بیوگرافی مایک رستم پور بسکتبالیست ایرانی تبار و همسرش + خانواده عکس و استوری جنجالی

0

بیوگرافی مایک رستم پور بسکتبالیست ایرانی تبار و همسرش + خانواده عکس و استوری جنجالی

بیوگرافی و سوابق مایک رستم پور بسکتبالیست ایرانی تبار و همسرش + عکس ها و استوری جنجالی مایک رستم پور درباره باخت تیم ملی بسکتبال ایران تا حواشی و جنجال های خداحافظی از تیم ملی بسکتبال ایران همراه با زندگی شخصی و خصوصی مايك رستم پور بازیکن بسکتبال و خانواده و پدر و مادرش و پیج اینستاگرام مایک رستم پور را از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی مایک رستم پور بسکتبالیست ایرانی تبار و همسرش + عکس ها و پیج اینستاگرام و جنجال ها

بیوگرافی مایک رستم پور بازیکن بسکتبال

مایک رستم پور, بسکتبالیست دو رگه ایرانی – آمریکایی (زادهٔ ۲۰ دسامبر ۱۹۹۱) در مینه سوتای آمریکا از پدری ایرانی و مادری آمریکایی است. او که دارای قد (۲٫۰۶ مترمی باشد، بازیکن بسکتبال ایرانی الاصل اهل ایالات متحده آمریکا است که در سال ۲۰۱۹ به تیم ملی بسکتبال ایران دعوت شد.

ازدواج و همسر مایک رستم پور

وی هنووز ازدواج نکرده و مجرد است.

زندگی شخصی و خصوصی مایک رستم پور بازیکن بسکتبال

سوابق ورزشی

مايك رستم پور، با اینکه اصالتا ایرانی است، اما در امریکا متولد شده و یکی از بسکتبالیست های دورگخه لیگ برتر بسکتبال ایران است. او پست فوروارد قدرتی فعالیت دارد و تاکنون در تیم های چون شهرداری گرگان و شیمیدر و در لیگ‌های اسلواکی، مکزیک، کانادا و چند کشور دیگر بازی کرده است.

تیم ملی بسکتبال ایران

رستم پور در سال ۲۰۱۹ به تیم ملی بسکتبال ایران دعوت شد و در جام جهانی ۲۰۱۹، عضو تیم ملی بسکتبال ایران بود و توانست با این تیم به المپیک توکیو ۲۰۲۰ صعود کند

سوابق ورزشی مایک رستم پور بسکتبالیست دو رگه ایرانی آمریکایی

ماجرای خداحافظی ناگهانی از تیم ملی

مایک رستم پور به خاطر داشتن پدری ایرانی از چند سال قبل به تیم ملی بسکتبال ایران دعوت شده بود، به طور ناگهانی از دنیای بسکتبال خداحافظ کرد.

این بازیکن بعد از حضور در تیم های نفت آبادان، شیمیدر و شهرداری گرگان در لیگ برتر ایران، قرار بود بعد از جدایی از شهرداری گرگان بار دیگر به شیمیدر قم برود، ولی هرگز ‌خبری از مایک نشد و با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرام خود در ابتدا نوشت: «بازنشسته»!

این کلمه در حالی نوشته شده بود که مایک ویدیویی از ساحل و دریا گرفته بود، اما در ادامه او یک استوری منتشر کرد و به فارسی نوشت: «خداحافظ بسکتبال»!

استوری مایک رستم پور

استوری مایک رستم پور

استوری توهین آمیز مایک رستم پور بعد از باخت تیم ملی بسکتبال ایران باعث شد تا واکنش های منفی و انمتقادی به او توسط کابران شکل بگیرد و گفته شود که او اصلا عبرق ملی و ایرانی ندارد.

ساعاتی بعد بیانیه رستم‌پور علیه نژادپرستی در بسکتبال ایران این حواشی را بیشتر دامن زد.

او نوشت: “پس از تحمل چند سال نژاد پرستی از طرف بازیکنان، مربیان، داوران، رسانه های خبری و آدم های به اصطلاح کارشناس هنوز هم به شخصیت من حمله می‌کنید.

از باند بازی تان خجالت بکشید!!

از تیمی در خانه خود باختید با بازیکنانی که همه تان آرزوی داشتن آنها را در این سالها داشتید که جای مرا یا دیگر بازیکنان خارج از کشور را بگیرند.

این بازی را باختید با مربیانی که خودتان آرزوی آمدن آنها را داشتید. این بازیکنانی که شما آرزوی رفتن به جام جهانی و المپیک رفتن شان را داشتید.

من در بازی قزاقستان نبودم ولی وقتی من برای تیم ملی ایران با افتخار و با عرق ملی بازی می کردم توانستیم به جام جهانی و المپیک دعوت شویم.

وقتی من در ایران بازی می کردم توانستیم دو جام قهرمانی را تصاحب کنیم. ای نژاد پرستان وفاداری من به ایران زمین و‌ مردم پر افتخار ایران را نمی توانید و قادر نیستید زیر سوال ببرید.

تنها آدم‌های کم خرد و نادان به شما باور دارند.”

صفحه در اینستاگرام

صفحه شخصی این بسکتبالیست ایرانی تبار را با نشانی

officialrostampour دنبال کنید

عکس هاتی جدید مایک رستم پور

عکس های اینستاگرامی جدید مایک رستم پور بازیکن بسکتبال

بیوگرافی مایک رستم پور

مایک رستم پور عکس

نظرات