مواد و لوازم آرایشی، مربیان مجرب این مرکز ابتدا نحوه کانتور کردن صورت را برای میکاپ و گریم آموزش داده و در مرحله بعد به توضیح نحوه انجام متدهای آرایشی و گریم بر روی چشم ها که شامل مژه گذاری ، اصول صحیح سایه زدن، خط چشم کشیدن و غیره می باشد ، می پردازند.
یکی از قسمت های مهم این دوره آموزشی نحوه آشنایی با فرم های مختلف لب و کانتور کردن آن به صورت صحیح است.
در پایان دوره آموزش گریم و میکاپ در آموزشگاه مریم رحیمی فرد هنرجویان آموزه‌های خود را زیر نظر مربی بر روی صورت مدل پیاده سازی می کنند تا اشکالات آنها گرفته شده و بتوانند به صورت حرفه ای این اعمال را انجام دهند.

مزایای شرکت در دوره آموزش میکـاپ و گریم آموزشگاه مریم رحیمی فرد چیست؟

اولین مزیت شرکت در دوره های آموزش آموزشگاه مریم رحیمی فرد این است که هنرجو می تواند طبق میل و بودجه مناسب در کلاس‌ها به صورت گروهی، نیمه گروهی یا خصوصی شرکت نموده و در صورتی که شاغل یا دارای محدودیت تایم و زمان است کلاس های خود را در روزهای آخر هفته و یا حتی ایام تعطیل بردارد.
این آموزشگاه با توجه به شرایط اقتصادی و تورم حاکم بر جامعه برای آنکه هنرجویان با هر بودجه ای بتوانند در کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی مورد علاقه خود شرکت نموده و بتوانند پس از پایان دوره از این راه کسب درآمد کنند، شهریه را بصورت اقساط نیز می پذیرد.
علاوه بر دوره آموزش میکاپ و گریم ، دوره آموزش اپیلاسیون ، دوره آموزش طراحی ناخن نیز در آموزشگاه مریم رحیمی فرد ، برگزار می شوند که از بازار کار مناسبی برخوردارند.

تلفن مستقیم : ۰۹۳۶۶۶۳۵۵۳۰

www.maryamrahimifard.com

نظرات