بیوگرافی جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت در مجلس و همسرش+ عکس و اینستاگرام و سوابق

18

جلال رشیدی کوچی کیست / بیوگرافی و سوابق جلال رشیدی کوچی نماینده مردوشت تا مخالف طرح صیانت + عکس ها

جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس کیست

جلال رشیدی کوچی، متولد تیر سال ۱۳۶۳ در مرودشت، نماینده مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه مرودشت و دارای مدرک کارشناسی مهندسی صنایع و کارشناسی ارشد علوم سیاسی است. او در بهمن ۱۴۰۰ تنها نماینده مخالف طرح صیانت کاربران در فضای مجازی در مجلس بود که حواشی زیادی را در پی داشت. مروری داریم به سوابق و زندگی شخصی این نماینده جوان مجلس شورای اسلامی ایران. با ما همراه باشید.

زندگینامه و زندگی شخصی جلال رشیدی کوچی از زبان خودش: رشیدی کوچی هستم، جوانی از ایلات خمسه و خادم مردم. زاده تیر ۱۳۶۳ در شهرستان مرودشت. پدرم حاج جلیل از معلمان شریف، رزمنده هشت سال دفاع مقدس و نماینده فقید مردم مرودشت در دوره چهارم مجلس شورای اسلامی که در راه خدمت به مردم به شهادت که دعای قنوت هایش بود، رسید.

او در بهمن ۱۴۰۰ تنها نماینده مخالف طرح صیانت کاربران در فضای مجازی در مجلس بود که حواشی زیادی را در پی داشت. مروری داریم به سوابق و زندگی شخصی این نماینده جوان مجلس شورای اسلامی ایران. با ما همراه باشید.

بیوگرافی جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت و همسرش+ عکس اینستاگرام سوابق و زندگینامه جلال رشیدی کوچی و سوابق شغلی و مدیرینی و اجرایی او را در ادامه در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید:

جلال رشیدی کوچی در تیر ماه سال ۱۳۶۳ در شهرستان مرودشت متولد شده است. پدرش شهید جلیل کوچی نام داشت که از رزمندگان سال های دفاع مقدس بود، و در دوره چهارم مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم مرودشت فعالیت می کرد. وی دارای مدرک کارشناسی مهندسی صنایع و کارشناسی ارشد علوم سیاسی است.

بیوگرافی جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت و همسرش+ عکس اینستاگرام سوابق

بیوگرافی جلال رشیدی کوچی

جلال رشیدی کوچی در تیر ماه سال ۱۳۶۳ در شهرستان مرودشت متولد شده است. پدرش شهید جلیل کوچی نام داشت که از رزمندگان سال های دفاع مقدس بود، و در دوره چهارم مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم مرودشت فعالیت می کرد. وی دارای مدرک کارشناسی مهندسی صنایع و کارشناسی ارشد علوم سیاسی است.

جلال رشیدی کوچی کیست / بیوگرافی و سوابق جلال رشیدی کوچی نماینده مردوشت تا مخالف طرح صیانت + عکس ها

زندگی شخصی

زندگینامه و زندگی شخصی جلال رشیدی کوچی از زبان خودش: رشیدی کوچی هستم، جوانی از ایلات خمسه و خادم مردم. زاده تیر ۱۳۶۳ در شهرستان مرودشت. پدرم حاج جلیل از معلمان شریف، رزمنده هشت سال دفاع مقدس و نماینده فقید مردم مرودشت در دوره چهارم مجلس شورای اسلامی که در راه خدمت به مردم به شهادت که دعای قنوت هایش بود، رسید.

عکس های جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس

روزمه و سوابق شغلی

حضور در صندوق مهر امام رضا(ع)، استانداری فارس و خدمت در مجموعه مقدس سپاه پاسداران را در کارنامه شغلی خود دارد. وی هم اکنون عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور و سخنگوی فراکسیون های شفافیت و عشایری می باشد و گفته: قول اصلی من به مردم در زمان انتخابات خدمت صادقانه بود که تا پای جان خود را متعهد به آن می دانم و از شما مردم فهیم تقاضای دعای خیر دارم.

زندگی شخصی جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس

نماینده مرودشت در مجلس یازدهم

رشیدی کوچی سیاستمدار و نماینده مجلس در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی است. وی موفق شد در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی که در تاریخ ۲ اسفند ۱۳۹۸ برگزار شد، با کسب ۳۲ هزار و ۴۶۹ رای، از حوزه انتخابیه مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان از استان فارس انتخاب گردد و به مجلس راه یابد.

