فریلنسر کیست ؟ معرفی ۱ سایت جذاب فریلنسری !

8

تعریف فریلنسر

فریلنسر , فردی است که تخصص , خدمات , محصولات یا سرویس های خود را در ازای مبلغی مشخص در طی یک زمان تعیین شده و محدود , به کارفرما ارایه می دهد . در ادامه این مقاله ,به مزایا و معایب فریلنسینگ خواهیم پرداخت . همچنین با معرفی کتاب و سایت , شما را در این مسیر قرار خواهیم داد.

دلایل نیاز کارفرماها به فریلنسر ها

بازار کار دنیا در حال تغییر و تحول است . بازار فریلنسینگ با سرعت زیاد , جایگزین بازار کار سنتی می شود . میلیون ها کسب و کار , در حال تغییر هستند . دیگر کسب و کارها دنبال کارمندان دایمی و همیشگی نیستند و  البته به سبب مزایای عالی فریلنسری , کارکنان دایمی شغل سنتی خود را ترک میکنند تا بتوانند از طریق آزادکاری زودتر پیشرفت کنند .

در حال حاضر در ایالات متحده آمریکا نیز , شرکت ها و کسب و کارها به جای استخدام کارمندان دایمی , فریلنس استخدام میکنند . دلایل زیادی وجود دارد که کارفرمایان ترجیح می دهند که آزادکاران را استخدام کنند . اگر علاقه مند به این موضوع هستید پیشنهاد میکنم مقاله ی ( دلایل نیاز کارفرما به فریلنسر ) را در مجله آنلاین هنری پل مطالعه بفرمایید .

 فریلنسر

مزایا و معایب فریلنسری

اگر شما تصمیم دارید به دنیای بزرگ و پردرآمد فریلنسر ها ورود کنید , بهتر است مزیت و برتری آزادکاری را بر شغل سنتی بدانید .

  • انعطاف پذیری کامل و آزادی  در انتخاب زمان و مکان کار – آزادی در انتخاب نوع پوشش
  • اگر می خواهید مستقل باشید و زیر دست رئیستان کار نکنید .
  • اگر می خواهید سرعت پیشرفت بالایی داشته باشید و با سرعت به اوج برسید .
  • نیاز به رفت و آمد به محل کار نیست . هزینه و زمان رفت و آمد به محل کار , صرفه جویی می شود .
  • فریلنس ها حق انتخاب دارند و اختیارشان دست خودشان است . آنها می توانند بسیار خلاقانه عمل کنند .
  • تنوع کار در فریلنسری بالاست و شغل شما از حالت روزمرگی و تکراری بودن خارج می شود .
  • هزینه های بالاسری مانند پرداخت اجاره و مالیات را ندارید.
  • فریلنس ها می توانند کارفرمای مورد علاقه شان را انتخاب کنند .
  • کارفرماها تمایل بیشتری برای استخدام فریلنس ها دارند و این اشتیاق هر روز افزایش می یابد .این اشتیاق سبب افزایش تقاضا و افزایش درآمد آزادکاران شده است .
  • درآمد آزادکاری حد و مرز ندارد .

معرفی کتاب فریلنسری

اگر شما دلایل برتری آزادکاری را بر اشتغال سنتی  مطالعه فرمودید و تصمیم برای ورود به دنیای آزادکاری را دارید , توصیه میکنم قبل از هر گونه اقدام , کتاب مسیر موفقیت طراحان فریلنسر را از صفحه اول سایت فریلنسر پل , به صورت رایگان دانلود نمایید . این کتاب در چهار فصل , تالیف شده است که به صورت گام به گام شما را از تاریخچه و مفهوم این نوع اشتغال به سمت افزایش موفقیت , افزایش درآمد و تثبیت برند در فریلنسری هدایت میکند .

مخاطب این کتاب طراحان و هنرمندان می باشند. ولی به صورت کل , مطالب این کتاب می تواند برای مخاطبان تمام رشته های فریلنسینگ مفید باشد .

فریلنسر

مهارت های مورد نیاز برای فریلنسری

صد ها مهارت مورد نیاز بازار امروز می باشد.نیازی نیست شما برای شروع فریلنسری , در مهارت خودتان , به بالاترین سطح برسید . تقریبا برای هر سطحی , کارفرمای متناسب پیدا خواهد شد . مطمینا ماهرترین فریلنس ها , پروژه هایی با مبالغ بالا قرارداد میکنند و بعضی کارفرماها به دنبال ماهرترین ها هستند  . همچنین آزادکاران با سطح مهارت کمتر , می توانند پروژه هایی ارزان تر با بقیه کارفرماها قرارداد کنند. مهم ترین نکته این است که هیچ وقت ارزان تر از سطح خود کار نکنید و قیمت معقولی ارایه دهید .در کتاب معرفی شده , راهنمایی کامل قیمت گذاری خدمات  بیان شده است .

