بیوگرافی فاطمه مسعودی فر بازیگر و همسرش+ عکس ها زندگینامه و اینستاگرام

2

بیوگرافی فاطمه مسعودی فر بازیگر و همسرش+ عکس ها زندگینامه و اینستاگرام

بیوگرافی و سوابق فاطمه مسعودی فر بازیگر و همسرش + عکس ها زندگینامه و اینستاگرام فاطمه مسعودی فر بازیگر سینما و تلویزیون همراه با زندگی شخصی و بازیگری فاطمه مسعودی فر و فیلم شناسی و وضعیت ازدواج او در ادامه از این بخش میخوانید

بیوگرافی فاطمه مسعودی فر بازیگر و همسرش+ عکس ها زندگینامه و اینستاگرام

بیوگرافی فاطمه مسعودی فر بازیگر

فاطمه مسعودی فر, (fateme masoudifar) بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد ۵ اسفند ۱۳۷۵ در تبریز است. او که اصالتا تبریزی است دانش آموخته رشته رشته ی ادبیات انگلیسی است و تسلط کامل به زبان انگلیسی دارد و به تازگی در سریال جیران ایفای نقش کرده است.

ازدواج و همسرش

این بازیگر هنوز ازدواج نکرده و مجرد است

زندگی شخصی فاطمه مسعودی فر بازیگر

 

سال های فعالیت از تئاتر تا سینما

مسعودی فر بازیگری را از تئاتر باغ گذراندن دوره های بازیگری در آموزشگاه بازیگری شکلک آغاز و سپس وارد سینما شد.

او با بای در نمایش زنى كه تابستان گذشته رسيد به نويسندگی چيستا يثربى و كارگردانی سعيد ذوالفقارى بسیار خوش درخشید و توانست تجارب خوبی را کسب کند.

زندگینامه فاطمه مسعودی فر بازیگر

فیلم پوست

ابن بازیگر تبریزی با بازی در فیلم سینمایی پوست در نقش مارال وارد سینما شد و با گریم سخت و بسیار متفاوت نقشی ماندگار را در کنار ندا عقیقی، زیبا کرمعلی، الناز حبیبی، هوتن شکیبا و .. ایفا کرد.

فیلم “پوست” به کارگردانی بهمن و بهرام اراک در ۳۸ امین دوره فیلم فجر حضور داشت که این موضوع موفقیتی چشمگیر برای یک بازیگر تازه کار و نوظهور محسوب میشود و در واقع نقطه روشن و درخشانی در کارنامه هنری ایشان به حساب می آید

فاطمه مسعودی فر بازیگر فیلم پوست

مسعودی فر در ارتباط با نقش خود در «پوست» توضیح داد: این اولین تجربه سینمایی من بود و خوشحالم که با این تیم اولین تجربه‌ام را آغاز کردم. لوکیشن‌های فیلم برای من درس‌های بزرگی داشت و برایم لذت‌بخش بود.

یکی از دوستانم تئاتری در آموزشگاه شکلک بر روی صحنه داشت که یکی از بازیگران خانوم مریض شد. او از من درخواست کرد که به جای آن بازیگر بروم. در یکی از نمایش ها آقای بهمن ارک و وحید فرشی نمایش من را پسندیدند و منجر به آشنایی ما شد.

او در فیلم پوست در نقش دختری به نام مارال به ایفای نقش می پردازد. فیلم«پوست» در قسمت سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور یافت

عکس های جدید اینستاگرامی فاطمه مسعودی فر بازیگر

صفحه اینستاگرام فاطمه مسعودی فر

پیج اینستاگرام ایشان را با نشانی fatememasoudifar دنبال کنید و عکس های جدید شخصی او مشاهده کنید

عکس های جدید فاطمه مسعودی فر بازیگر

سریال جیران

فاطمه مسعودی فر، بازیگر تبریزی در ادامه فعالیت هنری خود در سریال جیران در نقش سارای گرجی با بعد از درخشش در فیلم پوست  که با بازی در فیلم «پوست» در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر جلب توجه کرد، نقش سارای گرجی در کنار بازیگرانی چون «بهرام رادان»، «پریناز ایزدیار»، «مریلا زارعی»، «رعنا آزادی ور»، «بابک حمیدیان»، «امیر جعفری» و «گلاره عباسی» و ایفای نقش کرده است.

فاطمه مسعودی فر بازیگر سریال جیران

«جیران»، روایت‌گر دوران ناصرالدین‌شاه و زمان پس از قتل امیرکبیر است. نویسندگان «جیران» که در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد، احسان جوانمرد و حسن فتحی‌ هستند و تهیه‌کننده آن اسماعیل عفیفه است.

 

2 دیدگاه در “بیوگرافی فاطمه مسعودی فر بازیگر و همسرش+ عکس ها زندگینامه و اینستاگرام

  1. طرفدار الناز ملک گفت:

    از فاطمه مسعودی فر بدم میاد. الناز ملک عشق من.

  2. Sara گفت:
    6
    1

    قشنگه

نظرات