همچنین بخوانید: بیوگرافی رضا تقی پور نماینده مجلس و همسر و فرزندانش + عکس ها و سوابق شغلی 

جلاسوابق جلال رشیدی کوچی

تنها نماینده مخالف طرح صیانت

اعضای کمیسیون طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی در جلسه امروز کمیسیون با ۱۸ رای موافق کلیات این طرح را به تصویب رساندند.

رشیدی کوچی که در این جلسه اظهاراتی را مطرح کرد، گفت: عده‌ای برای موافقت با این طرح با من تماس می‌گیرند و من را تهدید می‌کنند. این در حالی است که بعد از گذشت مدتی به آغاز به کار کمیسیون مشترک مردم هنوز نگران تصویب این طرح هستند. این موضوع هم دلیل دارد برای مثال به یکباره اعلام می‌شود که در خلال بررسی بودجه جلسه‌ای برای بررسی این طرح برگزار شود. کسی مخالف ساماندهی فضای مجازی نیست اما آیا این طرح در راستای ساماندهی فضای مجازی است؟ از نظر مردم اینگونه نیست من در کنار مردم هستم.

عکس های اینستاگرام جلال رشیدی کوچی

صفحه اینستاگرام جلال رشیدی کوچی

پیج اینستاگرام ایشان را با نشانی jrashidi_ir  دنبال کنید و همچننی توئیتر و سایت شخصی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی نیز با همن نشانی فعال است.

18 دیدگاه در “بیوگرافی جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت در مجلس و همسرش+ عکس و اینستاگرام و سوابق

  1. داریوش گفت:

    مهساخانم شغل شما در یزد چیه که اینقدر طلبکاری؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. Reza گفت:

    درودبرفرزنددلاورپارس…دوستدارشماازگیلان لنگرود

  3. لهراسبی گفت:

    سلام و درود
    جناب رشیدی عزیز بنده اکثر دفاعیات نمایندگان را دیده وشما را نیز اما به حق شما از جنس مردم وطرفدار مردم هستید .خدا قوت

  4. احسان گفت:

    از بسیاری نمایندگان بهتره حرف دل مردمه رییس جمهور نیست همه مملکت را بگردونه بسیار کارش عالیه توجهاتش باید بهتر بشه

  5. محمد گفت:

    درود به شرفت آقای جلال رشیدی،،،
    نماینده بحق و مردمی شهرم مرودشت….
    روح مرحوم {{ “” آقای جلیل رشیدی”” ((نماینده اسبق شهرم مرودشت)) “” }} هم شاد و یادش تا ابد گرامیباد…( آمیین )

  6. محمد گفت:

    درود به شرفت آقای جلال رشیدی،،،👌👍💜
    نماینده بحق و مردمی شهرم مرودشت….💜🙂🙏
    روح مرحوم {{ “” آقای جلیل رشیدی”” ((نماینده اسبق شهرم مرودشت)) “” }} هم شاد و یادش تا ابد گرامیباد…( آمیین )😔🙏

  7. نوازاله طوری گفت:

    سلام و عرض ادب. بنده یه فرد روستایی هستم از حوزه انتخابی خودتون آقای رشیدی کوچی. خدمتت عرض کنم که ما بعد از مرحوم پدرت که یک نماینده واقعی بود دیگه ما هیچ چیزی از هیچ کدومتون ندیدیم.

  8. مصطفی راغب گفت:
    8
    2

    درود بر شرف و مردانگی شما.واقعا و انصافا سردمدار مبارزه با رانت وفساد ومافیا هستید.شما ثابت قدم و استوار به مسیر درستی که در پیش گرفته اید,ادامه دهید.خدا پشت وپناهتان

  9. شهاب توکلی گفت:
    12
    1

    مرد بزرگ و دوست داشتنی بنده وقتی مناظرها و پیام های شمارو میبینم لذت میبرم شما از جنس مردم هستید و در کنار مردم ۱۰۰٪ کاهشی شدن قیمت خودرو در سال ۱۴۰۲ بی شک تلاش بی وقفه شخص خود شما بود. از درگاه خداوند متعال برای شما و خانواده محترمتان آرزوی طول عمر با عزت ، و رحمت خداوند بر پدر شهید بزرگوارتان پایدار باشید.

