همسر زهره فکور صبور کیست / ماجرای کشف جسد زهره فکورصبور توسط همسرش

1

همسر زهره فکور صبور کیست؟ / ماجرای کشف جسد زهره فکورصبور توسط همسرش و آیا زهره فکور صبور بازیگر ۴۳ ساله ایرانی ازدواج کرده بود و همسرش کیست و عکس و بیوگرافی و اسم همسر زهره فکورصبور کیست و چیست را در ادامه میخوانید

همسر زهره فکور صبور کیست / ماجرای کشف جسد زهره فکورصبور توسط همسرش

همسر زهره فکور صبور کیست

زهره فکور صبور بر اساس نشان انگشتر که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده بود، گویا ازدواج کرده و متاهل بود. تاکنون عکس  واسم  وبیوگرافی همسر زهره فکور صبور رسانه ای نشده و خبری نیز مبنی ازدواج این بازیگر تاکنون در هیچ خبرگزاری و رسانه ای نوشته نشده است.

اما پس از فوت و درگذشت این بازیگر جوان معلوم شد که او ازدواج کرده و دارای همسر است.

هنوز نام و عکس و بیوگرافی همسر مرحومه فکورصبور فاش نشده است .

عکس و بیوگرافی همسر زهره فکور صبور

ماجرای کشف جسد زهره فکورصبور توسط همسرش

جزئیات حدود ساعت نه شب گذشته ۱۰ اسفند (۱۴۰۰)، خبر مرگ مشکوک زن جوانی در یک منزل مسکونی در خیابان دولت، خیابان برادران رحمانی به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام شد که به سرعت مأموران پلیس در محل حاضر شدند.

مأموران با حضور در محل با پیکر بی‌جان خانم زهره فکور صبور مواجه شدند؛ مأموران در تحقیقات اولیه سراغ فردی رفتند که خود را همسر مرحومه صبور معرفی می‌کرد، وی در تحقیقات به مأموران گفته است: خانم صبور جواب تلفن‌همراهم را نمی‌داد که نگران وی شدم، خانم صبور حتی درِ خانه را به روی سرایدار ساختمان نیز باز نکرده بود. پس از گشودن در خانه، دیدم همسرم بی‌حال در پذیرایی افتاده که به سرعت با اورژانس تماس گرفتم.

تحقیقات نشان داد تلاش تکنسین‌های اورژانس، نتیجه نداده است.
در نهایت پیکر وی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد./ تسنیم

همسر زهره فکور صبور کیست / ماجرای کشف جسد زهره فکورصبور توسط همسرش

زهره فکورصبور (متولد ۱ فروردین ۱۳۵۷،درگذشت ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران بود. آخرین حضور وی در تلویزیون با دنگ و فنگ روزگار در سال‌های ۱۳۹۸ به کارگردانی جواد مزدآبادی بود. وی در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ حوالی ساعت ۸ شب در منزل شخصی خود درگذشت .

او هنگام مرگ ۴۳ سال داشت.

1 دیدگاه در “همسر زهره فکور صبور کیست / ماجرای کشف جسد زهره فکورصبور توسط همسرش

  1. لیلا گفت:
    0
    3

    همسرش مرد زن دار بوده . صیغه ی یک مرد زن دار شده بوده .

نظرات