مجتمع فنی تهران

0

مجتمع فنی تهران یکی از برترین مجموعه های آموزشی در ایران و با بیش از ۴۵ سال سابقه، در سال ۱۳۵۸ با آموزش دوره های الکترونیک، الکتروتکنیک، الکترومکانیک شروع به کار نمود. این موسسه ضمن ارتقاء کمی و کیفی دوره های آموزشی متداول در آن زمان، مطالعه و امکان سنجی با هدف پيشرو بودن در آموزش، دوره های جدید بر مبنای نیاز صنعت کشور را پیگیری نمود و در همین راستا از حدود سال های ۱۳۶۱ و با ورود نسل اول کامپیوتر های خانگی اقدام به تدوین دوره های آموزش کامپیوتر کرد. با متداول شدن PC در سال ۱۳۶۷ این موسسه به عنوان اولین مرکز مجاز آموزش علوم کامپیوتر موفق به دریافت مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه ای شد و در حال حاضر با برخورداری از بیش از ۶۰ مرکز آموزشی در سطح کشور و نشر بیش از ۱۷۰۰ عنوان کتاب و ده ها پروژه آموزشی و پژوهشی در حوزه ICT و کامپیوتر به عنوان بزرگترین سازمان ICT کشور در بخش خصوصی به فعالیت خود ادامه می دهد.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران

نمایندگی انقلاب مجتمع فنی تهران از تاریخ ۱۰/۰۶/۱۳۹۲ در فضایی بالغ بر ۱۲۰۰ متر مربع فعالیت خود را آغاز نمود. این نمایندگی دارای ۱۴ سایت و کلاس مجهز، کارگاه هنر، سالن همایش، کافی شاپ و نمازخانه میباشد.

تلفن: ۶۶۹۳۹۷۷۲ – ۶۶۹۳۳۴۳۹

نمایندگی انقلاب مجتمع فنی تهران با تکیه بر کادر آموزشی قوی و اساتید مجرب خود اقدام به برگزاری دوره های تخصصی کامپیوتر، فنی و مهندسی، علوم مالی، زبانهای خارجی و فرهنگ و هنر نموده است، و در حال حاضر تبدیل به قطب قوی و پایگاه مطمئن آموزش های کاربردی در مرکز تهران بزرگ شده است.

بیش از سه دهه است که پایه گذاران روشهای نوین آموزش، کارآفرینی و توسعه صنعت ICT کشور در مجتمع فنی تهران دوشادوش هم برای آبادانی میهن و گسترش دانش و علوم جدید و به منظور ایجاد اشتغال در ایران عزیز تلاش می کنند.

معرفی مهم ترین دوره های آموزشی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

دوره های آموزشی طراحی دکوراسیون

در دنیای امروز بخش عمده زندگی افراد در فضاهای بسته و داخلی سپری می شود. اگرچه همه ما زمان هایی را برای تفریح و هواخوری و گریز از محیط های بسته در فضای آزاد می گذرانیم، اما همین نشاط ناشی از جدایی از محیط بسته، خود نشانگر کثرت اوقاتی است که در اتاق‌ها می گذرانیم. به همین سبب تزئینات داخلی با کیفیت مناسب، بهترین روش برای بهبود وضعیت حرفه ای، تحصیلی و زندگی ‌مان می ‌باشد.

آموزش طراحی دکوراسیون

طراحی دکوراسیون داخلی فرایندی جهت شکل بخشیدن به فضای داخلی از طریق دستکاری در حجم های موجود، کف، سقف، دیوارها و یا حتی بدون دستکاری در حجم ها و صرفا جهت بهبود عملکرد فضا است. در یک جمله طراحی دکوراسیون داخلی هنر و دانش درک رفتار انسان ها است، جهت ایجاد فضاهای کاربردی با حداکثر بازدهی در داخل ساختمان هایی که معماران طراحی کرده اند.

مهارت و تخصص در شغل طراح دکوراسیون حرف اول را می زند، در واقع هر چه فرد به صورت حرفه ای تر و اصولی تر این کار را انجام دهد در این شغل نیز بیشتر پیشرفت می کند؛ مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب یکی از بزرگترین و معتبر ترین برگزار کننده آموزش طراحی دکوراسیون داخلی در ایران می باشد.

