استوری عجیب و غمگین نعیمه نظام دوست درباره درگذشت زهره فکور صبور

1

استوری اینستاگرامی عجیب و غمگین نعیمه نظام دوست درباره درگذشت زهره فکور صبور خبر فوت و مرگ این بازیگر را تایید کرد. او با متنی غمگین به فوت و درگذشت زهره فکورصبور واکنش نشان داده و که در ادامه واکنش نعیمه نظام دوست به فوت زهره فکور صبور که نوشت:

استوری عجیب و غمگین نعیمه نظام دوست درباره درگذشت زهره فکور صبور

استوری عجیب و غمگین نعیمه نظام دوست درباره درگذشت زهره فکور صبور

آروم بخواب رفيق فرشته خو و مهربون من
بالهايت رو باز كن ، آزادانه پرواز كن ، اوج بگير و پرواز كن كه از اين زمين و پليدي ها و قضاوت هاش چيزي نبيني ، آروم بخواب دوست معصوم و مهربون من ،
زهره جانم حرفی از آسمان نیست،
حرفی ازینکه آغوشت را
بغل کنم و اوج بگیرم نیست…
این پرنده همان شبِ رفتنت،
بالهایش را زیر باران جا گذاشت
و خانه نشین شد.
خداحافظ مهربونم ، مواظب خودت باش عزيزم ، آروم خودت رو بغل كن ، ديگه نفس بكش و دور از هياهوي اين دنياي سياه و غمگين آروم بگير آرام جانم .

 

استوری عجیب و غمگین نعیمه نظام دوست درباره درگذشت زهره فکور صبور

 

گفتنی است که این بازیگر در ۱۰ اسفند در منزلش درگذشت. او در مصاحبه اخر خود مهمان برنامه زنده رود بود و گفته اگر عقل الان را داشتم هیچوقت بازیگر نمی شدم

همچنین بخوانید: بیوگرافی زهره فکورصبور بازیگر از شهرت تا درگذشت + خانواده و علت مسمویت دارویی

زهره فکورصبور (متولد ۱ فروردین ۱۳۵۷، درگذشت ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل مردمان ایرانی‌تبار بود. آخرین حضور وی در تلویزیون با دنگ و فنگ روزگار در سال‌های ۱۳۹۸ به کارگردانی جواد مزدآبادی بود. وی در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ حوالی ساعت ۸ شب در منزل شخصی خود درگذشت .

نخستین کار بازیگری وی ایفای نقش گل در تئاتر کودکی بود که زیردست یکی از دوستانش بود اما حرفه کاری‌اش از سال ۱۳۷۷ شروع شد که به وی پیشنهاد بازی در سریال روزگار جوانی داده شد و شهرتش از آن جا به دست آمد. بعد هم نقش‌های تقریباً کوتاهی در سریال‌های معمولی و مخصوصاً اپیزودیکی زیادی بازی کرد و درکل در اواخر دههٔ ۱۳۷۰ بسیار پرکار بود.

این قضیه تا اواخر سال‌های دههٔ ۱۳۸۰ ادامه داشت و بازی در نقش‌های بلندی مانند سریال‌های کارآگاهان و مخصوصاً دلنوازان بسیار موجب شهرتش شدند و بعد در چند فیلم سینمایی نقش‌های اول و اصلی را بازی کرد و بعد از آن با بازی در دردسرهای عظیم یک و دو دوباره به تلویزیون بازگشت.

1 دیدگاه در “استوری عجیب و غمگین نعیمه نظام دوست درباره درگذشت زهره فکور صبور

  1. ارغوان گفت:

    روحش شاد یادش گرامی
    در ارامش بخابی زهره ی عزیز

نظرات