بیوگرافی رافائل داسیلوا فوتبالیست از برزیل تا استقلال و همسرش +عکس سوابق اینستاگرام

0

بیوگرافی رافائل داسیلوا فوتبالیست از برزیل تا استقلال و همسرش +عکس سوابق اینستاگرام

بیوگرافی و سوابق رافائل داسیلوا بازیکن فوتبال از برزیل تا استقلال و همسرش + عکس و زندگینامه و زندگی شخصی رافائل دا سیلوا بازیکن فوتبال و همسرش همراه با زندگی ورزشی و سوابق فوتبالی و گل های رافائل داسیلوا بازیکن بزریلی استقلال و پیج اینستاگرامش را در ادامه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید:

بیوگرافی رافائل داسیلوا فوتبالیست از برزیل تا استقلال و همسرش +عکس سوابق اینستاگرام

بیوگرافی رافائل داسیلوا بازیکن استقلال

رافائل سیلوا دا آرودا بازیکن فوتبال متولد ۲۰ آوریل سال ۱۹۹۲ در شهر کویابا در غرب برزیل، دارای قد ۱۹۳ سانتی‌متری که در حال حاضر در پست مدافع برای باشگاه استقلال بازی میکند.

 

همسر رافائل داسیلوا کیست

رافائل چند سال پیش ازدواج کرده و دارای دو فرزند است که عکس همسرش و فرزندانش را در زیر ببینید:

بیوگرافی رافائل داسیلوا فوتبالیست از برزیل تا استقلال و همسرش +عکس سوابق اینستاگرام

امار باشگاهی و تیم ها

رافائل دا سیلوا فوتبال را از کودکی آغاز کرد، اما شروف حرفه ای او در فوتبال با پیوستن به تیم ریو پِرِتو برزیل آغاز شد و با تکنیک ها و قدرت بدنی خیلی زود به بازیکن حرفه ای فوتبال تبدیل گشت. او پس از مدتی راهی تیم پونته‌پرتا شد و حضور در سری آ و سری بی برزیل را تجربه کرد. بوآ اسپورتو، کریسیوما و گویاس در سری بی برزیل کوریتیبا، لوگانو، آلبیرکس نیگاتا، اوراوا رد دیاموندز و ووهان زال دیگر تیم‌هایی هستند که رافائل سیلوا تجربه پوشیدن پیراهن آنها را در کارنامه دارد.

سوابق ورزشی رافائل داسیلوا

این مدافع باتجربه پس از چند سال حضور در سری بی، در سال ۲۰۱۸ راهی تیم بوآویشتا پرتغال شد و یک فصل نیز برای این تیم به میدان رفت. رافائل سیلوا را در سال ۲۰۱۹ راهی تیم الفیصلی عربستان شد و در این مدت ۷۴ بار برای این تیم به میدان رفت و فصل گذشته نیز توانست با الفیصلی عنوان قهرمانی جام‌حذفی عربستان و سهمیه مستقیم آسیایی را به دست بیاورد.

رافائل سیلوا تا پیش از پنجره نقل‌و‌انتقالات زمستانی عربستان و فسخ قرارداد با الفیصلی، در ۱۳ دیدار از ۱۸ هفته ابتدایی فصل جاری لیگ حرفه‌ای عربستان به میدان رفت و یک گل نیز در دیدار برابر تیم الهلال به‌ثمر رساند. این بازیکن همچنین در دیدار سوپرجام عربستان ۹۰ دقیقه مقابل الهلال بازی کرد.

گل های رافائل سیلوا مدافع استقلال

آخرین حضور رافائل سیلوا با پیراهن الفیصلی عربستان، به تاریخ اول بهمن امسال باز می‌گردد. فرهاد مجیدی سرمربی استقلال برای جذب یک مدافع باکیفیت، روی آماده بودن گزینه موردنظر و فاصله کم از زمان آخرین بازی رسمی وی تأکید فراوانی داشت که رافائل سیلوا نیز در همین پنجره زمستانی امسال از تیمش جدا شده و از آخرین حضور او در میادین، زمان زیادی نمی‌گذرد.

این بازیکن در تمامی ۷۴ دیدار آخر خود برای الفیصلی، در پست مدافع میانی بازی کرده و از تجربه بالایی نیز برخوردار است.

رافائل داسیلوا مدافع برزیلی استقلال کیست

مدافع برزیلی استقلال کیست

رافائل دا سیلوا در نقل و انتقالات زمستانی در اسفند ۱۴۰۰ به تیم استقلال پیوست تا جای محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی را بگیرد. او پیش از پیوستن به استقلال در تیم الفیصلی عربستان بازی میکرد و آخرین باشگاهی است که با پیراهن این تیم به میدان رفته است.

او از فصل ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰ تاکنون به مدت دو فصل و نیم پیراهن این تیم را بر تن کرده است. الفیصلی عربستان در فصل ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰ توانست با ایستادن در رتبه پنجم جدول رده بندی، فصل را به پایان برساند و با پیروزی برابر التعاون، عنوان قهرمانی جام حذفی را از آن خود کند.

او ۲۶ مسابقه باری تیم عربستانی به میدان رفته و تا پایان هفته هجدهم در ۱۳ بازی برای تیمش به میدان رفت.

بیوگرافی و زندگی شخصی رافائل داسیلوا فوتبالیست برزیلی

اعزام سیاوش یزدانی و حسین مرادمند به خدمت سربازی باعث شد تا استقلال با کمبود شدید مدافع مواجه شود. عارف غلامی و محمد دانشگر تنها مدافعین تخصصی این تیم هستند

پس از قطعی شدن اعزام یزدانی و مرادمند، مدیران استقلال به مذاکره با چند مدافع خارجی روی آوردند و در نهایت با رافائل داسیلوا به توافق نهایی دست یافتند.

صفحه اینستاگرام رافائل داسیلوا

پیج رسمی این بازیکن فوتبال برزیلی را نشانی

rafaeldasilva009 دنبال کنید که علامت استقلال و پرچم ایران را به نشانه پیوستن به باشگاه آبی پوشان در بیو پیج شخصی خود علامت گذاری کرده است.

عکس های رافائل داسیلوا بازیکن فوتبال

عکس های جدید اینستاگرامی رافائل داسیلوا

عکس همسر رافائل داسیلوا بازیکن فوتبال

نظرات