بهترین لپ تاپ های سال ۲۰۲۲ + محبوب ترین لپ تاپ ۲۰۲۲

0

امروزه لپ تاپ به عنوان یکی از ضروری ترین وسایل برای دانشجویان و محصل ها شناخته شده است. همچنین بیشتر افراد که کارهای اینترنتی انجام می دهند نیاز زیادی به لپ تاپ دارند. ما در این پست سعی کرده ایم بهترین لپ تاپ های سال ۲۰۲۲ را به شما معرفی کنیم.

بهترین لپ تاپ های سال 2022

بهترین لپ تاپ های سال ۲۰۲۲

هر سال که می‌گذرد، لپ تاپ‌هایی با مشخصات، تکنولوژی و کارکردهای خاص‌تر ارائه می‌گردد، اما سال ۲۰۲۲ شاید کمی متفاوت‌تر باشد و ما شاهد برخی سورپرایزهای باورنکردنی در این حوزه باشیم. در ادامه مقاله بیشتر در اینباره صحبت خواهیم کرد و به شما سبک ترین لپ تاپ های ۲۰۲۲ ، بهترین مارک لپ تاپ های ۲۰۲۲ معرفی خواهیم کرد.

لپ تاپ Acer Predator Helios 300

بهترین لپ تاپ های سال 2022

ترکیب قدرتمند پردازنده های نسل ۱۲ اینتل با پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 3080 و ۳۲ گیگابایت رم، در لپ تاپ Acer Predator Helios 300، آن را به یکی از بهترین لپ تاپ های ۲۰۲۲ در نمایشگاه CES تبدیل کرده است. این لپ تاپ در اندازه های ۱۵ و ۱۷ اینچی ارائه خواهد شد و امکان خرید هر یک از آنها با انواع مختلف نمایشگر وجود خواهد داشت.

Apple MacBook Air

بهترین لپ تاپ های سال 2022

مدل پایه مک‌بوک ایر (M1، ۲۰۲۰) شامل ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است که قیمت آن از ۹۴۹ دلار شروع می‌شود، قیمتی فوق‌العاده رقابتی در مقایسه با سایر رقبای چشمگیر ویندوز ۱۰ مانند Dell XPS 15 (دوم در این فهرست).

مک بوک ایر (M1، ۲۰۲۰) شایسته، قابل اعتماد و ارزش خرید دارد حتی اگر یک کاربر وفادار ویندوز باشید. این بهترین در میان لپ‌تاپ‌های macOS اپل در حال حاضر است. فراموش نکنید که اپل یکی از بهترین برند لپ تاپ ۲۰۲۲ است و خرید از این برند شما را پشیمان نخواهد کرد.

Asus VivoBook X540MB

بهترین لپ تاپ های سال 2022

اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ میان رده و در عین حال همه فن حریف و باکیفیّت هستید بهتر است که نیم نگاهی را به این لپ تاپ داشته باشید زیرا این محصول به دلیل وجود برخی از ویژگی‌ها جزو بهترین لپ تاپ‌ های ۲۰۲۲ شناخته می‌شود و تاکنون فروش بسیار بالایی را در بازا‌های جهانی تجربه کرده است. در ساخت این مدل از پردازنده‌ی Celeron N4000 استفاده شده است که میزان حافظه‌ی آن در حدود ۴ مگابایت می‌باشد و می‌تواند اطّلاعات را با سرعتی در حدود ۲٫۵ تا ۲٫۸ گیگاهرتز پردازش کند که سرعت نسبتاً مناسبی برای این لپ تاپ با در نظر گرفتن قیمت آن محسوب می‌شود.

لپ تاپ Acer Predator Triton 500 SE

بهترین لپ تاپ

اگر مدل قبلی دست کمی از هیولا نداشت، مدل Triton 500 SE در میان بهترین لپ تاپ های سال ۲۰۲۲، یک هیولای واقعی گیمینگ است. این مدل نسخه جدید Triton 500 است که تقریباً دو سال پیش به بازار عرضه شد و در حال حاضر مجهز به پردازنده Core i9 نسل ۱۲ اینتل و پردازنده گرافیکی RTX 3080 Ti لپ تاپ و ۳۲ گیگابایت رم است. بدون شک این محصول یکی از قوی ترین لپ تاپ های گیمینگ ۲۰۲۲ خواهد بود.

نظرات