همه چیز درباره ی خرید رادیاتور

0

اگر شما تصمیم به خرید رادیاتور گرفته اید، با ما همراه باشید. ما در این مقاله نگاهی خواهیم داشت به انواع رادیاتورهای پنلی و پره ای. همچنین به مهم ترین مزایای هر یک از انواع رادیاتورها نیز می پردازیم.

رادیاتور چیست؟

در میان انواع سیستم های گرمایشی می توان به رادیاتور اشاره کرد. وظیفه ی اصلی رادیاتورها، انتقال دمای آب به محیط می باشد. از این رو می توان گفت، رادیاتورها نقش منبع حرارتی را در ساختمان ها ایفا می کنند.

 خرید رادیاتور

خرید رادیاتور

نحوه ی کار رادیاتور

اگر قصد خرید رادیاتور را دارید، بهتر است با نحوه ی کار این وسیله نیز به خوبی آشنا شوید. آب موجود در دیگ بخار به وسیله ی سیستم حرارت مرکزی گرم می شود. سپس این آب گرم توسط پمپ به رادیاتور انتقال داده می شود. همین امر باعث می شود تا حرارت به محیط اطراف نیز برسد و آن محدوده گرم شود. شما با خرید پکیج دیواری، می توانید آب گرم مورد نیاز رادیاتور را فراهم نمایید.

انواع رادیاتور

رادیاتورها انواع متعددی دارند که شامل پنلی، پره ای، قرنیزی، آلومینیومی و شیشه ای می باشند. در ادامه به دو نوع از مهم ترین و پر کاربردترین رادیاتورها می پردازیم:

  1. رادیاتور پنلی

این نوع رادیاتورها را می توان از جمله جدیدترین انواع رادیاتورها به شمار آورد. اگر در خرید رادیاتور، جدید بودن و به روز بودن برایتان اهمیت دارد، رادیاتور پنلی انتخاب خوبی می باشد. این رادیاتورها از ورقه های فولادی ساخته شده اند. سطح آنها صاف می باشد. از این رو گرما به صورت یکنواخت در محیط پخش خواهد شد. این رادیاتورها سبک وزن می باشند و حمل و نصب بسیار راحتی دارند. همچنین حرارت تولید شده توسط رادیاتور پنلی، حرارتی مطبوع و یکنواخت می باشد.

رادیاتور پنلی

رادیاتور پنلی

  1. رادیاتور پره ای

رادیاتورهای پره ای را می توان از انواع قدیمی رادیاتور به شمار آورد. اما بوتان، با به کارگیری جذاب ترین طراحی ها، رادیاتورهای پره ای مدرنی را تولید کرده است. این نوع رادیاتورها از چند پره در کنار هم تشکیل شده اند. تعداد پره ها ارتباط مستقیمی با گرما و حرارت تولید شده دارند. به این معنا که هر چقدر تعداد پره ها بیشتر باشد، قدرت و میزان گرمادهی نیز افزایش خواهد یافت. این رادیاتور از جنس فولاد یا آلومینیوم می باشد.

رادیاتور پره ای

 

رادیاتور پره ای

مهم ترین مزیت های خرید رادیاتور بوتان

خرید رادیاتور بوتان مزیت های مهمی دارد که در ادامه به مهم ترین مزایای آن اشاره خواهیم کرد:

  1. هرگاه سخن از مزیت خرید رادیاتور به میان می آید، به گرمای مطبوع آن اشاره می شود. ممکن است برایتان سوال شده باشد که منظور از گرمای مطبوع چیست؟ هوا یکی از اصلی ترین نیازهای انسان است. حال اگر چیزی بتواند، هوایی باکیفیت تولید کند، می توان این را در شمار مهم ترین مزیت های آن وسیله به شمار آورد. رادیاتورها با جا به جا کردن هوا، به محیط گرما می بخشند. به بیان دیگر، هوای گرمی که به وسیله ی رادیاتور به اتاق وارد می شود، به دلیل سبکی بالا می رود و هوای سرد جایگزی می گردد. جایگزینی آنقدر ادامه پیدا می کند تا هوای محیط کاملا گرم و مطبوع شود.
  2. یکی از مهم ترین مزایای رادیاتورهای بوتان، توانایی کارکرد آنها با انواع سیستم های گرمایشی می باشد. به عبارت دیگر شما با خرید پکیج دیواری بوتان، می توانید به راحتی و با کیفیت بالا از این رادیاتورها استفاده نمایید.
  3. تنوع بالا
  4. طراحی به روز و مدرن
  5. مقاومت بالا در برابر انواع آسیب ها

 

فروشگاه خانه لوکس، فروشگاهی خوش نام و معتبر در عرصه ی فروش محصولات گرمایشی می باشد. جهت خرید رادیاتور و انواع محصولات گرمایشی می توانید به صورت حضوری یا آنلاین از خدمات خانه لوکس استفاده نمایید.

نظرات