تجربه اقامت در هتل مالدیوی جنوب ایران

0

تجربه اقامت در هتل مالدیوی جنوب ایران

اگر قصد اقامت در یک هتل منحصر بفرد در ایران را دارید، ما یک پیشنهاد جذاب برای شما در جنوب کشور داریم. این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا هم با پیشنهادی که برای شما داریم آشنا شوید و با بهترین سایت رزرو هتل در ایران آشنا شوید.

هتل مالدیوی جنوب

هتل ترنج؛ تنها هتل مالدیوی ایران!

حتی اگر به جزیره کیش سفر نکرده باشید، قطعا نام هتل ترنج کیش به گوش‌تان رسیده است. این هتل دریایی که یکی از متفاوت‌ترین هتل‌های ایران است و نمونه آن بیشتر در جایی مانند مالدیو پیدا می‌شود، یکی از هتل‌های ۵ ستاره جزیره کیش است که در شمال غربی این جزیره ساخته شده و حدود ۶ سال از ساخت آن می‌گذرد. این هتل دو بخش مختلف دارد؛ بخش اول شامل ۱۰۰ واحد اقامتی است که بر روی آب ساخته شده‌اند و مسافران جزیره کیش می‌توانند در این واحدها، اقامت کنند و از تماشای منظره غروب خورشید جزیره از وسط آب، لذت ببرند. بخش دوم نیز یک ساختمان چهار طبقه است که در ساحل قرار گرفته است. نکته جالبی که درباره این هتل وجود دارد این است که طراحی سوئیت‌های روی آب از بالا، مانند طرح ترنج است و به همین دلیل نام این هتل را نیز ترنج گذاشته‌اند. در هتل ترنج سه رستوران ساخته شده که اگر قصد داشته باشید داخل هتل ناهار یا شام میل کنید، می‌توانید به هر کدام که دوست داشتید مراجعه کنید و بهترین غذاهای ایرانی، دریایی، فست فودی و فرنگی را با بهترین کیفیت نوش جان کنید. البته این هتل امکانات تفریحی مختلفی مانند استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد، ماساژ و اسپا نیز دارد که تجربه شما را از اقامت در این هتل، لذتبخش‌تر خواهند کرد.

تجربه اقامت در هتل

هتل ترنج در غرب جزیره ساخته شده و از مراکز خرید، رستوران‌‌های معروف و خیلی از دیدنی‌های جزیره کیش که در شرق جزیره ساخته شده‌اند، نسبتا فاصله زیادی دارد. اما جاذبه‌هایی مانند شهر زیرزمینی کاریز و شهر باستانی حریره و همچنین کشتی یونانی و قلعه جنی، فاصله خیلی کمی با هتل دارند و خیلی راحت می‌توانید از آنها دیدن کنید.

رزرو هتل ترنج کیش

جهت رزرو هتل در جزیره زیبای کیش با مناسب‌ترین قیمت و بصورت آنلاین، می‌توانید سری به سایت اسنپ تریپ بزنید. پس از ورود به سایت اسنپ تریپ، وارد بخش هتل داخلی شوید و نام جزیره کیش را جستجو کنید و پس از آن، مشخص کنید که قصد دارید در چه تاریخی وارد هتل کیش شوید و در چه تاریخی از هتل خارج شوید. سپس اسنپ تریپ لیستی از تمامی هتل‌های کیش را برای شما نمایش می‌دهد و می‌توانید هتل‌ها را باهم مقایسه کنید و هتل مورد نظرتان را رزرو نمایید و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را قطعی کنید.

نظرات