بیوگرافی مهدی باقربیگی بازیگر و همسرش+ عکس ها زندگینامه و اینستاگرام

0

بیوگرافی و سوابق بیوگرافی مهدی باقربیگی بازیگر و همسرش + عکس ها زندگینامه و اینستاگرام بیوگرافی مهدی باقربیگی بازیگر سینما و تلویزیون همراه با زندگی شخصی و بازیگری بیوگرافی مهدی باقربیگی و فیلم شناسی و وضعیت ازدواج او در ادامه از این بخش میخوانید.

بیوگرافی مهدی باقربیگی

بیوگرافی مهدی باقربیگی بازیگر

نام:مهدی
نام خانوادگی:باقر بیگی
تولد:۲۱ دی ۱۳۶۵
تحصیلات:لیسانس مهندسی کشاورزی

مهدی باقربیگی متولد دی ماه ۱۳۶۵ در اصفهان، بازیگر است .فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی کشاورزی است، با سریال قصه های مجید به شهرت باورنکردنی رسید، حالا ازدواج کرده و یک پسر دارد و عضو شورای شهر اصفهان نیز میباشد.

بیوگرافی مهدی باقربیگی

ازدواج و همسرش

مهدی باقربیگی متاهل است و ۱ فرزند پسر به نام آرش و ۱ دختر به نام آوین دارد. او معتقد است که فرزندانش نیز باید مانند خود او بسیاری از سنت‌های ایرانی را تجربه کند و به همین دلیل تمام تلاش خود را می‌کند تا این سنت‌ها را در خانواده خود حفظ نماید.

در تست قصه های مجید

بیوگرافی مهدی باقربیگی

سال ۱۳۶۹ در ۱۳ سالگی ام آقای کیومرث پوراحمد برای ساخت سریال «قصه های مجید» در مدارس راهنمایی اصفهان تست می گرفتند و دنبال یک نوجوان می گشتند.

زمانی که آقای پوراحمد تصمیم گرفتند «قصه های مجید» را بسازند در مدارس راهنمایی اصفهان تست می گرفتند و دنبال یک نوجوان ۱۲-۱۳ می گشتند که با لهجه اصفهانی به طور کامل آشنا باشد. مدرسه ما پشت منزل بی بی خدابیامرز بود. خواهر آقای پوراحمد به ایشان پیشنهاد کرده بودند که به مدرسه ما هم بیایند و از بچه های مدرسه ما هم تست بگیرند. به هر حال ایشان به مدرسه ما آمدند و از آنجایی که من هم در گروه تئاتر مدرسه بودم، من را همراه تعدادی دیگر از بچه ها صدا کردند و از ما خواستند بعد از ظهر همان روز برای تست ویدئویی به منزل آقای پوراحمد برویم. به هر حال من تست دادم و در نهایت آقای پوراحمد صلاح دید که نقش مجید را به من بسپارد.

عضویت در شورای اسلامی شهر اصفهان

بیوگرافی مهدی باقربیگی

آقای مهدی باقربیگی در سال ۱۳۹۲ با شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان توانست بیش از ۶۵ هزار رای (vote) مردم را به خود اختصاص دهد و به عنوان نفر دوم به شورای شهر راه پیدا کند.

فعالیت‌های مهدی باقربیگی

کار‌های سینمایی

پاستاریونی (۱۳۹۷)
مرگ سپید (۱۳۸۹)
نان و شعر (۱۳۷۲)
سفرنامهٔ شیراز (۱۳۷۱)
صبح روز (day) بعد (۱۳۷۱)
شرم (۱۳۷۰)

کار‌های تلویزیونی

خاتون (۱۳۹۴)
بگو که هستم (۱۳۹۰)
پرانتز باز (۱۳۸۹)
در مسیر زاینده‌رود (۱۳۸۹)
در چشم باد (۱۳۸۸-۱۳۸۹)
مرگ سپید – تله فیلم (۱۳۸۸)
روز از نو – تله فیلم (۱۳۸۶)
مختارنامه (۱۳۸۲)

نظرات