همچنین برای موفقیت در فریلنسری , باید دانش خود را همراه با کار ارتقا دهید تا بتوانید به مرور زمان به ماهرترین متخصص تبدیل شوید . لیست زیر مهارت هایی با بیش ترین تقاضا می باشد .

  • برنامه نویسی , css, وردپرس , جاوا
  • ترجمه
  • طراحی گرافیک
  • هنر و معماری
  • تولید محتوا
  • پشتیبانی مجازی
  • دستیار مجازی
  • سئو
  • بازاریابی
  • امنیت سایبری
  • مدیریت پروژه
  • نقاشی و طراحی چهره

در عصر امروز , کارفرماها نیاز اساسی به استخدام فریلنسر دارند . پیشنهاد میکنیم مقاله ی دلایل نیاز کارفرماها به فریلنسر ها را مطالعه فرمایید .

معرفی سایت فریلنسر برای طراحان و هنرمندان

اگر شما این نوشته را مطالعه میکنید , احتمالا تصمیم به فعالیت در سایت های فریلنسر دارید . در این پاراگراف , یک سایت معتبر  برای طراحان و هنرمندان معرفی خواهیم کرد .مقاله ی لیست سایتهای فریلنسری نیز در مجله حرف تازه , می تواند راهنمای جامعی برای شما ارایه دهد .

متاسفانه اکثر سایتهای آزادکاری , خدمات هنر و طراحی را با خدمات دیگر مانند ترجمه , بازاریابی و … در یک کفه ترازو قرار داده اند . ارزش هنر و طراحی , فراتر از بقیه خدمات می باشد . تعرفه خدمات در این سایتها به صورت مناقصه و مزایده ای می باشد . کارفرماها پروژه را تعریف میکنند و فریلنس ها برای دریافت پروژه , قیمت های همدیگر را می شکنند و تعرفه پایین تر برنده این مسابقه می شود .متاسفانه این رقابت ناسالم که رقابت مالی نام دارد , در بین آزادکارهای این سایتها رواج پیدا کرده است و به سبب آن , رقابت تخصص و دانش , ارزش خود را از دست داده است و بازنده ی اصلی این نبرد , کارفرما و آزادکاران هستند .

در همچنین بستر هایی , طراحان و هنرمندان جایی برای رشد ندارند . زیرا باید با قیمت های پایین تر کار کنند و پاسخگوی هزینه های زندگی آن ها نیست . کارفرما نیز گرفتار این سیستم می شود و به صورت ناخودآگاه , پروژه را به فریلنسی واگذار میکند که ارزان تر کار میکند .  پروژه با پایین ترین کیفیت تحویل کارفرما می شود , چون زمانی می تواند برای طراح , باصرفه باشد که سریع و بدون پرداخت به جزئیات تحویل شود .

هم اکنون , بهترین سایت برای طراحان و هنرمندان آزادکار , سایت پل دیزاینرز با آدرس poldesigners.com  می باشد . در این سایت , هیچ گونه تعریف پروژه و پیشنهاد قیمتی وجود ندارد . طراحان و هنرمندان , از قبل تعرفه های خود را در پکیج های مانند عکس زیر  آماده کرده اند .کارفرما ها نیز هیچ گونه نگرانی ندارند و می توانند به راحتی , نمونه کارها و تعرفه های طراحان را مشاهده و مقایسه کنند و طراح مورد علاقه خود را انتخاب کنند .

فریلنسر

پل , بستری امن برای طراحان و کارفرمایان مهیا کرده است  . پل رابط طراح و کارفرما می باشد . این سایت برای آزادکاران بسیاری , کارآفرینی کرده است و آنها را به درآمد پایدار رسانده است . طراحان می توانند در این سایت , به آسانی فعالیت کنند .

طراحان برای کسب درآمد در این سایت , باید از طریق تیکت , نمونه کارهای خود را برای بررسی به دپارتمان عضویت این سایت ارسال کنند .۲۴ ساعت بعد از ارسال تیکت , پیگیر پاسخ تایید و یا عدم تایید باشید . اگر تاکنون از اینترنت هیچ پروژه ای دریافت نکرده اید , اصلا نگران نباشید . بعد از تایید اطلاعات شما , فایل صوتی راهنما برای شما ارسال خواهد شد .

شاید با مطالعه این مقاله سوالاتی زیادی در ذهن شما خطور کرده است . بهترین روش برای نرخ گذاری خدمات چیست ؟ چطور می توانم از طریق فریلنسری , تبدیل به برند جهانی شوم ؟ آیا برای شروع دیر نیست و چطور می توانم زودتر به موفقیت برسم ؟ پاسخ تمامی این سوال ها در کتاب معرفی شده , آماده مطالعه شما می باشد . این کتاب به صورت رایگان منتشر شده است و هدف نویسنده , ارتقا جایگاه فریلنسری در ایران می باشد .

