بیوگرافی و سوابق شرزود تمیروف فوتبالیست ازبکستانی و همسرش +عکس ها و اینستاگرام

4

بیوگرافی و سوابق شرزود تمیروف فوتبالیست ازبکستانی و همسرش + عکس ها و اینستاگرام و تیم ها

بیوگرافی شرزود تمیروف بازیکن فوتبال از فوتبال ازبکستان تا پرسپولیس + عکس ها و اینستاگرام شرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی پرسپولیس همراه با آمار باشگاهی و زندگی شخصی و حواشی و گل های وی در ادامه بطور کامل بخوانید تا با این فوتبالیست خاجری لیگ برتر فوتبال ایران آشنا شوید.

بیوگرافی و سوابق شرزود تمیروف فوتبالیست ازبکستانی و همسرش +عکس ها و اینستاگرام مهاجم ازبکستانی پرسپولیس

بیوگرافی شرزود تمیروف فوتبالیست

شرزود تمیروف, (shezod temirov) بازیکن فوتبال, متولد ۲۷ اکتبر ۱۹۹۸ در اربکستان، بازیکن فوتبال اهل ازبکستان است. او که دارای قد ۱,۸۰ متر و در پست مهاجم برای تیم پاختاکور تاشکند بازی میکند، در ۶ اسفند ۱۴۰۰ به تیم پرسپولیس تهران پیوست

شرزود تمیروف مهاجم پرسپولیس

شرزود تیمورف، مهاجم ازبکستانی پرسپولیس متولد ۲۷ اکتبر ۱۹۹۸ در ازبکستان است که در ۶ اسفند ۱۴۰۰ به تیم پرسپولیس تهران پیوست

سوابق فوتبالی و آمار تیم ها

تیمورف از نوجوانی فوتبال حرفه ای را آغاز کرده و به عنوان وینگر چپ پا در طولفعالیت های ورزشی خود در تیم هایی چون پاختاکور تاشکند، مشعل و شورتان گوزار ازبکستان توپ زده است.

این مهاجم جوان ازبکستانی سابقه قهرمانی در لیگ کشورش و بازی در لیگ قهرمانان آسیا را را در کارنامه خود دارد و همچنین با پاختاکور قهرمان لیگ و سوپرجام ازبکستان شده است.

عکس ها و اینستاگرام شرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی پرسپولیس

گل های شرزود تیمروف مهاجم جدید پرسپولیس

شرزاد در فصل اخیر در پاختاکور ازبکستان توانسته در ۱۵ بازی در لیگ برتر به یدان برود و ۸ گل نیز به ثمر برساند و سابقه ۳ بازی در لیگ قهرمانان آسیا را نیز در کارنامه خود دارد.

باشگاه فوتبال پاختاکور ازبکستان اعلام کرد که تمیروف به عنوان بازیکن آزاد راهی‌تیم پرسپولیس شده است و مشکلی برای عقد قرارداد با این تیم را ندارد.

باشگاه پرسپولیس نیز گفته، شرزود تمیروف، مهاجم ازبکستانی عصر جمعه به تهران رسید تا پس از تست‌های پزشکی رسما پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.

 

سوابق و گل های شرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی پرسپولیس

تیم ملی

این مهاجم ۲۳ ساله، تنها در یک بازی دوستانه به مدت ۱۸ دقیقه برای تیم ملی ازبکستان به میدان رفته و گل ملی هم در کارنامه ندارد.

تمیروف در لیگ قهرمانان آسیا هم در سه بازی با پیراهن پاختاکور به میدان رفته که در مجموع ۱۱۷ دقیقه بازی گلی به ثمر نرسانده است.

تمیروف در ۴۹ بازی سوپرلیگ ازبکستان به میدان رفته که در مجموع ۲۸۳۶ دقیقه بازی ۱۰ گل به ثمر رسانده است. او در جام حذفی ازبکستان هم ۶ بازی درکارنامه دارد که در مجموع ۴۳۵ دقیقه بازی، دو گل به ثمر رسانده است.

صحفه در اینستاگرام

پیج اینستاگرام شرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی پرسپولیس را با نشانی shezod temirov دنبال کنید، هر چند خصوصی بوده و از دسترس عموم خارج است.

4 دیدگاه در “بیوگرافی و سوابق شرزود تمیروف فوتبالیست ازبکستانی و همسرش +عکس ها و اینستاگرام

  1. علی گفت:

    رامین عاشقتم خیلی شاد شدم برگشتی دیگه نرو تو غرور کلاس ما هستی تو ایران آسیا جهان عاشقتم

  2. علی گفت:

    رامین عشق هنوز یادمه جلوی اسپانیا چجور خودتو رو خط دروازه پرت کردی نزاشتی توپ بره تو دروازه بیرانوند جمع کنه بازی با پرسپولیس کبیر با الدحیل گل زدین یادمه خوشحالی نکردی گوشه قدم زنان ناراحت رفتی تو پرسپولیسی هست مکتب پرسپولیس همینه بامرام بامعرفت فنی عالی هستی هرکس میگه رامین کاری نکرده سکوت عالیه عالی تمام

  3. علیرضا گفت:

    رامین عشقه عشق دمت گرم برگشتی چند بازی عالی بودی پسر شمالی عالی عالی بیرانوند برگرد توروخدا تیموروف خیلی خوبه خوش تکنیک عالیه اون مو فرفری بچه هست ولی عالیه دمشون گرم رامین رضاییان باید قطر جام جهانی فیکس باشه متوجه شدی اسکو یاعلی

  4. علیرضا گفت:

    عالین رامین عالی عالی عالی اینقدر قهرمان شدیم فینال آسیا دیدیدم بخدا ارضا شدیم امسال بدین استقلال بندها خدا چندساله زیرن حخخخخخخخ امشب تساوی ۲۶ اسفند کیف کردینا خدا شفا پرسپولیس عشقه یاعلی

نظرات