گزارشی از سفر سه روزه به قشم

0

بدون‌شک قشم یکی از بهترین مقصد‌ها برای سفر در ایران است و اگر بخواهیم بهترین‌ها را نام ببریم حتما باید اشاره به جزیره زیبای قشم داشته باشیم. تور قشم از مشهد و بسیاری از شهر‌‌های دیگر، برای چند روزی شما را میهمان سواحل گرم و زیبای خلیج‌فارس خواهند کرد و خاطره‌ای بی‌نظیر برای‌تان رقم می‌زنند.

 تور قشم از مشهد

جزیره قشم بزرگ‌ترین جزیره ایران است و هر‌ساله میزبان مسافران بسیاری از همه جای دنیا است. جاذبه‌های تفریحی، دیدنی، تاریخی و رفاهی قشم به‌حدی زیاد هستند که شما در سفری چند‌روزه، فرصت بازدید از همه آن‌ها را نخواهید داشت. در این‌مطلب می‌خواهیم گزارشی از یک‌سفر سه‌روزه به قشم را به شما ارائه دهیم. این‌گزارش به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید برنامه منظمی برای سفر خود چیده و از همه لحظات سفر به قشم نهایت استفاده را ببرید.

اگر دوست دارید درباره قشم بیشتر بدانید یا قرار است در آیند‌ه‌ای نزدیک به قشم سفر کنید، حتما این‌مطلب را تا پایان مطالعه کنید و با کسانی که قرار است با آن‌ها به قشم سفر کنید نیز به اشتراک بگذارید.

برنامه سفر به قشم

همان‌طور که گفته شد قشم بهشت زیبایی‌ها است و هر‌فردی با هر سلیقه و سنی که باشد در سفر به قشم، جاذبه‌های بسیاری را خواهد یافت که فرصت بازدید کامل و دقیق از همه آن‌ها را ندارد. پس بهتر است برای سفر خود به قشم برنامه دقیق و منظمی را آماده کرده باشید و حتما آن را با برنامه‌های تور، هماهنگ کنید.

شاید در سفر‌های قبلی خود برنامه منظمی را نداشته‌اید و همه چیز به بهترین شکل طی شده ولی به شما این‌اطمینان را می‌دهم که با برنامه‌ریزی، سفر شما چندین برابر بازدهی خواهد داشت. با برنامه‌ریزی شما می‌توانید از طبیعت و جاذبه‌های طبیعی قشم لذت ببرید، اما زمان کافی برای خرید و دیدن فروشگاه‌‌های جزیره هم داشته باشید. با برنامه‌ریزی امکان تجربه آرامش در ساحل را همراه لذت بردن از تفریحات آبی مدرنی که در جزیره وجود دارد، خواهید داشت. این‌گزارش سه‌روزه به شما کمک می‌کند تا برای سفر‌تان برنامه‌ریزی کنید.

این مطلب را هم بخوانید: جاهای دیدنی شیراز

تور قشم از مشهد

روز اول؛ بازدید از جاذبه‌های طبیعی قشم

قشم یکی از بهترین مقصد‌های سفر برای علاقه‌مندان به طبیعت است. طبیعت خاص قشم و جاذبه‌های که در آن وجود دارد باعث شده تا بسیاری از علاقه‌مندان برای بار‌‎های متوالی به قشم سفر کنند. اگر با تور قشم از مشهد یا دیگر شهر‌ها به این‌جزیره زیبا سفر می‌کنید، بد نیست روز اول را به بازدید از دیدنی‌های طبیعی و طبیعت فوق‌العاده جزیره اختصاص دهید.

جنگل حرا، غار خربس و دره ستارگان از‌جمله مکان‌های طبیعی و دیدنی قشم هستند که تور‌های بسیاری به آن‌ها سر می‌زنند. این‌جاذبه‌ها به‌حدی زیبا هستند که هر‌کدام به‌تنهایی می‌توانند دلیل سفر یک تور یا افرادی به جزیره قشم باشند. بسیاری از این‌نام‌ها برای شما آشنا هستند و از تصاویر آن‌ها لذت برده‌اید.

یک روز برای بازدید از هم جاذبه‌های طبیعی قشـم کافی نیست و می‌توان برای هر‌یک از این‌موارد سفری جداگانه تنظیم کرد. با همه این‌اوصاف بهتر است طوری برنامه‌ریزی کنید که در روز اول حداقل سه موردی که گفته شد را ببینید و برای ادامه سفر آماده شوید. بسیاری از افراد دوست دارند در اولین روز سری به بازار‌های قشـم و مراکز خرید بزنند، اما جاذبه‌های طبیعی انرژی روز‌های بعد شما را تامین می‌کنند و روز‌های بعدی برای خرید فرصت خوبی خواهد بود.

روز دوم؛ بازدید از جزایر، قلعه پرتقالی‌ها، دره رنگین‌کمان

در روز دوم سفر به قشم بد نیست سری به دیگر جاذبه‌های طبیعی یا تاریخی جزیره زد. اله نمک، قلعه پرتقالی‌های هرمز، دره تندیس‌ها و ساحل سرخ از‌جمله مواردی هستند که برای بازدید روز دوم مناسب خواهند بود. بازدید از جزایر ناز، هنگام و هرمز جلوه‌های فوق‌العاده‌ای را در تصاویر ثبت‌شده سفر شما به‌یادگار می‌گذارد.

تور قشم از مشهد

اگر اهل تفریحات آب باشید شاید بد نباشد قسمتی از روز دوم را به این‌کار اختصاص دهید اما معمولا در سفر‌های سه‌روزه ما روز سوم را به این‌موضوع در کنار خرید و بازدید از مراکز تجاری اختصاص می‌دهیم. البته شاید شما وقت کافی برای بازدید از همه مواردی که گفته شد را نیز نداشته باشید؛ به همین دلیل بهتر است درباره آن‌ها تحقیق کنید و آن‌هایی را انتخاب کنید که به‌نظر شما برای‌تان جالب‌تر و جذاب‌تر هستند.

روز سوم؛ تفریحات آبی و خرید

در روز سوم فرصت خواهید داشت تا قسمتی را به تفریحات آبی و باقی زمان را برای خرید و بازدید از مراکز خرید اختصاص دهید. غواصی، اسکی روی آب، پاراسل، فلای بورد، اسکوتر زیرآبی و … از‌جمله تفریحاتی هستند که بد نیست در سفر به قشـم وقتی را برای آن‌ها بیابید.

اگر اهل خرید هستید سری به سیتی‌سنتر قشـم در میدان امام قلی خان، بازار بندر درگهان قشـم، مرکز خرید مرجان قشـم در بلوار ولیعصر، چهارراه پردیس و پاساژ دو دلفین قشـم در درگهان خیابان ناخدا بزنید. بازارهای محلی و سنتی قشـم نیز طرف‌داران بسیاری دارند که ممکن است در سفر شما با تور قشـم از مشهد هم بد نباشد به آن‌ها مراجعه کرده و خرید کنید.

نظرات