بهزاد محمدی در جوکر کیست؟ +بیوگرافی و عکسهای خانوادگی

0

بهزاد محمدی در جوکر کیست؟ +عکسهای خانوادگی و بیوگرافی بهزاد محمدی مهمان فصل چهارم جوکر و همسرش همراه با زندگی شخصی او و ماجرای در شرکت در جوکر ۴ را در ادامه از این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بهزاد محمدی در جوکر کیست؟ +بیوگرافی و عکسهای خانوادگی

بهزاد محمدی در فصل چهارم جوکر کیست +بیوگرافی و عکسهای خانوادگی

مجله حرف تازه – بهزاد محمدی یکی از مهمانان فصل چهارم جوکر است که در کنار بازیگرانی چون یوسق صیادی و یوسف تیموری و حضور دارد و تاکنون بازی و نمایش ها در جوکر ۴ مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

بهزاد محمدی در جوکر کیست؟ +بیوگرافی و عکسهای خانوادگی

بهزاد محمدی مهمان فصل چهارم جوکر ، بازیگر سینما و تلویزیون، تئاتر، متولد ۱۳۵۳ در تهران است و فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی برق است.
وی سال ۱۳۷۴ به واسطه یکی از هم دانشکده هایش وارد یک کار نمایشی به نام گردنبند شد که در کانون ناشنوایان در حال اجرا بود است. این نمایش سی و هفت بار اجرا شد و رضایت کارگردان و عوامل، پس از پایان نمایش انگیزه ای شد تا کار تئاتر را ادامه بدهد.

بیوگرافی بهزاد محمدی در فصل چهارم جوکر

سوابق هنری

اولین کارش در سریال جدی نگیرید بود که سه نقش را اجرا می کرد، روزهای آرزو، سریال باجناق ها، دو برنامه کودک از جمله فعالیت وی است در سال ۱۳۸۹ در فیلم ویدیویی با من شوخی نکن بازی کرده و در فیلم سینمایی آژانس ازدواج ایفای نقش کرده است.
از مهم‌ترین فعالیت های بهزاد محمدی می‌توان به مهمانپذیر توبا، فیلم آژانس ازدواج و فیلم جهان‌ پهلوان تختی اشاره کرد.

بهزاد محمدی در جوکر کیست؟ +بیوگرافی و عکسهای خانوادگی

او درباره ورود به بازیگری گفته: من مهندس برق هستم و تحصیلات آكادمیك در تئاتر ندارم اما مطالعاتم در زمینه تئاتر خیلی زیاد بوده و اولین كتابی هم كه خواندم «فن بیان هنرپیشگی» بود. بعدها به واسطه تجربیاتی كه در این زمینه كسب كردم برای خودم یك سبك پیدا كردم و آن را ادامه دادم.

اگر كسی در این سبك سؤالی دارد باید از خودم بپرسد، من از كسی تقلید نمی‌كنم. اگر دیالوگی راجایی شنیده باشم محال است كه از آن در كارم استفاده كنم. اگر در یك سالن ۵۰۰ نفره حتی ۳۰ نفر هم آن چیزی را كه من در نمایش عنوان می‌كنم شنیده باشند این برایم افت دارد.

بیوگرافی بهزاد محمدی در فصل چهارم جوکر

بهزاد محمدی در فصل چهارم جوکر کیست؟ +بیوگرافی و عکسهای خانوادگی

حتی وقتی كه خسته هستم باز هم از كار خودم كم نمی‌كنم چون تماشاچی گناهی ندارد. من هر شب همانی را اجرا می‌كنم كه شب قبل اجرا كرده‌ام. یادم است كه یك شب هنگام اجرا صدایم گرفت و آوازی را كه در اجراها می‌خواندم نتوانستم بخوانم. هنگام استراحت آب جوش خوردم و وقتی دوباره روی صحنه آمدم پس از پایان نمایش از تماشاچی‌ها عذرخواهی كردم و آن آواز را برایشان خواندم.

نمایش‌هایی را كه نزدیك سال ۸۰ شروع كردم همه حدودا یكی، ۲ سال اجرا می‌شد و در سال ۸۱ نمایش‌هایی را كه شروع كردم مثل قهوه‌خانه زری خانم که ۴ سال اجرا شد

 

نظرات