بیوگرافی و سوابق علی اکبر پورمحمدی از فرماندار رفسنجان تا عزل + عکس ها و زندگینامه

0

علی اکبر پورمحمدی کیست / بیوگرافی علی اکبر پورمحمدی از فرماندار رفسنجان تا عزل + عکس ها و زندگینامه

علی اکبر پورمحمدی کیست / بیوگرافی و سوابق علی اکبر پورمحمدی از فرماندار رفسنجان تا عزل + عکس ها و زندگینامه علی اکبر پور محمدی فرماندار سابق رفسنجان و حواشی و جنجال های اخیر و زندگی شخصی و همسر و فرزندان و خانواده علی اکبر پور محمدی را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی و سوابق علی اکبر پورمحمدی از فرماندار رفسنجان تا عزل + عکس ها و زندگینامه

بیوگرافی علی اکبر پورمحمدی فرماندار رفسنجان

علی اکبر پور محمدی فرماندار رفسنجان متولد دهه ۳۰ می باشد که در ۳ اسفند ۱۴۰۰ از سمت خود در پی رفتار ناشایست و توهین به یک خبرنگار عزل شد. او سابقه ۱۰ سال شهرداری رفسنجان را در کارنامه خود دارد و از آذر ۱۴۰۰ به سمت فرماندار رفسنجان منصوب شده بود

علی اکبر پورمحمدی کیست / بیوگرافی و سوابق علی اکبر پورمحمدی از فرماندار رفسنجان تا عزل + عکس ها و زندگینامه

سوابق شغلی

علی اکبر پورمحمدی فرماندار رفسنجان در دهه ۷۰ زندگی خود بسر می برد تاکنون در سمت های مختلفی در دولت مشغول بعه کار بوده است.

پورمحمدی به عنوان سرپرست فرمانداری رفسنجان روز ۱۵ آذرماه ۱۴۰۰ در جلسه‌ شورای اداری استان کرمان همزمان با حضور وزیر کشور در محل استانداری کرمان توسط علی زینی وند استاندار این استان و با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری معارفه شد.

پورمحمدی پیش از این شهردار رفسنجان بوده است و پس از مدتی حدود دو سال به عنوان فرماندار رفسنجان مشغول به خدمت بود.
پورمحمدی سمت های شهردار را به مدت ده سال و سرپرست فرمانداری رفسنجان را در کارنامه سیاسی و کاری خود دارد و از چهره های فعال و شناخته شده جناح سیاسی اصولگراست،

سوابق علی اکبر پورمحمدی

استاندار کرمان در این مراسم ضمن تشکر از فعالیت های بی دریغ سیف الله امینی زاده فرماندار سابق رفسنجان در طول دوره فرمانداری، گفت: مفتخریم که پس از ایشان، منصب فرمانداری توسط آقای پور محمدی که از ولایت مداران و با تجربه گان در زمینه خدمت رسانی هستند، اعطا می شود.

اسماعیل نجار افزود: آن چه در این دنیا باقی می ماند، معنویت و اخلاق نیک است، و به واسطه همین موارد بود که اسلام از قرون پیش گسترش یافت.

نجار تأکید بر این نکته که باید فضای آرام، با نشاط و پر از امید برای مردم ایجاد کرد، خاطرنشان کرد: مسئولیت شأنیتی جز خدمت به مردم نیست چرا که مردم ولی نعمت و مسئول خادم آنها است.

استاندار کرمان بیان کرد: در رفتار و عمل یک مسئول باید صداقت موج بزند و خدمت وی بی منت و از روی اخلاص باشد.

علی اکبر پورمحمدی افزود: همه کارها در شهرستان رفسنجان باید در سایه وحدت و همدلی باشد چرا که در سایه وحدت، امور به پیش می رود.

بیوگرافی علی اکبر پورمحمدی از فرماندار رفسنجان

عزل فرماندار رفسنجان به علت توهین به خبرنگار

در پی رفتار نامناسب سرپرست فرمانداری رفسنجان با یکی از خبرنگاران، احمد وحیدی وزیر کشور در تماس تلفنی با استاندار کرمان، دستور عزل علی اکبر پورمحمدی را صادر کرد.
در اطلاعیه وزارت کشور آمده است: گفتمان دولت مردمی و عدالت محور آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی ایجاب می کند که مدیران آن ضمن داشتن روحیه مردمی و جهادی، نسبت به تعامل و تکریم آحاد افراد جامعه اهتمام داشته باشند. همچنین انتظار می‌رود اصحاب رسانه بیش از پیش با رویکرد حرفه‌ای خود به ویژه در طرح پرسش، مسئولان را در مسیر توسعه و پیشرفت کشور یاری دهند.
انتهای پیام

نظرات