آخرین وضعیت بازگشایی مدارس بعداز عید نوروز ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ مشخص شد

1

آخرین وضعیت بازگشایی مدارس بعداز عید نوروز ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ مشخص شد و زمان دقیق بازگشایی مدارس بعداز عید ۱۴۰۱ به صورت حضوری از ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۱ خواهد بود جزئیات کامل خبر را بخوانید

آخرین وضعیت بازگشایی مدارس بعداز عید نوروز 14 فروردین 1401 مشخص شد

آخرین وضعیت بازگشایی مدارس بعداز عید نوروز ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ مشخص شد

زمان دقیق بازگشایی مدارس در سال ۱۴۰۱ و بعداز تعطیلات ۱۳ بدر ۱۴۰۱ و عید نوروز ۱۴۰۱ بخاطر شیوع کرونا مشخص شد و مدارس از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ به صورت حضوری تشکیل می شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش از بازگشایی حضوری مدارس از ۱۴ فروردین سال آینده خبر داد و خاطر نشان کرد: معلمان آماده حضور در کنار دانش‌آموزان برای تقویت نظام تعلیم و تربیت هستند تا این حرکت‌ها به شکل مؤثر انجام شود.

زمان بازشدن مدارس بعد از ۱۳ بدر ۱۴۰۱ بخاطر کرونا

احمد محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری آموزش و پرورش تلاش می‌کند تا تربیت نیروی انسانی را با روحیه انقلابی و جهادی در تراز نظام اسلامی به شایستگی انجام دهد که در این زمینه مرجعیت اصلی و نقش‌آفرینی مهم با معلمان است.

وی تصریح کرد: معلمان در همه عرصه‌ها پشتیبان نظام اسلامی بودند و در دوره جدید فعالیت دولت سیزدهم نیز معلمان نقش‌آفرین اصلی در جریان آموزش و پرورش خواهند بود تا به عنوان مرجعیت آگاهی‌بخشی و پشتوانه نظام تربیتی بتوانند نقش اصلی را در تربیت و تعالی نسل آینده انجام دهند.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: آینده نظام درسی و شکل‌گیری کلاس‌های متعدد با طراحی و مهندسی شایسته به دست معلمان اتفاق می‌افتد و ما وظیفه داریم تا اقدامات و فعالیت‌های انجام شده را تبیین کنیم.

محمودزاده پیشرفت‌های علمی کشور را در تولید واکسن، رشته‌های علمی فناورانه و نانو روزافزون و محیرالعقول توصیف کرد و افزود: همه این نیروها پرورش‌ یافته دست معلمان و ساحت آموزش و پرورش هستند که قطعاً در تحقق اهداف والاتر نیز تلاشی موثر انجام می‌شود.

1 دیدگاه در “آخرین وضعیت بازگشایی مدارس بعداز عید نوروز ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ مشخص شد

  1. بدبخت گفت:

    همین امروز ۱۳ فروردین تجدید نظر کنید اخه یعنی چی

نظرات