بازیگر نقش مینا در سریال وضعیت سفید کیست + بیوگرافی و عکس های جدید واقعی

0

بازیگر نقش مینا در سریال وضعیت سفید کیست + بیوگرافی سارا همتی بازیگر نقش مینا در سریال وضعیت سفید همراه با عکس های جدید واقعی
واقعی شخصی بدون گریم و سوابق هنری و زندگی شخصی او در ادامه از این بخش از مجله حرف تازه مشاهده نمایید و با این بازیگر آشنا شوید

بازیگر نقش مینا در سریال وضعیت سفید کیست + بیوگرافی و عکس های جدید واقعی

بازیگر نقش مینا در سریال وضعیت سفید کیست + بیوگرافی و عکس های جدید واقعی

سارا همتی از بازیگران تئاتر و سینما و تلویزیون ایرانی است که از دوران کودکی وارد بازیگری شده به شهرت رسید، بتازگی خبر از ابتلای خود به بیماری سرطان داد. با زندگی شخصی و هنری ایشان در ادامه آشنا شوید.

سارا همتی بازیگر نقش مینا در سریال وضعیت سفید متولد سال ۱۳۶۰ در تهران و فارغ التحصیل رشته معماری و شهرسازی می باشد.

سارا همتی بازیگر نقش مینا در سریال وضعیت سفید کیست + بیوگرافی و عکس های جدید واقعی

سوابق بازیگری

سارا همتی از ۵ سالگیث وارد عرصه هنرپیشگی شد و برای اولین جلوی دوربین فیلم سینمایی افسانه رفت و سپس در آثاری چون گروه نجات کارگردان ، به خودت اعتماد کن ، بوتیک ، آفتاب بر همه یکسان میتابد، دفتر خانه شماره ۱۳، بیدارشو آفتاب شد، حسن پنهان ، روی خط صفر، کیمیا و خاک کارگردان، گزارش یک جشن ، جلال الدین مولانا، یک دقیقه و ۱۱ ثانیه کارگردان ، آهسته در سکوت و … می باشد که سارا همتی در آن از دوران کودکی تا جوانی ایفای نقش کرده است.

بازیگر نقش مینا در سریال وضعیت سفید

این بازیگر جوان سابقه ایفای نقش در سریال «قرعه» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و فیلم سینمایی «پالتو شتری» به کارگردانی مهدی علی‌میرزایی را نیز در کارنامه دارد.

او با بازی در فیلم سینمایی پالتو شتری وارد سینما شد و نقش آفرینی اخیر او در فیلم کوتاه سارا انار دارد بسیار مورد توجه رسانه ها و شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

بیوگرافی بازیگر نقش مینا در سریال وضعیت سفید

بیوگرافی بازیگر نقش مینا در سریال وضعیت سفید

سارا همتی بازیگر نقش مینا در سریال «وضعیت سفید» به کارگردانی حمید نعمت‌الله در پستی اینستاگرامی با هشتگ‌هایی چون «من از سرطان قوی‌ترم» و «سرطان پایان زندگی نیست» از ابتلای خود به این بیماری خبر داد.

او ضمن انتشار بخش کوتاهی از مستندی با عنوان «سارا انار دارد» از سامان تیرانداز با حضور خودش، در صفحه اینستاگرامش چنین نوشت: «آری سرطان به جان نازنینم افتاده اما من در مسیر درست برای کامل شدن و کامل کردن هستم. سارایم تو قهرمان من هستی… من مبارزه می‌کنم، تو نیز مبارزه کن.»

بیماری سرطان بازیگر نقش مینا در سریال وضعیت سفید

او نقش دختر مرحوم عزت الله مهرآوران را بازی می کرد و که شهاب خواستگار اوست و با هنرمندانی چون، افسانه چهره آزاد، لیندا کیانی، عباس غزالی، شهین تسلیمی، امیرحسین رستمی، امیر کاظمی، پوراندخت مهیمن، حمیرا ریاضی و … همبازی بود.

سریال وضعیت سفید مجموعه تلویزیونی به کارگردانی حمید نعمت‌الله و به نویسندگی هادی مقدم‌ محصول سال‌های ۱۳۸۷–۱۳۹۰ است و برای اولین بار از شبکه سه پخش شد و در زمان خودش پر بیننده و پر مخاطب بود و از سریال های پر طرفدار تلویزیون محسوب میشود.

عکس و اسم واقعی مینا در وضعیت سفید

به هنگام شروع موشک باران تهران از زمستان ۱۳۶۶ اعضای خانواده‌ای پرجمعیت که تقریباً همه با هم قهر هستند و اختلاف دارند برای دوری از حملات دشمن ساکن باغ مادرشان در روستایی واقع در حومه تهران می‌شوند.
روستایی که مدرسه اصلی آن تبدیل به محل اسکان بخشی از اهالی جنگ زده شده‌است. استقرار این خانواده در باغ و هم‌جواری آن‌ها با مردم روستا که در اوج همدلی بسر می‌برند،

 

نظرات