بیوگرافی علی عرب زاده فوتسالیست افغانی و همسرش+ عکس درگذشت و اینستاگرام

0

علی عرب زاده (ali arabzadeh) فوتسالیست افغانی، بازیکن تیم ملی فوتسال افغانستان متولد است. او که در تیم‌ فوتسال ارژن شیراز و‌ ملی پوش سایق تیم ملی افغانستان بازی میکند، اصالتا افغانستانی است، یکی از پایه های برجسته تیم ملی فوتسال بود. در ادامه ی این مطلب بیوگرافی کامل و عکس های علی عرب زاده بازیکن فوتسال و همسرش و خانواده اش با عکس شخصی و سوابق ورزشی از شروع تا شهرت و افتخارات ملی و جهانی و عکسهای جدید و ماجرای ازدواج و همسرش به مناسبت درگذشت و فوت وی در ۲۵ آذر ۱۴۰۰ می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی علی عرب زاده فوتسالیست و همسرش+ عکس درگذشت و اینستاگرام

بیوگرافی علی عرب زاده

علی عرب زاده، بازیکن تیم ملی فوتسال افغانستان در ایران (زاده ۹ فوریه) در افغانستان متولد شد. او که پناهجوی افغان مقیم ایران بود که چندین سال در تیم ملی فوتسال افغانستان، توپ میزد و در فصل اخیر در تیم‌ فوتسال ارژن شیراز و‌ ملی پوش سایق تیم ملی افغانستان بازی می کرد.

ازدواج و همسر علی عرب زاده

از زندگی شخصی و خصوصی وی خبری منتشر نشده است

علی عرب زاده فوتسالیست افغانستانی درگذشت کیست

عرب زاده، بازیکن جوان چند فصل اخیر تیم‌ فوتسال ارژن شیراز و‌ ملی پوش سایق تیم ملی افغانستان شب گذشته (۲۵ آذر ۱۴۰۰) درگذشت

مسوولان کمیته فوتسال، فدراسیون فوتبال افغانستان مرگ وی را تایید می کنند؛ اما گفته اند که تاکنون علت مرگ این بازیکن تیم ملی فوتسال روشن نیست.

عبدالرزاق ممرک، مربی تیم ملی فوتسال، گفت: «مرگ وی بسیار اندوهگین‌مان ساخت؛ واقعا سخت است. او یکی از پایه های تیم ملی فوتسال کشور بود و این یک فاجعه بزرگ برای جامعه‌ فوتبال و فوتسال افغانستان است.»

درگذشت علی عرب زاده بازیکن تیم ملی فوتسال افغانستان

همچنین بخوانید: بیوگرافی و سوابق شاهرخ غلامرضاپور فوتبالیست بوشهری+ زندگینامه و خودکشی جنجالی

سوابق ورزشی

عرب زاده بازیکن حرفه ای فوتسال بود که در سال ۲۰۱۹ میلادی در رقابت‌ های قهرمانی آسیا که به میزبانی ایران برگزار شده بود، عملکرد قابل قبولی را در تیم ملی فوتسال کشور از خود به نمایش گذاشت و به مقام نایب قهرمانی آسیا رسید.

مسوولان فدراسیون فوتبال افغانستان به ویژه کمیته فوتسال می‌گویند که عرب زاده یکی از پایه های برجسته تیم ملی فوتسال بود و درگذشت این بازیکن خلاق، آسیب جدی را در تیم ملی در پی خواهد داشت.

از سویی هم، شماری از کاربران شبکه‌های اجتماعی، به ویژه هواداران تیم ملی فوتسال در پی مرگ این بازیکن با تجربه تیم ملی فوتسال کشور نیز واکنش نشان داده اند.

عکس های اینستاگرام علی عرب زاده بازیکن فوتسال اهل افغانستان

صفحه اینستاگرام

صفحه شخصی وی را نشانی … در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعال است که میتوانید تصاویر و عکس های او را ببییند

نظرات