دانلود کامل فیلم خندوانه علیرضا پوراستاد خواننده با لینک مستقیم ببینید

0

علیرضا پوراستاد خواننده موسیقی پاپ کشورمون، شب گذشته (سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰) میهمان برنامه پر طرفدار خندوانه بود. این خواننده محبوب و خوش صدا که در سبک پاپ و سنتی خوانندگی میکند در فصل جدید خندوانه (فصل هشتم خندوانه) حضور پیدا کرد و اجرای زنده او مورد توجه کاربران قرار گرفت. در ادامه کامل ببینید:

دانلود کامل فیلم خندوانه علیرضا پوراستاد خواننده با لینک مستقیم ببینید

دانلود کامل فیلم خندوانه علیرضا پوراستاد خواننده با لینک مستقیم ببینید

دانلود کامل برنامه خندوانه علیرضا پوراستاد در فصل هشتم خندوانه همراه با لینک مستقیم دانلود مستقیم برنامه خندوانه علیرضا پوراستاد با تیزر و بخش‌هایی از حضور شب گذشته در برنامه خندوانه و ماجراها و حواشی زندگی شخصی و هنری و گفتگوی جذاب و دیدنی او که سوژه شبکه های اجتماعی شده را در ادامه با هم ببینیم:

مهمان ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ خندوانه، علیرضا پوراستاد خواننده پاپ کگشورمان بود. او متولد سال ۱۳۶۷ در تهران است و درباره حضور در برنامه خندوانه در صفحه اینستاگرامش نوشته:

خیلی خوشحالم که امشب در برنامه خندوانه مهمان خانه های شما هستم.

امیدوارم لحظات خوبی براتون باشه و
شایسته ی نگاه و محبت شما باشم.

خندوانه علیرضا پوراستاد

علیرضا پوراستاد نحوه ورود به موسیقی  و خوانندگی گفته:علاقه‌ی من به خواندن، مربوط می‌شود به دوران پیش از دبستان. در دوران دبستان در رشته‌های قرائت، اذان و تواشیح رتبه‌های مختلف کسب کردم.

این عشق و علاقه محدود به قرائت قرآن و اذان نبود. چرا که پیش از آن هم تصنیف‌های قدیمی را در محیط خانواده، از دایی‌ام یاد گرفته بودم و می‌خواندم. رفته رفته يادگيری آواز و تصانيف را با آقای محمدرضا ارشدی آغاز كردم و در کنار آواز، به یادگیری ساز تنبک نیز پرداختم.

من که از نوجوانی عاشق و شیفته‌ی استاد محمدرضا لطفی بودم توانستم به مراد دلم برسم و افتخار شاگردی در محضر ایشان را بیش از سه سال در کارنامه خود قرار دهم و اصول و مبانی رديف و آواز را از ایشان فرا بگیرم.
سپس برای تکمیل ظرائف و تجربیاتم نزد استاد اكبر گلپايگانی ،علي جهاندار و پويان بيگلر رفتم تا اندوخته‌های خود را تكميل كنم.

نظرات