لباس زنانه مناسب عید و عید دیدنی

0

لباس زنانه مناسب عید و عید دیدنی

کم کم صدای فصل بهار نزدیک و نزدیک تر می شود و این موضوع نوید بخش فرا رسیدن عید نوروز است.

با تغییر فصل و نزدیک شدن این عید باستانی همه به فکر خرید پوشاک و لباس های عید می کنند.

 لباس زنانه مناسب عید

اینجاست که سوال معروف عید دیدنی چی بپوشم در میان مردم به خصوص زنان دهان به دهان شنیده می شود.

اما خب واقعا این موضوع یک چالش به شمار می رود، زیرا انتخاب یک لباس مناسب عید دیدنی که هم جذاب و مد روز باشد و هم راحت انتخاب ساده ای نیست.

امروز سعی کردیم از لباس زنانه مناسب عید و عید دیدنی و از ست های مناسب استفاده با شومیز و سایر لباس های متداول با هم صحبت کنیم.

کت و شلوار برای عید دیدنی

عمده تفکر جامعه بر این است که کت و شلوار بیشتر با مردان مرتبط است و این موضوع نیز قابل درک است. برای مردان، انتخاب لباس رسمی واقعاً گزینه های زیادی را ارائه نمی دهد، به خصوص اگر انتظار برود پوشش آن ها کاملاً حرفه ای باشد.

بسیاری از خانم ها، ظاهر یک ست لباس کامل را به یک کت و شلوار ترجیح می دهند. در واقع، یک شکایت رایج در مورد کت و شلوارها این است که آنها احساس محدودیت و منقبض شدن بیشتری دارند.

با این حال، ما همچنان تصور می کنیم که کت و شلوار جزء ضروری کمد لباس هر زن است. در ادامه، تاریخچه کوتاهی از کت و شلوارهای زنانه و اینکه چرا یک کت و شلوار می تواند به اندازه سایر لباس های رسمی رایج برای زنان جذاب باشد و تبدیل شود به یک لباس مناسب عید دیدنی.

از لحاظ تاریخی، کت و شلوارها همیشه مردانه بوده اند. در دهه ۱۶۶۰، اولین کت و شلوار برای سوارکاران معرفی شد که شامل یک کت و شلوار با دوخت ساده بود. این لباس‌ها کمی حجیم‌تر از لباس‌هایی بودند که امروز می‌شناسیم، و تا قرن نوزدهم تنها گزینه مورد استفاده توسط مردان بودند. در واقع، آنها حتی تا پایان جنگ جهانی اول “کت و شلوار” نامیده نمی شدند.

این موضوع در دوران پس از جنگ جهانی دوم بود که نام کت و شلوار را به خود گرفت.

این بار شاهد این بودیم که این نوع کت و شلوار به لباس اصلی زنان در روز تبدیل شد که دارای پارچه های نرم تر و جزئیات زنانه بود.

لباس تاکسیدو آن زمان نیز گزینه خوبی برای زنان بود.

یکی از حامیان بزرگ افزایش کت و شلوارهای زنانه، Chanel بود، همان نامی که اکنون با یک برند عطر عموما مردم آن را می شناسند.

افزایش کت و شلوار در آن زمان همچنین نشان دهنده آغاز پیوستن زنان به نیروی کار تحت سلطه مردان بود. نوآوری های دوخت در آن زمان شامل راحت کردن کت و شلوارها، از جمله تغییر شلوار به دامن بود.

لباس زنانه مناسب عید

جواب اول عید دیدنی چی بپوشم؟ کت شلوار!

پوشیدن کت و شلوار، صرف نظر از جنسیت، مستلزم درجه خاصی از کلاس و پیچیدگی است. یک کت و شلوار خوش دوخت با تناسب عالی می تواند تفاوت ها را به وجود آورد. پوشیدن کت و شلوار به این معنی است که با شما با احترام بیشتری برخورد می شود، به خصوص در طول دید و بازدید های عید که دنیایی از شوخی ها و سوالات نه چندان جالب است.

بنابر این کسی که هیچ کدام از این موارد را دوست ندارد با پوشیدن این لباس دردسر کمتری نیز دارد.

همچنین، هنگام پوشیدن کت و شلوار احساس راحتی و اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. این موضوع می تواند در ترکیب با اولین دیدار های عید معجزه کند، زیرا فقط با حرفه ای به نظر رسیدن شما افرادی را که با آن ها کمی رودروایسی داشته باشید را تحت تاثیر قرار می دهد.

حتی تماس‌های تلفنی با کت و شلوار مناسب راحت‌تر می‌شوند. هرگز افزایش اعتماد به نفس را کاهش ندهید.

احترام اصطلاحی است که مردم به عنوان نیاز به کسب درآمد مطرح می کنند و حق با آنهاست!

با این حال، خوب لباس پوشیدن به این معنی است که شما همه چیز را جدی می گیرید و هیچ چیز مانند یک کت و شلوار فوق العاده خوب نیاز به توجه ندارد. حتی در طول تاریخ، کت و شلوارها بدون توجه به جنسیت، بیانیه قدرت بوده اند.

در نهایت، کت و شلوارها حتی آنقدر گران نیستند و یک گزینه لباس مناسب عید دیدنی به شمار می رود. خیاطی مقرون به صرفه با طرز کار خوب دیگر مختص ثروتمندان نیست. اگر به یک خیاط مناسب مراجعه کنید، می توانید یک کت و شلوار، تهیه کنید!

