افزایش طول عمر با ۴ ماده غذایی

0

برای اینکه طول عمرتان افزایش یابد باید به تغذیه خود برسید و از مواد با ارزش غذایی بالا استفاده کنید. در این پست به بررسی افزایش طول عمر با ۴ ماده غذایی پرداخته ایم، پس با ما همراه باشید.

افزایش طول عمر

افزایش طول عمر با ۴ ماده غذایی

تحقیقات نشان داده است داشتن طول عمر زیاد ریشه در رژیم غذایی مناسب و طبیعی دارد. درست کردن غذا و نوشیدنی‌ها در خانه یکی از بهترین راهکار‌ها برای اطمینان از داشتن یک رژیم غذایی سالم و خلاصی از افزودنی‌های مجاز و غیرمجازی است که به مواد غذایی افزوده می‌شود. متخصصان تغذیه انگلیسی به تازگی فرمول جدیدی را برای داشتن یک نوشیدنی دل چسب و در عین حال سالم معرفی کرده‌اند. اسموتی غنی شده بهترین نوشیدنی برای داشتن عمر زیاد است.

۱٫ میوه و سبزیجات

افزایش طول عمر

تحقیقات نشان می دهد که کسانی که بیشتر میوه و سبزیجات می خورند، به دلیل مواد مغذی موجود در آنها، افزایش طول عمر خواهند داشت. در حالی که همه میوه ها و سبزی ها برای شما مناسب است، میوه و سبزیجات با رنگ روشن سود بیشتری دارند. زیرا رنگدانه های طبیعی که به آنها رنگ می دهند نیز می توانند به پیشگیری از سرطان کمک کنند.

۲. دانه‌های غنی از پروتئین

افزایش طول عمر

این مورد خیلی مهم است. دانه‌های چیا، کنف، آفتاب گردان، کتان و کدو تنبل سرشار از پروتئین هستند. به راحتی می‌توانید آن‌ها را به شکل اسموتی یا همراه با سالاد و شربت استفاده کنید.

۳- آجیل و دانه‌ها

افزایش طول عمر

آجیل‌هایی مانند بادام، پیکن (نوعی گردو)، گردو و دانه‌هایی مانند تخمه آفتاب گردان و شاهدانه بهترین گزینه برای استفاده در فرآیند ریکاوری بدن هستند. آجیل‌ها و دانه‌ها غنی از پروتئین گیاهی، چربی‌های مفید، ویتامین‌ها و مواد معدنی اند که می‌توانند باعث ارتقای سیستم ایمنی بدن شوند.

۴- ماهی

افزایش طول عمر

مردم ژاپن دارای طولانی ترین عمر زندگی در جهان هستند. دلیل افزایش طول عمر مردم ژاپن ممکن است به دلیل رژیم سنتی خود که ماهی زیاد است، باشد. نه تنها انتخاب ماهی در برابر گوشت خطر ابتلا به بسیاری از مشکلات بهداشتی مرتبط با گوشت قرمز مانند بیماری های قلبی را کاهش می دهد بلکه ماهی های چرب مانند ماهی قزل آلا، ماهی خاویاری، ساردین ها و ماهی قزل آلا نیز به دلیل مزایای سلامتی آنها مشهور هستند.

نظرات