هنرجویانی که در این دوره آموزش طراحی دکوراسیون داخلی شرکت می کنند را از مرحله مقدماتی تا مرحله پیشرفته آموزش می بینند. همچنین به هنرجویان مدرک معتبر دو زبانه مجتمع فنی تهران نیز اعطا خواهدشد. عزیزانی که در این دوره ها شرکت می کنند می توانند بعد از اتمام دوره های آموزشی وارد بازار کار شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

دوره های آموزشی برنامه نویسی

برنامه نویسی از سال های گذشته تا کنون پیشرفت بسیار زیادی داشته از و مهمترین کار گذشته آن به طور مثال جمع دو عدد بوده است. اما امروزه با برنامه نویسی می توانید به انواع سیستم ها دستور داد و می توان آن ها را به حرکت در آورد که باعث به وجود آمدن یک انقلاب بزرگ در صنعت های مختلف شده است.

زبان های مختلفی در زمینه برنامه نویسی وجود دارد که برخی از آن ها مخصوص انجام کارهای خاصی می باشند. شما برای یادگیری نیازی نیست تمامی زبان های برنامه نویسی را یاد بگیرید و با یاد گرفتن یکی از زبان ها می توانید کارهای بزرگی انجام دهید.

آموزش برنامه نویسی

  • برنامه نویسی دسکتاپ

در واقع زبان برنامه نویسی تمام برنامه های کاربردی که در کامپیوتر ها می توان نصب و اجرا شود رو شامل می شود. مانند نرم افزارهای انبار داری، حسابداری، اتوماسیون های اداری و امثال این ها… در این زمینه می توان برای سازمان ها، شرکت ها و… برنامه نوشت، اما به این دلیل که اکثرا سازمان ها با شرکت های بزرگ برنامه نویسی قرارداد دارند شما می توانید به عنوان یک برنامه نویس در یکی از این شرکت های برنامه نویسی کار کنید و حقوق ماهیانه دریافت کنید.

همچنین می توانید برای خودتان پروژه های کوچیک را بنویسید و بفروشید که این کار هم درآمد و آینده اش  کاملا نامشخص است. در حال حاضر داشتن یک شغل مناسب در این حوزه کمی سخت است اما همیشه کار مناسب برای افراد خلاق و متخصص وجود دارد.

  • برنامه نویسی وب

از طراحی وب سایت ها تا نوشتن برنامه های تحت وب را شامل می شود، برنامه نویسی وب یک زبان آسان و کاربردی می باشد. کارهایی که شما می توانید در این زمینه انجام دهید را خیلی ها خواهند دید. شما می توانید به راحتی برای خودتان و یا بسیاری از شرکت ها کار کنید.

هرچند در حال حاضر تقریبا هر سازمان، شرکت و شخص یک وب سایت دارد و همچنین تعداد برنامه نویسان این حوزه خیلی زیاد هست اما برنامه نویسان وب با استفاده از خلاقیت و پشتکار می توانند براحتی در هرکدام از شرکت ها یا سازمان ها مشغول به کار شوند.

  • برنامه نویسی موبایل

زبان برنامه نویسی موبایل شامل نوشتن نرم افزارهایی می شود که در گوشی های موبایل و تبلت ها می توانید نصب و اجرا کنید. در حال حاضر برنامه نویسان موبایل آینده خیلی خوبی دارند. شما در این حوزه خیلی می توانید پیشرفت کنید و چون قطعا در طی چند ساله آینده دنیا به سمت موبایل پیش خواهد رفت، هر شرکت یا سازمان یک اپلیکیشن خاص خودش را که روی تلفن همراه نصب می شود خواهد داشت.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب در شاخه های مختلف زبان برنامه نویسی (زبان های C#، Android، python و…) دوره های آموزشی برگزار می کند و علاقمندان می توانند در این دوره ها ثبت نام نمایند. جهت ثبت نام در دوره های زبان برنامه نویسی می توانید از طریق سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب اقدام به ثبت نام نمایید و جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

تلفن: ۶۶۹۳۹۷۷۲ – ۶۶۹۳۳۴۳۹

خیابان آزادی بین خیابان دکتر قریب و اسکندری شمالی روبروی پارک اوستا پلاک ۱۴۵

نظرات