  10. محمدیوسفی گفت:
    15
    2

    درود برشما تنها نماینده مستقل وشجاع من هرگز رای ندادم اگر تایید شدی میام استان فارس وحوزه انتخابیه بهتون رای میدم صرفا برای مقابله با فساد خودرسوزان وکاسبان فضای مجازی که فیلتر می کنند وفیلترشکن می فروشند.

  11. جمال سلمانی گفت:
    8
    3

    وایشان به وظایف نمایندگی اش به درستی عمل میکند ،وبه جنابعالی توصیه میکنم برو ازدوره راهنمایی شروع کن هم ادب وهم سوادرابه درستی یادبگیر ،وبه شهامت وجسارت ایشان بیخودوبی منطق اشکال تراشی نکن، (تبریز سلمانی)

  12. هادی رحمانی گفت:
    15
    3

    سلام آقای رشیدی .من ۱۵ساله رای ندادم ولی از دفاعیات شما در مجلس بسیار خوشحال شدم از نترس بودنت از اینکه به فکر مردمی بسیار خوشحالم این دوره به عشق خودت از قزوین خانوادگی میاییم حوزه انتخابیه شما رای میدیم از اینکه غیرت داری بسیار بسیار خوشحالم ایکاش شما رییس جمهور بودی

  13. اسی گفت:
    16
    2

    انسان بزرگی هستین درد مردم را میفهمد لااقل در گفتار

  14. Morteza.. گفت:
    13
    2

    سلام درود به شرفت مَرِدِ خدا اهل استان شما نیستم ازشمال ایرانم کاش شما نماینده همه بودید تا ببینید چند رای درکل کشور میاوردید،سخنان شما را در تریبون مجلس شنیدم،واقعا برازنده نمایندگی در مجلس را دارید وبه عنوان یک عضو کوچک از ایران تاجایی درتوان داشته باشم سخنان شما را به دوستانم پیشنهاد میکنم،خدا قوت شیرمادرت حلالت

  15. نادر رسولی فرهنگی گفت:
    14
    1

    باسلام ودعای خیر..
    آقای رشیدی بزرگوار. بنده از طرفدارانت هستم و مخلصانه دوستت دارم. جسارتا محبت فرمایید پاداش پایان خدمت فرهنگیان فوت شده را پيگيري فرمایید… پاداش سال ۴۰۰ منظورم هست که بازنشستگان فرهنگی دریافت نمودند اما از پاداش فوت شده ها خبری نیست

  16. پارسا گفت:
    8
    14

    تا حالا آمار طلاق و قتل و دزدی و فساد وبی بندوباری شهرستانت دیدی؟ سالی چند نفر در منطقه ابرج به قتل میرسه. شما چرا یک نرم افزار داخلی نداری ما اونجا پیامت بدیم. چکار برای منطقه ابرج کردی؟ چند کار تولیدی راه انداختی برای مردم روستاهای شهرستانت. شما میدونی تو شهرستانت سه خانواده تو یک خونه زندگی میکنن.

  17. مهسا گفت:
    6
    24

    شاهچراغ ندیدی. بچه تو خون ندیدی؟ توی بی غیرت مطمئنا از همون آدمایی هستی که رای به شفاف سازی آرای نمایندگان هم نداده. آخه کارشناسی صنایع چه به علوم سیاسی. شاید برای همینه میلنگی. بهتره بری یک کار تولیدی برای جوونای شهرستانت راه بندازی. نه اینستا گردی کنی. من خو می‌دونم برای چهار سال دیگه بخور بخورت دنبال اینستایی

  18. مهسا گفت:
    9
    29

    سلام آقای کوچی بی سواد. منم کارشناسی ارشد خواندم از شما هم کوچکتر و بیکارم ولی نه مثل شما بی سوادم. ارشد علوم سیاسی داری و دم از اینستا میزنی. کدوم سیاستی میاد قفل در خونه اش باز کنه بگه آهای آقای آمریکایی و آقای اسرائیلی بفرما تو. بیا جوونای ما منحرف کن. بیا فرهنگ ما نابود کن. شما که نماینده ای تا حالا چند کار عمرانی برای شهرستانت انجام دادی. تا حالا با حقوقت چند نفر خانه دار کردی.چرا مردم شهرت برای کار باید یزد بیان؟ مگر تو مرد نیستی. اون جایی که تو نشستی جایگاه ۷۲شهیده. مدیون خونشونی.

نظرات