فیلم کامل حرکت زشت آجرلو با میکروفن قرمز رنگ خبرنگار و واکنش ها را ببینید

11

فیلم کامل حرکت زشت آجرلو با میکروفن قرمز رنگ خبرنگار و واکنش را ببینید که باعث اعتراض خانم خبرنگار می شود

حرکت زشت و توهین آمیز مصطفی آجرلو مدیرعامل استقلال با میکروفن قرمز رنگ خانم خبرنگار خبرساز شد و واکنش های زیادی را از سوی طرفداران پرسولیس و قرمز پوشان داشته است.

فیلم کامل حرکت زشت آجرلو با میکروفن قرمز رنگ خبرنگار و واکنش را ببینید

فیلم کامل حرکت زشت آجرلو با میکروفن قرمز رنگ خبرنگار و واکنش ها را ببینید

در مراسم هم اندیشی موضوع خصوصی سازی باشگاه استقلال و پیش از مصاحبه آجرلو، مدیرعامل باشگاه استقلال، در مواجهه با میکروفن قرمز رنگ یکی از خبرنگاران اقدام عجیبی انجام داد که این حرکت جنجالی و دور از انتظار آجورلو با میکروفن خبرنگار زن با اعتراضات زیادی همراه بود که در ودئوی زیر ببییند:

البته پس از ساعتی مصطفی اجرلو برای سوئ تفام پیش امده عذرخواهی کرد.

مدیرعامل استقلال در گفت‌وگو با خبرنگاران حرکتی را انجام داد که با اعتراض خبرنگار زن یکی از رسانه‌ها روبه‌رو شد. آجرلو در این صحنه به نوعی حساسیتش به رنگ قرمز را یادآوری کرد. اتفاقی که موجب اعتراض خبرنگار زن شد.

رضا درویش، مدعامل باشگاه پرسپولیس، در گفتگویی زنده از حرکت آجورلو انتقاد کرد و با اظهار تعجب از حرکت عجیب آجورلو (مدیرعامل باشگاه استقلال)، گفت: این حرکت برای یک کودک ۱۵ ساله ست که دنبال فالوور می گردد.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس درباره این اقدام عجیب مدیرعامل استقلال گفت: یک فیلمی‌دوستان پرسپولیسی برای من فرستادند که بسیار جای تأمل دارد. من واقعا از آقای آجرلو انتظار نداشتم. این کار یک بچه ۱۵ یا ۱۶ ساله است که در فضای مجازی دنبال لایک و فالوئر می‌گردد.

وی ادامه داد: خدا بگویم چه کار کند این فضای مجازی را که بعضی‌ها به رغم آن که قبولش ندارند ولی وارد این جریانات می‌شوند برای گرفتن لایک و جذب طرفدار! یک مدیری با این سن و سال وقتی تحمل مثلا رنگ و لوگوی قرمز رنگ را نداشته باشد چگونه می‌خواهد فردا کارهای بزرگ انجام دهد؟

رضا درویش با حرارت بیشتری افزود: یک موقعی یک بازیکن ۱۸ یا ۱۹ ساله استقلالی این کار را انجام می‌دهد و همه می‌گوییم شور و هیجان جوانی بوده است ولی زمانی که آدمی با این سن و سال چنین اقدامی می‌کند عجیب است.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان ادعای جالبی را مطرح کرد و گفت: جالب است خود این آقای آجرلو که از دوستان من است درگذشته یکی از متعصبین (طرفداران) پرسپولیس بوده و حالا برای اینکه فضایی ایجاد کند چنین می‌کند. علت چیست؟ این مسئله روانشناسی دارد! مگر می‌شود کسی به عنوان مدیرعامل یک باشگاه بزرگ لوگوی خبرنگاران را کنده و تا این حد بی احترامی‌کند؟

فیلم کامل حرکت زشت آجرلو با میکروفن قرمز رنگ خبرنگار و واکنش را ببینید که باعث اعتراش خانم خبرنگار می شود حرکت زشت و توهین آمیز مصطفی آجرلو مدیرعامل استقلال با میکروفن قرمز رنگ خانم خبرنگار

عذرخواهی

گفتنی است؛ پس از واکنش هواداران و مدیرعامل پرسپولیس، مصطفی آجرلو مدیرعامل استقلال در صفحه شخصی خودش دراینستاگرام نوشت: در خصوص ویدئویی که مربوط به پیش از شروع مصاحبه امشب بنده با رسانه‌هاست، سوء برداشت از طرف اینجانب بوده اما اگر این حرکت به منزله توهین به نماد یک رسانه برداشت شده، صمیمانه از آن رسانه، خبرنگار محترم و مخاطبین این ویدئو پوزش می‌طلبم./ منبع: خبرورزشی

11 دیدگاه در “فیلم کامل حرکت زشت آجرلو با میکروفن قرمز رنگ خبرنگار و واکنش ها را ببینید

  1. امیر گفت:

    این حرکت فقط از یک آدم به شدت جو گیر سر میزند و بس .

  2. محمدعلی گفت:

    جناب آقای به اصطلاح سردار خیلی کار زشتی انجام دادی ، یه روز داچعلی هم روی صندلی قرمز ننشست بعدا با تیپا بیرونیش کردند ، دنیا داره دور میزنه ، اخراج تو راهم خواهیم دید ….

  3. مالک فخیمی از پارس آباد گفت:

    حرکت کاملا زشتی و ناپسندی بود
    و تمامی خبرنگارانی که اونجا بودند رفتارشان بسیار زشت تر از آجرلو بود که به حمایت از همکارشان به وی چیزی نگفتند و محل را ترک نکردند.

  4. روح اله بیرانوند گفت:

    توتراکتور که ..ر بودی اون استقلال … شدی حساسیت بهقرمز

  5. Landrover گفت:

    زشت شما خبر نهار های … هستین که فقط حواشی استقلال رو بزرگ میکنین و به جعل و تقلب تیم لنگ کاری ندارین، همین حرکت رو علی کریمی چسطوره لنگ قبلا با لگو لنگ انجام داد شما خفه خون گرفته بودین، به جای بحث در مورد سربازی وحید امیری و ترابیان دارین … استقلال رو میخورین

  6. اقای سجادی عادلانه کارکن گفت:

    این همه به استقلال وهوادارش ظلم شد .زشت نبود ..حالا این حرکت زشته .

  7. رامین گفت:

    سردار دمت گرم
    جانم به فدایت
    درود

  8. محمد گفت:

    دمت گرم سردار
    این زشت نیست یه کار عالیست

  9. علیرضا شاه محمدی گفت:

    … یک مدیر آبی بیشتر از این نمیشه،.وای به روزی که گدا معتبر شود،،که اگر معتبر شود ز خدا بی خبر شود،🤔🤭🤐🤐

  10. محمد پرسپولیسی گفت:

    فتوشاپی

  11. Mehdi گفت:

    مثل موجوداتی که به رنگ قرمز واکنش نشون میدن

نظرات