فیلم کامل اجرای خوانندگی احسان یاسین در عصر جدید ۳ در مورد پیامبر اسلام را ببینید

1

فیلم کامل اجرای خوانندگی احسان یاسین در عصر جدید ۳ در مورد پیامبر اسلام را ببینید که به زبان عربی و انگلیسی و فارسی در مرحله مقدماتی فصل سوم عصر جدید در قسمت ششم یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ اجرا کرد که اجرای عربی او در عصر جدید ۳ بسیار مورد توجه داوران و تماشاگران و بینندگان برنامه قرار گرفت.

فیلم کامل اجرای خوانندگی احسان یاسین در عصر جدید 3 در مورد پیامبر اسلام را ببینید

فیلم کامل اجرای خوانندگی احسان یاسین در عصر جدید ۳ در مورد پیامبر اسلام را ببینید

احسان یاسین یکی از شرکت کنندگان فصل سوم عصر جدید بود که در بخش خوانندگی شرکت کرده بود. او قطعه ای را در مورد پیامبر اسلام به سه زبان انگلیسی و عربی و فارسی خواند که بسیار مورد توجه داوران و بینندگان برنامه عصر جدید قرار گرفت.

مخصوصا اجرای عربی احسان یاسین در عصر جدید و تسلط کامل و اجرای بی نقص او به زبان عربی مورد شگفتی و تعجب داروان شد که در ویدئوی زیر ببینید:

دانلود ویدئو

این شرکت کننده اینگونه معرفی شد:

انگلیسی…
عربی…
فارسی…
خوانندگی قطعه‌ای
معنوی…
عرفانی…
توحیدی…
احسان یاسین، نخستین اجرای قسمت ششم از مرحله مقدماتی فصل سوم مسابقه استعدادیابی عصرجدید

فیلم کامل اجرای عربی احسان یاسین در عصر جدید 3 در مورد پیامبر اسلام را ببینید

احسان یاسین پسر۲۲ ساله اهل تهران است که در رشته حسابداری تحصیل کرده و ۶ سال است که بطور حربپفه ای خوانندگی و موسیقی را دنبال میکند. اجرای او که با خواندن كاري در مورد پيامبر اسلام داوران را تحت تاثیر قرار داد

گفتنی است که فصل سوم مسابقه استعدادیابی عصر جدید با آمدن بهار ۱۴۰۱ روی آنتن می‌رود. این فصل با حضور استعدادهای هنری، ورزشی، سرگرمی، علمی و… در سه مرحله از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد

بزرگ‌ترین مسابقه استعدادیابی تلویزیون در فصل سوم با تغییراتی همراه شده است. از جمله اینکه در کنار امین حیایی که در دو فصل گذشته هم بر صندلی داوری نشسته بود، ژاله صامتی و کارن همایونفر به‌عنوان هنرمندان نام‌ آشنا و مجید اسماعیلی، تهیه‌کننده، کارگردان و منتقد سینما هم در جایگاه داوری حضور دارند.

1 دیدگاه در “فیلم کامل اجرای خوانندگی احسان یاسین در عصر جدید ۳ در مورد پیامبر اسلام را ببینید

  1. کوروش کبیر گفت:

    ایرانی باشی بچه شیعه باشی این ویدئو ببینی و قلبت نلرزه بایدبه خودت شک کنی؛برمحمد(ص) وال محمدصلوات😍😍😍😍😘😘😘😘

نظرات