جدیدترین مدلهای روسری زنانه خیلی خوشگل و جدید

0

“ روسری زنانه ۲۰۲۲ “، شال و روسری جدید + مدل روسری جدید ۱۴۰۱ + عکس روسری دخترانه را در ادامه این مطلب ما برای شما گلچین کردیم تا برای خرید از آنها ایده بگیرید. شال و روسری از متنوع ‌ترین اکسسوری ‌هایی هستند که می‌ توانید انتخاب کنید. این تنوع مدل و طرح هم دست شما را برای انتخاب باز می‌ گذارد و هم تصمیم‌گیری را برای شما سخت می ‌کند. طرح‌های سنتی شال و روسری مانند طرح گل و بته جقه، طرفداران زیادی دارند.

روسری زنانه

روسری زنانه ۲۰۲۲

نکاتی برای خرید شال و روسری : خانم‌ هایی که رنگ پوست روشنی دارند بهتر است از روسری و شال‌ هایی که رنگ خیلی روشن هستند، استفاده نکنند. کرم، لیمویی، آبی آسمانی و سبز روشن از جمله رنگ روسری‌ هایی هستند که به‌ تنهایی بی‌روح هستند و وقتی با پوست روشن شما ترکیب بشوند جذابیت شما را کم خواهند کرد. اما روسری نارنجی، زرشکی، قهوه‌ای و یشمی را با خیال راحت سر کنید.اما اگر خانم‌هایی با پوست تیره و برنزه دنبال روسری هستند که روی پوست‌شان بنشیند، هرگز سراغ توناژ کدر مثل دودی، بنفش تیره و قهوه‌ای نباید بروند. چون این روسری‌ ها سبب می‌ شوند صورت شما بیش از اندازه تیره به نظر برسد. دقت کنید که روسری انتخابی‌تان با رنگ موهای شما هماهنگی داشته باشه و اگر چشم‌های رنگی دارید، روسری که با چشم‌های شما هم‌ رنگ باشد، هم به چهره و هم به چشم‌هایتان جلوه خواهد بخشید.

روسری زنانه

روسری زنانه ۱۴۰۱

شال و روسري حرير : پارچه اي لطيف ، خنك ، سبك ، نازك و لخت است ، بدليل نازكي حجاب نداشتن ، روسري هاي حرير بيشتر از شال حرير موجود است ، به نسبت نوع نخي ، قيمت آن گران تر است و سر خوردن آن به نسبت روسري با شال نخي بيشتر است . رنگ مو بطور مشخص نقش مهمی در انتخاب روسری ایده آل برای شـما بازی میکند. بنابراین، نه تنها باید بـه رنگ پوست، لباس و اکسسوری‌هاي دیگر کـه با روسری خود میپوشید، بلکه باید بـه رنگ موهایتان نیز توجه داشته باشید. جنس شال یا روسری یکی دیگر از فاکتورهای انتخاب شما باید باشد. شال و روسری نخی به راحتی شسته می‌شوند، خنک هستند. و مناسب فصل گرما. روسری‎های نخی به راحتی اتو می‌شوند و نسبت به مدل‌های دیگر کمتر سر می‌خورند. به همین دلیل برای استفاده روزمره و طولانی مدت کاملا ایده‌آل هستند.

روسری زنانه

روسری زنانه

روسری زنانه

روسری زنانه

 

روسری زنانه

روسری زنانه

روسری زنانه

روسری زنانه

روسری زنانه

روسری زنانه

 

نظرات