دغدغه انتخاب بهترین جراح بینی

0

چرا انتخاب بهترین جراح بینی به یک دغدغه مهم در میان افراد به ویژه متقاضیان این عمل زیبایی تبدیل شده است؟ جراحی بینی یکی از جراحی های متداول در سطح دنیا به اخص در ایران است. اما این موضوع باعث کاهش دغدغه در انتخاب بهترین جراح بینی نخواهد بود.

همه افراد قبل از انجام عمل بینی و یا در زمان تصمیم انجام این جراحی دغدغه و استرس هایی دارند. زیرا بینی یکی از اعضای بدن و صورت است. در برخورد اول و دیدن فرد توجه افراد را به خود جلب می کند. همچنین فرم بینی در زیبایی صورت افراد بسیار تاثیر گذار می باشد.

از این رو همیشه دغدغه هایی در خصوص انتخاب بهترین جراح بینی وجود دارند. زیرا یکی از مهم ترین عضو بدن خود را برای زیبا تر شدن به دست جراح خواهیم سپرد. در ادامه به دغدغه افراد برای انتخاب یک جراح بینی خوب خواهیم پرداخت.

علت اصلی دغدغه افراد در چنین جراحی

 انتخاب بهترین جراح بینی

دغدغه افراد در انتخاب بهترین جراح بینی

سخت ترین مرحله در زمان انجام عمل زیبایی بینی، انتخاب بهترین جراح بینی است. در ایران به ویژه در کلان شهر تهران، جراحان بسیار زیادی در زمینه انجام جراحی پلاستیک مشغول به فعالیت هستند. انتخاب بهـترین جراح بینی در بین کثرت جراحان بینی قطعا کاری سخت و دشوار است. پس لازم است تا روش های انتخاب بهـترین جراح بینی را در این متن برای کسانی که خواهان انجام آن هستند بازگو نماییم.

اهمیت انتخاب بهترین جراح بینی

متقاضیان این عمل زیبایی پارامتر های مختلفی را برای انتخاب بهترین جراح بینی در نظر خواهند گرفت. در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت. جراحی رینوپلاستی یا جراحی بینی یکی از عمل های مهم و بسیار سخت است. پس نیاز به مهارت و دقت بالای جراح دارد.

نتیجه جراحی تاثیر مستقیم و بسیار پر رنگی را در زیبایی افراد به همراه دارد. نتیجه جراحی یکی از دلهره آور ترین لحظه های قبل و بعد از عمل است. در صورت عدم رضایت فرد از عمل جراحی بینی، علاوه بر هدر رفتن هزینه بلکه تحت تاثیر قرار دادن زیبایی فرد است. پس طبیعی است اگر افراد قبل از انجام عمل جراحی ماه ها به دنبال انتخاب بهتـرین جراح بینی باشند.

فاکتورهای انتخاب بهترین جراح بینی

انتخاب بهترین جراح بینی

فاکتورهای انتخاب بهترین جراح بینی

خوشنامی پزشک تاثیر مهمی در انتخاب بهترین جراح بینی دارد. همچنین مهارت و آموزش های حرفه ای پزشک نیز در انتخاب بهـترین جراح بینی موثر است. می توان چنین نتیجه گرفت که سابقه کاری پزشک در انتخاب وی برای انجام عمل بینی خود بسیار مهم است.

موارد مهمی که نتیجه سابقه و خوشنامی خواهد بود علم جراح و همچنین مهارت و تجربه می باشند. پس اولویت های مهم در انتخاب بهـترین جراح بینی علاوه بر مهارت و تجربه پزشک، فاکتورهای دیگری هم هستند. می توان به فاکتور های مهم دیگری چون هزینه دستمزد و محل جغرافیای و همچنین زمان رزرو وقت برای بیماران اشاره کرد. برخی از افراد در شهر خاصی اقدام به انتخاب بهـترین جراح بینی خواهند کرد. برخی نیز فاکتور های مهمی چون هزینه دستمزد و یا نحوه ارائه خدمات را در نظر خواهند گرفت.

