وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ مشخص شد + اسامی شهرها

4

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ به علت کرونا اومیکرون و بارش برف مشخص شد + اسامی شهرهایی که شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ مدارس تعطیل هستند را در زیر بخوانید. در پاسخ به سوال دانش آموزان آیا فردا شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ مدارس تعطیل است؟ در ادامه اخبار جدید و جزئیات جدید تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ در شهرهای تهران ، تبریز ، کردستان ، سیستان و بلوچستان ، اصفهان ، گلستان و اردبیل و… در زیر بخوانید:

وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه 14 اسفند 1400 مشخص شد + اسامی شهرها

وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ مشخص شد + اسامی شهرها

تعطیلی مدارس فردا ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ مدارس برخی شهرها به دلیل کرونا اومیکرون و بارش برف منتشر شد. در ادامه اخبار جدید تعطیلی مدارس روز شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ را پیگیری کنید:

اطلاعیه ۱

وضعیت تعطیلی مدارس اردبیل شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰

🔹 بر اساس اطلاعیه آموزش و پرورش اردبیل: تمامی مدارس استان در همه مقاطع تحصیلی از روز شنبه ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۰ به مدت یک هفته به صورت ترکیبی (هم حضوری با گروه بندی و هم غیرحضوری از طریق شبکه شاد) برگزار می‌شود.

اطلاعیه ۲

اطلاعیه فعالیت مدارس شهرستان بناب از ۱۴ تا ۲۰ اسفند ماه

🔸روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش بناب با توجه به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان بناب فعالیت مدارس شهرستان از تاریخ ۱۴ تا تا ۲۰ اسفند ماه به شرح زیر اعلام میگردد:

🔸کلیه مدارس شهری به جز کلاس های کارگاهی هنرستان ها و کلاس های پایه ۱۲ ام آموزش ها را به صورت غیر حضوری پیگیری خواهند کرد.

🔸کلیه مدارس روستایی با رعایت پروتکل های بهداشتی آموزش ها را بصورت حضوری پیگیری می‌کنند.

🔸کلیه عوامل اجرایی مدارس شهری و روستایی به جهت پیگیری امورات آموزشی در مدرسه حضور خواهند داشت.

🔸در صورتیکه وضعیت شهرستان به زنگ نارنجی یا زرد تغییر کند تمامی مقاطع تحصیلی در مدارس شهری و روستایی بصورت #حضوری خواهد بود.

🔸فعلآ تا این لحظه وضعیت بناب قرمز است و اطلاعیه مرتبط با وضعیت قرمز می‌باشد در صورت تغییر رنگ اطلاعیه نیز متناسب با رنگ بندی جدید خواهد بود.

✔️ روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بناب

اطلاعیه ۳

🔻 نوری: مدارس کشور برای حضور دانش‌آموزان باز هستند

🔹️ وزیر آموزش و پرورش: مدارس باز هستند و دانش‌آموزان باید با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به مدرسه بروند.
🔹️ وزرات آموزش و پرورش تابع تصمیمات ستاد ملی مدیریت کرونا است و این ستاد نسبت به تغییر رفتار ویروس کرونا اطلاعات بیشتری دارد.

اطلاعیه ۴

وضعیت تعطیلی مدارس فریدونشهر

♦️کلیه مدارس فریدونشهر در مقطع دبستان و پیش دبستانی از فردا به مدت یک هفته غیر حضوری است

بنابراعلام روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان فریدونشهر:
🔹️به اطلاع میرساند با استناد به مصوبه جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا و با توجه به اعلام وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان فریدونشهر کلیه آموزشگاه های سطح شهر فریدونشهر و برف انبار در مقاطع ابتدائی و پیش دبستانی از فردا شنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ تا روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ به صورت غیر حضوری به فعالیت خود ادامه خواهند داد

اطلاعیه ۵

مدارس ایلام به دلیل گرد و غبار مجازی شد

♦️برگزاری مجازی کلاس‌های درس به علت گرد و خاک شدید

مدیریت بحران استان ایلام اعلام کرد:
🔹در پی گرد و خاک شدید شهرهای آبدانان ، بدره دهلران و دره_شهر شیفت مدارس صبح این شهرستانها بصورت مجازی برگزار میشود و ساعت شروع به کار این ادارات با دو ساعت تاخیر آغاز می شود.
🔹تصمیم گیری در خصوص دیگر شهرستانهای استان که هوای بهتری دارند به روال عادی بوده و در صورت اتفاق ستاد بحران استان صبح در این خصوص تصمیم گیری خواهد کرد.

اطلاعیه ۶

❌فردا ادارات خوزستان ۲ ساعت دیرتر بازمی‌شود

استانداری خوزستان: به‌علت گرد و خاک، فردا تمام مراکز آموزشی استان به صورت مجازی فعال خواهند بود. همچنین ادارات استان دو ساعت دیرتر آغاز به‌کار می‌کنند.

در حال تکمیل…

4 دیدگاه در “وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ مشخص شد + اسامی شهرها

  1. mohamad.es-es گفت:

    من یه سال مدرسه غیر حضوری بود کرونا نگرفتم مدارس حضوری شده شیش ماهه دوباره کرونا گرفتم با اینکه دو دوز واکسن زدم! من اگه بمیرم به خانواده من کی دیمو میده؟ کی خرج کفو دفن منو میده؟ هوم؟ من بیماری زمینه ای هم دارم!!!!

  2. زهرا گفت:

    سلام تورخدا مدرسه مجازی کنین
    چرا باید ما روستا بریم شهر نرن کرونا خطر داره چه جمعیت کم باشه چه زیاد ما هم از کرونا میترسیم لطفاً فردا هم مدرسه نباشه روستا هم تعطیل باشه

  3. حسین حسین زایی گفت:

    مدارس سیستان و بلوچستان شهرستان بمپور باید تعطیل بشه پنجتا دانش آموز از یک کلاس مبتلا به کرونا لطفا مدارس رو تعطیل کنید .

  4. مانی معتضدی گفت:

    بچه من مریض بشه من چیکار کنم.

نظرات