کسب درآمد دلاری از فریلنسینگ

جذاب ترین بخش فریلنسری , کسب درآمد دلاری می باشد . به سبب وجود تحریم ها , فعالیت آزادکاران در سایت های خارجی بسیار مشکل می باشد . این مورد خطراتی نیز دارد , چون در صورت شناسایی شما , درآمد شما در خطر خواهد بود و احتمالا حساب شما بلوکه شود . ولی شما می توانید از طریق سایت پل دیزاینرز نیز درآمد دلاری , کسب کنید . پل برای تمام آزادکار ها صفحات به  هر دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر خواهد کرد . همچنین هیچ مشکلی برای پرداخت کارفرمایان خارج از کشور وجود ندارد .

بسته حمایتی ده میلیونی برای طراحان و هنرمندان

در جهت حمایت از فریلنسرهای طراح , سایت پل بسته پاداش نقدی هفتصد هزار تومانی و بسته تبلیغات ده میلیون تومانی برای طراحان در نظر گرفته است . آن دسته از طراحانی که پورتفولیو کامل و مطابق با استانداردهای این سایت را ارسال کنند , از خدمات این بسته حمایتی بهره مند خواهند شد . موسس این سایت فریلنسری , پیش بینی کرده است برای سال آتی , در این سایت برای هزاران آزادکار , کارآفرینی خواهد شد  .

انتشار رایگان مقالات هنر و طراحی

تمامی هنرمندان و طراحان , استادان دانشگاه و صاحبان قلم در زمینه هنر و طراحی , می توانند مقالات و نوشته های خود را به صورت رایگان در وبلاگ این سایت که با نام مجله آنلاین هنر و طراحی پل در حال فعالیت می باشد , منتشر کنند . برای انتشار مقالات خود می توانید با پشتیبانی این سایت در تماس باشید .نویسندگانی که بیش از پنج مقاله ی منتشر شده در این سایت داشته باشند , صفحه اختصاصی در این مجله هنری برای آنها منتشر خواهد شد .

8 دیدگاه در “فریلنسر کیست ؟ معرفی ۱ سایت جذاب فریلنسری !

  1. باقری گفت:

    نوشته خوبی بودو سایت فریلنسر پل دیزاینرز برای طراحان و هنرمندان و سایت پونیشا و کارلنسر برای برنامه نویسان به نظرم عالیه

  2. یک کارفرما گفت:

    لطفا این مورد را نیز بیان کنید که ما به عنوان کارفرما ؛ چرا باید تمایل داشته باشیم با فربلنسرها کار کنیم؟ایا فربلنسر ها برای ما سود دهی دارند؟ ایا کیفیت کارشون بالاست و چه مزیتی و حتی چه معایبی دارند!

  3. علی خانزاده گفت:

    مزایا و معایب فریلنسری را در این نوشته خیلی کامل توضیح فرمودید.‌خوب بود .‌‌ابنکتاب رو هم دانلود میکنم و انشالله خوب باشه.‌اگر تز دوستان کسی هست که تجربه درامد از این سایت فریلنسر را داشته باشه؛ لطفا برامون تجربیات خودشو بنویسع و اینکه چه قدر میتونیم به درامد فربلنسری اعتماد کنیم و هزینه هامون دربیاد؟؟؟؟؟؟

  4. Ali nouri گفت:

    مقاله مفیدی بود.‌ممنون

  5. Eli گفت:

    لطفا راهنمایی فرمایید برای ثبت نام از کجا باید شروع کنیم؟ به نظر شما در چند سایت باید ثبت نام کنیم؟ سایت خارجی برای شروع مناسب هست یا ایرانی؟

  6. ساناز بایرامی گفت:

    خوب بود .‌‌‌من مقاله ی زیر رو نیز در همین حرق تازه مطالعه کردم.‌سایتهارو کامل معرفی کرده.
    https://harfetaze.com/224914/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%84%D9%86%D8%B3%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%88-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC%DB%8C/
    توصیه میکنم دوستان حتما ببینید

  7. عاطفه گفت:

    خیلی خوب بود . من آشنایی با فریلنسری نداشتنم. این تعاریف و مزایا و معایب کمک کرد که بهتر بشناسم. به نظر من میتونم در این راستا حرکت کنم . چون تخصص دارم و حیف هست که درامد خوبی از این روش به دست نیارم. دوست نزدیک من از طریق فریلنسری خونه و ماشین و همه چی خرید تقریبا. خدا قوت . منم انشاللهع موفق شم

  8. امیدی گفت:

    کتابی را که معرفی کردید من دانلود کردم و در حال مالعه هستم. عالی بود و حتما به بقیه دوستانم نیز ارسال میکنم. این مقاله بسیار خوب بود

نظرات