مانتوهای جدید و شیک عید ۱۴۰۱

0

با نزدیک شدن عید نوروز همه مردم به تکاپو و خرید عید هستند. یکی از مهم ترین خریدهایی که در این روزها انجام می شود مانتوهای نوروز است. برای آگاهی از جدیدترین مدل های مانتو نوروز ۱۴۰۱ این پست را تا انتها مطالعه کنید؛ زیرا مانتوهای جدید و شیک عید ۱۴۰۱ را به شما معرفی کرده ایم.

مانتوهای جدید و شیک عید

مانتوهای جدید و شیک عید ۱۴۰۱

مانتوهای جدید و شیک عید

انتخاب رنگ مانتو قبل از خرید آن، یکی از نکاتی است که نیمی از راه را برای شما هموار خواهد کرد. بسته به نوع رنگ پوست‌تان، نوع مراسمی که دارید و اینکه قبلا چه رنگ مانتوهایی می پوشید، می‌توانید رنگ مانتو مجلسی خود را انتخاب کنید. با توجه به نزدیکی ایام نوروز مانتوهایی با رنگ بندی شاد ، روشن و بهاری می‌تواند شما را باطراوت و زیبا نشان دهد.مدل مانتو جدید ۱۴۰۱| میتوانید با این مانتوها استایلی خیره کننده داشته باشید

مانتو مجلسی و شیک عید

مانتوهای جدید و شیک عید

اگر فرصت جستجو در کانالهای تلگرامی و پیج های اینستاگرامی برای یافتن زیباترین مدل مانتو برای عید نوروز را ندارید، از بخش مدل مانتو مجلسی حرف تازه دیدن فرمایید.

طرح های جدید مانتوهای نوروز

مانتوهای جدید و شیک عید

یکی از مهم ترین پوشش ها برای خانم های ایرانی مانتو می باشد و اگر شما تمایل دارید عیب های موجود در فرم اندام تان کمتر به نظر برسد و علاوه بر این استایلی بی نظیر و جذاب داشته باشید بهتر است در انتخاب مدل مانتو ۲۰۲۲ حساسیت لازم را به خرج دهید.

خرید مانتوهای جدید و شیک عید

مانتوهای جدید و شیک عید

مانتوی مجلسی از انواع مانتوهای ضروری برای خانم ها به شمار می رود و هر خانمی بهتر است در کمد لباس خود یک یا چند طرح مانتوی مجلسی کوتاه و بلند داشته باشد تا بتواند در صورت نیاز از آن ها استفاده نماید.

مانتوهای مجلسی ۲۰۲۲ در انواع مدل های کار شده و طرح دار موجود هستند و اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است مانتوی مجلسی را با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان انتخاب نمایید.

اگر فرم اندام شما لاغر یا متناسب می باشد می توانید از مانتوی مجلسی کار شده و طرح دار در پوشش تان استفاده نمایید همچنین خانم ها با فرم اندام درشت و چاق بهتر است مدل مانتوی مجلسی خود را ساده انتخاب نمایند زیرا مانتوی مجلسی با طرح درشت باعث می شود تا فرم اندام درشت تر به نظر برسد.

مانتو رنگ سال عید ۱۴۰۱

مانتوهای جدید و شیک عید

بهار سال ۱۴۰۱ همراه با لباسهای زنانه و ترند روز مانتو، در رنگهای شاد از جمله بنفش (رنگ سال)، سبز، آبی تیره، آبی روشن، زرد، یاسی، سفید و کرمی خواهد بود. عید امسال، ست کردن برخی از رنگهای مانتو با یکدیگر بسیار جذاب و قشنگ میشود.

نظرات