بیوگرافی و سوابق آرزو حضرتی فوتبالیست از تصادف وحشتناک تا کما + خانواده و افتخارات

0

بیوگرافی آرزو حضرتی فوتبالیست از تصادف وحشتناک تا کما + خانواده و افتخارات و اینستاگرام

بیوگرافی و زندگی شخصی آرزو حضرتی بازیکن فوتبال سپیدار از تصادف تا کما و وضعیت فعلی + خانواده و و عکس های آرزو حضرتی و افتخارات و زندگی شخصی و ورزشی آرزو حضرتی فوتبالیست از قائمشهر تا تیم ملی فوتبال همراه با پیج اینستاگرام و علت و ماجرای تصادف و کما رفتن در ۹ اسفند ۱۴۰۰ را در ادامه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید:

بیوگرافی و سوابق آرزو حضرتی فوتبالیست از تصادف وحشتناک تا کما + خانواده و افتخارات

بیوگرافی آرزو حضرتی بازیکن فوتبال

آرزو حضرتی, فوتبالیست, متولد ۱۳۸۳ در قائمشهر، که سابقه بازی در لیگ حرفه ای دسته یک فوتبال ایران و بازیکن تیم ملی جوانان و نوجوانان فوتبال بانوان ایران را در کارنامه خود دارد. او که هم اکنون بازیکن تیم سپیدار مازندران است، در ۹ اسفند ۱۴۰۰ بر اثر تصادف رانندگی با یک خودرو دچار مصدومیت شد و هم اکنون در کما بسر می برد و وضعیت او وخیم اعلام شده است.

بیوگرافی آرزو حضرتی فوتبالیست از تصادف وحشتناک تا کما + خانواده و افتخارات و اینستاگرام

سوابق ورزشی

او سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی در رده جوانان و نوجوانان و حضور در تورنمنت کافا را در کارنامه دارد و در هر دو رشته فوتبال و فوتسال از چهره‌های سرشناس مازندران به شمار می‌رود.

او هم اکنون بازیکن تیم سپیدار مازندران است و برای این تیم در لیگ دسته یک فوتبال بانوان کشورمان بازی میکند

سوابق ورزشی آرزو حضرتی بازیکن سپیدار

ماجرا و علت تصادف و به کما رفتن

آرزو حضرتی بازیکن تیم ملی جوانان و نوجوانان ایران در ۹ اسفند ۱۴۰۰ در روستای سنگتاب دچار سانحه شد و به کما رفت. او که عضو تیم فوتبال سپیدار قائمشهر است، در روستای سنگتاب با تصادف شدیدی مواجه شده و از ناحیه جمجمه و فک دچار شکستگی شده و وضعیت مساعدی ندارد و در کما به سر می‌برد

گفته شده که راننده ای با حضرتی تصادف کرده ، هم اکنون متواری است و متواری شدن او باعث شده تا این بازیکن جوان فوتبال زنان با تاخیر به بیمارستان برسد

خانواده حضرتی کماکان منتظر کمک‌های ویژه مسئولین قائمشهر و استان مازندران در این شرایط بحرانی هستند.

عکس های آرزو حضرتی فوتبالیست قائمشهری

سارا آذری سرمربی تیم سپیدار قائمشهر و مربی آرزو حضرتی در این خصوص، اظهار کرد: راننده متواری شد و همین موضوع سبب شد تا آرزو دیر به بیمارستان منتقل شود.

وی با بیان اینکه آرزو شکستگی در فک و جمجمه را دارد، ادامه داد: به‌خاطر درد شدیدی که داشته، آرزو را به خواب مصنوعی بردند که فشار درد، باعث پارگی رگ‌های مغزش نشود که یک وقتی موجب سکته شود.

بیوگرافی آرزو حضرتی فوتبالیست تیم ملی فوتبال زنان ایران

سرمربی تیم سپیدار قائمشهر از وضعیت فعلی آرزو حضرتی گفت و بیان کرد: الان یک مقدار وضعیت آرزو بهتر است؛پزشک‌ها دز داروهایی که برای خواب مصنوعی بوده را کاهش دادند تا به یک ثباتی برسد و بعدش بتوانند جراحی کنند.

تصادف آرزو حضرتی بازیکن سپیدار

صفحه در اینستاگرام

پیج اینستاگرام به نام آرزو حضرتی یافت نشد. سارا اذری دراینستاگرام تسیم سپدار مازندران درباره شاگردش نوشته:

امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء

آرزوی عزیز، چشم و گوش یک شهر به دنبال رسیدن خبری خوش از بیمارستان است. زودتر پاشو که دوستانت در تیم سپیدار بی‌صبرانه منتظر بازگشتت به تمرینات تیم هستند، تو قوی بودی و قوی خواهی ماند، همه‌ی ما ایمان داریم بزودی به جمع‌مان اضافه می‌شوی و دوباره می‌شوی سوگلی تیم‌مان، دوام بیار دختر، از آرزوهای دور و درازت تعریف کرده بودی که قرار است یکی‌یکی پشت‌سر بگذاری‌شان،پس طاقت بیاور رفیق

بارالها، تو را به بزرگی و مهربانی‌ات قسم سلامتی را به تمام بیماران خصوصا آرزو حضرتی عزیز ما باز گردان

سپیداری‌های عزیز و بامعرفت، علاقه‌مندان فوتبال، پیشکسوتان و هواداران گرامی، خواهش‌مندیم برای سلامتی عاجل آرزوی عزیزمان، دستان دعا به آسمان بگشایید و از پروردگار غفار، طلب شفای عاجل نمایید، آمین یا رب‌العالمین

نظرات