اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال سریال کت جادویی با نقش+ داستان عکس واقعی بازیگران

0

تاریخ تولید سریال کت جادویی در سالهای ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۸ به کارگردانی محمد حسین لطیفی تولید شد. این سریال اولین بار بر روی آنتن شبکه ۳ پخش شد و بعدها تکرار آن از شبکه های دیگر نیز پخش شد. داستان این سریال از این قرار بود که آقای اسکویی رئیس یک شرکت ساختمانی و برج‌سازی معتبر دارای کتی جادویی بود که هر موقع اراده میکرد داخل جیب کتش پول جاری میشد. برای آشنایی بهتر با بازیگران و داستان این سریال با ما همراه باشید.

سریال کت جادویی

اسامی بازیگران سریال کت جادویی با نقش + داستان و بیوگرافی بازیگران

رامبد جوان در نقش آقای اسکویی رئیس یک شرکت ساختمانی و برج‌سازی معتبر، کتی جادویی دارد که جیب‌هایش همیشه پُر پول است و هرگز تمام نمی‌شود. او در نظر دارد به نحوی از شر این کت خلاص شود، چراکه در کنار این ثروت بی حد و حصر، دردسرها و مشکلات فراوانی برایش ایجاد کرده است؛ به همین سبب، تصمیم می‌گیرد کت را به «عماد» کارمند شرکت که جوانی آس و پاس اما خوش قلب و سالم است، بسپارد.

در ادامه با اسامی تمامی بازیگران زن و مرد و خردسال سریال دیوانگی با نقش ها و عکس و بیوگرافی کامل بازیگران سریال پاکستانی دیوانگی با بازی رامبد جوان، مهدی فقیه، ساحره متین، مارال فرجاد، نیکو خردمند، بهزاد فراهانی، پروانه احمدی، فخری خوروش، آتنه فقیه‌نصیری،محسن قاضی‌مرادی همراه با خلاصه داستان و لیست عوامل و تصاویر و عکس های بازیگران سریال کت جادویی شما را آشنا می کنیم.

موضوع و خلاصه داستان سریال کت جادویی

عماد كارمند جزء یك شركت ساختمانی و برج سازی معتبر است و با حقوق اندك خود كه از شركت دریافت می كند گذران زندگی می كند و این در شرایطی است كه خانواده همسرش به خاطر مشكلات مالی او و بدهی هایش او را رها می کنند. در این هنگام او با یک کت جادویی برخورد می کند که تمام مشکلاتش را به وسیله آن حل می کند. در ابتدا او خوشحال است ولی با گذر زمان با مشکلاتی رو برو می شود که کت خود را به دوست وفادارش می سپارد.

بیوگرافی بازیگران سریال کت جادویی

لیست بازیگران این سریال عبارتند از:

رامبد جوان
مهدی فقیه
ساحره متین
مارال فرجاد
نیکو خردمند
بهزاد فراهانی
پروانه احمدی
فخری خوروش
آتنه فقیه‌نصیری
محسن قاضی‌مرادی
جمشید اسماعیل‌خانی
محمد الهی
کوروش معصومی
علی جلالی
رویا امینیان

و…

رامبد جوان

سریال کت جادویی

رامبد جوان متولد ۱ دی ۱۳۵۰ در تهران ، بازیگر ، مجری و کارگردان است
تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که بازیگری را از تئاتر شروع کرد و از ۲۴ سالگی جلوی دوربین رفت و حالا اجرا می کند و تجربه سه زندگی زناشویی هم دارد !

رامبد جوان در یک خانواده ای سنتی در تهران با اصالت آذری متولد شد. رامبد جوان یک خواهر به نام پوپک دارد که ۸ سال از خودش بزرگتر است. رامبد یعنی فرشته صلح و آرامش و این اسم انتخاب خواهرش بوده است. چندان به فوتبال علاقمند نیست و موسیقی را خیلی دوست دارد اما ترجیح میدهد از هیچ خواننده ای اسم نبرد. دوست صمیمی رامبد ، اشکان خطیبی است.

مهدی فقیه

سریال کت جادویی

مهدی فقیه متولد ۱۳۲۴ در شیراز، بازیگر است

فارغ التحصیل لیسانس تئاتر عروسکی از دانشگاه ونسن فرانسه می باشد بعد از بازگشت بعنوان بازیگر تئاتر شروع کرد و حالا در کنار بازیگری استاد و مدرس می باشد.

بصورت جدی فعالیت خود را از سال ۱۳۴۴ با تئاتر در شیراز شروع کرد.

در سال ۱۳۴۷ با کسب رتبه دوم بورس کشوری برای ادامه تحصیل به فرانسه رفت.

و در سال ۱۳۴۹ بعد از بازگشت به ایران نمایش رستم و سهراب را در شیراز به اجرا درآورد.

ساحره متین

سریال کت جادویی

ساحره متین (شمسی علی‌بابایی)، بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر، سال ۱۳۱۴ در شهر تهران متولد شد.
وی فارغ‌التحصیل رشته‌ی جامعه‌شناسی از دانشگاه “تهران” (۱۳۴۳) است.
ساحره متین، شهریورماه سال (۱۳۹۰)، دیده از جهان فروبست.

فیلمهای مسافران، لیلی با من است، بوی پیراهن یوسف، آژانس شیشهای و سریال مدرسه مادر بزرگها از جمله کارهای بازیگری وی بودند.

برخی از عوامل سریال کت جادویی

کارگردان: محمدحسین لطیفی
فیلمنامه: حسن مشگلاتی (بر اساس قصه‌ای از رضا مقصودی)
مدیر تصویربرداری: روح‌الله علی
تدوین: فریور رضایی
طراح چهره‌پردازی: فریبا کاشانی
اجرای چهره‌پردازی: محمدعلی ظرابی
طراح صحنه و لباس: سیامک احصایی
صدابردار: خسرو کیوان‌مهر
دستیار صدا: وحید دوزنده
صداگذاری و میکس: خسرو کیوان‌مهر، ناصر انتظاری
موسیقی: سعید ذهنی
خواننده: مسعود خادم

نظرات