کرم پودر برای پوست خشک + معرفی کرم پودر ۲۰۲۲

0

کرم پودر یکی از وسایل ضروری آرایشی است که خانم ها قبل از مهمانی از آن استفاده می کنند. در این پست به معرفی بهترین کرم پودر برای پوست خشک پرداخته ایم زیرا این نوع از پوست به مراقبت بیشتری نیاز دارد.

بهترین کرم پودر برای پوست خشک

بهترین کرم پودر برای پوست خشک

می‌دانید بهترین کرم پودر چیست؟ پوست صورت یکی از مهم ترین نقاط بدن است و تاثیر بسزایی در زیبایی دارد. برای اینکه پوست خوب و سالمی داشته باشیم، باید به آن رسیدگی کنیم مخصوصاً اگر پوست خشک یا حساس داشته باشیم. همین امر استفاده از مرطوب کننده، کرم ضد آفتاب و سایر محصولات مراقبت از پوست را برای جلوگیری از پیری زودرس پوست واجب می‌سازد.

کرم پودرمرطوب کننده نوت

بهترین کرم پودر برای پوست خشک

کرم پودر تیوبی مرطوب کننده نوت ترکیبی بسیار غنی از روغن ماکادمیا و روغن بادام شیرین می باشد که علاوه بر ایجاد پوششی طبیعی بر روی پوست سبب رطوبت رسانی عمقی به پوست می گردد. روغن ماکادمیا سرشار از پالمیتولیک اسید بوده که سبب تنظیم رطوبت پوست و آبرسانی به پوست می گردد همچنین روغن بادام شیرین به کار رفته در کرم پودر تیوبی مرطوب کننده نوت سرشار از ویتامین ای بوده که دارای خاصیت آنتی اکسیدان قوی می باشد. کرم پودر تیوبی مرطوب کننده نوت سبب جلوگیری از پیری زود رس و رفع خشکی پوست می شود علاوه بر آن سبب کاهش چروک صورت نیز می گردد. این کرم پودر دارای اس پی اف ۱۵ بوده و از پوست در مقابل اشعه های مضر آفتاب محافظت می نماید.

کرم پودر بورژ‌وآ سری Air Mat مدل Beویژگی های محصول

بهترین کرم پودر برای پوست خشک

شماره رنگ: ۰۴
حجم: ۳۰ میلی لیتر
کشور مبدا برند: فرانسه
ترکیبات: بدون چربی
پوشش‌دهی بالا
بدون ایجاد خشکی پوستige 04

استی لادر Double wear

بهترین کرم پودر برای پوست خشک

بدون شک یکی از بهترین کرم پودرها در جهان است. این کرم پودر به قدری خوب است که در حال حاضر تمامی بلاگر ها و میکاپ آرتیست های معروف از آن استفاده می کنند. هر کدام حداقل یک ویدئو آموزشی با کرم پودر استی لادر دابل ور را دارند! این کرم پودر بسیار سبک است که آن را به یک کرم پودر فوق العاده برای پوست خشک تبدیل می‌کند.

مدیسان مدل Light Beige

بهترین کرم پودر برای پوست خشک

یک کـرم بسیار مناسب برای پوست خشک، این کـرم پودر از شرکت مدیسان یک پوشش صاف و یکدست را برای شما ایجاد خواهد می‌کند. از ویژگی‌های اصلی این محصول خاصیت آبرسانی فوق العاده این محصول است که این کـرم پودر را تبدیل به گزینه ایی مناسب برای پوست هاس خشک کرده است. از دیگر ویژگی‌های این کرم پودر می‌توان به ماندگاری بالای آن اشاره کردم.

نظرات