لباس مناسب عید دیدنی

عید زمان مناسبی برای بازی با مد است زیرا آب هوا در ساعات ابتدایی روز ترکیبی از هوای گرم و خنک خواهد بود که به شما امکان می دهد ظاهرهای متفاوتی را امتحان کنید.

احتمالاً برای خرید لباس های مناسب هوای گرم مانند تی شرت و تاپ بدون آستین هیجان زده هستید، اما ممکن است لازم باشد ظاهر خود را لایه بندی کنید تا گرم نیز بمانید و در عید دیدنی ها ظاهری جذاب داشته باشید.

بدون توجه به ترجیحات استایل شما، ظاهرهای سرگرم کننده و آسان بهاری و مناسب عید وجود دارد که می توانید برای هر مناسبتی از جمله دید و بازدید عید کنار هم قرار دهید.

 

انتخاب شومیز مناسب

در جواب سوال عید دیدنی چی بپوشم؟ می توانید شومیز یا لباس دکمه دار را انتخاب کنید که با پارچه سبک وزن ساخته شده باشند. ممکن است با پوشیدن شومیز هایی که در تمام زمستان خریده اید عرق کنید، بنابراین وقت آن رسیده که شومیز هایی با پارچه‌های نازک خریداری کنید.

عموم فروشندگان نیز خرید لباس عمده زنانه را در اولویت های خود قرار می دهند.

در کنار شومیز ها می تولند تاپ های سبک را نیز برای گزینه زیر لباس عیدتان انتخاب کنید که به شما امکان می دهد در بعدازظهرهای گرم و در عید دیدنی های کمی صمیمی تر خنک شوید.

همچنین به دنبال رنگ‌های روشن‌تر، مانند سفید و پاستلی، و همچنین طرح‌های گلدار سرگرم‌کننده نیز باشید.

به عنوان مثال، ممکن است یک دکمه سفید با یک جفت لباس خاکی یا یک دامن خاکی انتخاب کنید. فقط باید اطمینان حاصل کنید که به عنوان یک لباس مناسب عید دیدنی ترکیب رنگ جذابی به شما ارائه دهد.

اگر در لباس هایتان الگوها را دوست دارید، می توانید یک شومیز یا بلوز چاپی را امتحان کنید. به طور مثال، می توانید یک تاپ کتانی گلدار در یک پالت رنگی پاستلی را امتحان کنید.

اگر به شومیزهای زنانه علاقه دارید، برای داشتن ظاهری کلاسیک در هوای گرم، به دنبال شومیز های کلاسیک و ساده تر بروید.

لباس زنانه مناسب عید

لباس مناسب هوای خنک

در روزهای سرد عید می توانید یک ژاکتسبک بپوشید. لایه بندی در روزهای بهاری ضروری است زیرا آب و هوا به راحتی بین سرد و گرم تغییر می کند. پس برای داشتن یک ظاهر زیبا در هوای گرم، یک ژاکت سبک، بادگیر یا ژاکت بپوشید تا سرما را از بین ببرد.

بعداً می توانید لایه رویی خود را بردارید تا در قسمت گرم روز خنک بمانید. ممکن است روی یک لباس بهاری زیبا یک ژاکت بافت باز بپوشید. هیچ مانعی برای این موضوع نیز وجود ندارد.

وقتی برای عید خرید می‌کنید، به دنبال لباس هایی باشید که بتوانید به روش‌های مختلف آن ها را لایه‌بندی کنید. به این ترتیب، طیف وسیع تری از لباس ها را خواهید داشت و حتی در صورت تغییر دما، می توانید راحت بمانید.

کلید داشتن یک لباس عید عالی

کلید داشتن یک لباس عید جذاب این است که با اصول اولیه خوب خرید آن را شروع کنید.

اگر یک کمد پر از از لباس های استفاده نشده دارید، می‌توانید به راحتی آن ها را برای رسیدن به لباس مناسب عید دیدنی با هم ترکیب کنید. ترکیب آنها همچنین یک لباس بهاری شیک ارائه می دهند که می توانید لوازم جانبی مانند ساعت و… را به آن اضافه کنید. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید با آنها شروع کنید:

 

  • تی شرت گزینه بسیار مهمی به شمار می رود، به دنبال تی شرتی با پارچه ای مانند نئوپرن یا ترمه باشید که ظرافت بیشتری به لباس شما بیاورد.
  • ژاکت سبک، برای دید و بازدید های صبح‌ و شب‌های سرد، یک ژاکت سبک وزن گزینه اضافه‌ ی ایده‌آل برای لباس عید شماست. کت ترنچ نیز یک کت کلاسیک مناسب برای این موضوع است، اما در حال حاضر کت‌های بامبر و کت‌های جین نیز برای فصل بهار مد هستند.
  • شومیز نیز گزینه مناسبی است، شومیز یک لباس همه کاره بهاری است. سعی کنید شومیزی را پیدا کنید که ساختاری آرام اما شیک داشته باشد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که صبح آن را بپوشید و به دید و بازدید بروید.
سخن پایانی

بعد از مطالعه این مقاله دیگر سوال عید دیدنی چی بپوشم تبدیل به یک مساله ساده می شود. این که لباس مناسب عید دیدنی دارای چه ساختاری باید باشد که از نظر زیبایی و راحتی والبته مناسب بودن شرایط آب و هوایی یک مساله حل شده است.

کافیست اصول اولیه پوششتان را بشناسید و با توجه به شرایط آب و هوایی محل زندگیتان شروع به خرید که لباس مناسب عید دیدنی کنید و کت و شلوار ها و لباس ها و شومیز های جذاب را برای خودتان کنید.

نظرات