بهترین جراح بینی استخوانی در تهران

در نظر گرفتن فرم بینی

در شهر تهران جراحان بینی بسیاری وجود دارند که انتخاب بهترین جراح بینی را برای فرد سخت خواهند کرد. علاوه بر موارد فوق لازم است به تخصص و مهارت جراح در فرم خاص بینی توجه شود. به این معنی شاید یکی از جراحان به نام کشور در عمل بینی های استخوانی یا انجام عمل های عروسکی دارای بیشترین مهارت باشد. پزشک دیگری در زمینه انجام عمل بینی های گوشتی تجربه و مهارت بیشتری داشته باشد.

پس با توجه به فرم بینی خود بایستی در پی انتخاب بهـترین جراح بینی بود. در نتیجه علاوه بر مهارت و تخصص جراح بینی لازم است به سابقه جراح در انجام عمل های نوع فرم بینی دقت کرد. شاید جراح انتخاب شده در نوع و فرم بینی شما دارای مهارت کافی نباشد. البته بیشتر جراح های برتر در زمینه جراحی انواع فرم های بینی دارای مهارت و علم کافی هستند.

انتخاب بهترین جراح بینی بر اساس تکنیک های مورد استفاده

نکته مهم در انتخاب بهترین جراح بینی استفاده از تکنیک جراح در انجام عمل های بینی است. برخی از جراحان فقط از روش باز و برخی دیگر از روش بسته برای انجام عمل جراحی استفاده می کنند. اما در انتخاب بهـترین جراح بینی در نظر داشتن تکنیک مورد استفاده توسط جراح بسیار مهم است.

بهترین جراحان بینی از هر دو روش بسته به نوع عمل بینی استفاده خواهند کرد. مثلا برای انجام عمل بینی طبیعی یا بینی هایی که نیاز به تغییرات زیادی ندارد استفاده از روش بسته جراحی راهکار خوبی است. اما برای جراحی بینی به شکل عروسکی لازم است تا پزشک معالج حتما از روش باز استفاده نماید.

خصوصیات بهترین جراح بینی

انتخاب بهترین جراح بینی

انتخاب بهتـرین جراح بینی بر اساس تکنیک های مورد استفاده

برای انتخاب بهترین جراح بینی علاوه بر توجه به فاکتور های انتخاب باید به خصوصیات پزشک توجه کرد. اما خصوصیات بهترین جراح بینی چیست؟ علاوه بر مهارت و دانش و سابقه لازم است به نحوه ارائه خدمات کلینیک و تیم و کادر درمان جراح توجه نمود. همچنین نحوه ارائه مشاوره پزشک نیز یکی از خصوصیات مهمی است که در انتخاب بهتـرین جراح بینی موثر است.

پزشک معالجی که خواسته ها و دغدغه های بیمار خود را درک نماید و با آرامش توضیحاتی را در خصوص عملیات جراحی به وی ارائه دهد در زمره جراحان برتر قرار خواهد گرفت. احترام به بیمار و در نظر داشتن خواسته های او از خصوصیات دیگر بهترین جراح بینی است.

یکی از مهم ترین خصوصیات بهترین جراح بینی در نظر داشتن فرم صورت بیمار و تجسم کردن فرم بینی جراحی شده بر روی صورت بیمار است.

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

هزینه دستمزد بهترین جراحی بینی

برای هزینه های پرداختی جراحی بینی تعرفه ای مشخص وجود ندارد. هر یک از جراحان تعرفه ای را برای انجام عمل جراحی خود در نظر گرفته اند. پارامتر مهم در انتخاب بهترین جراح بینی در نظر گرفتن هزینه دستمزد متعارف و متعادل است. نرخ دستمزد جراحان بینی متغیر است.

بدیهی است که بهترین جراحان بینی در ایران به نسبت سایر پزشکان و جراحان دیگر از مهارت و تجربه بیشتری برخوردار هستند. هزینه و نرخ دستمزد آن ها نیز بیشتر از سایر جراحان است.

نظرات