بازیگر نقش عرفان در سریال آتش در گلستان کیست + بیوگرافی و عکس های واقعی

0

بازیگر نقش عرفان در سریال آتش در گلستان کیست + بیوگرافی و عکس های شخصی امید شوندی بازیگر نقش عرفان در سریال آتش در گلستان و همسرش با زندگی شخصی او در ادامه از مجله حرف تازه همراه باشید و با این بازیگر آشنا شوید

بازیگر نقش عرفان در سریال آتش در گلستان کیست + بیوگرافی و عکس های شخصی

امید شوندی که با بازی در سریال بانوی سردار به شهرت رسید، بتازگی در جدیدترین کار هنری در سریال آتش در گلستان در قاب تلویزیون حضور دارد. این سومین همکاری امید شوندی با آقای پروز شیخ طادی کارگردان مطرح سینما و تلویزوین ایران است که در نقش عرفان بازی درخشانی را در این سریال ایفا کرده است. با زندگی شخصی و هنری ایشان در ادامه آشنا شوید.

بازیگر نقش عرفان در سریال آتش در گلستان کیست + بیوگرافی و عکس های شخصی واقعی

امید شوندی بازیگر نقش در سریال آتش در گلستان متولد در ۲۱ مهر سال ۱۳۷۲ و فارغ التحصیل رشته تئاتر با گرایش بازیگری در مقطع کارشناسی می باشد.

بیوگرافی امید شوندی بازیگر نقش عرفان در سریال آتش در گلستان

سوابق هنری

شوندی از سال ۱۳۸۷ وارد عرصه بازیگری شده و ابتدا با بازی در چند نمایش توانست موفقیت چشمگیری را کسب کند. او در طول سال های فعالیت بازیگری با کارگردان صاح نام و سرشناسی چون پرویز شیخ طادی و حمیدرضا نعیمی و مهران مرادی و رضا جعفرمدار و علی کرسی زر، احمدرضا موسوی، عماد قرهی و ….همکاری داشته است.

بیوگرافی بازیگر نقش عرفان در سریال آتش در گلستان

از جمله آثار نمایشی ایشان می توان به نمایش ریچارد به کارگردانی حمیدرضا نعیمی،نمایش این یک کنفرانس از شکست ماست به کارگردانی مهران مرادی، نمایش عمل کشتن به کارگردانی رضا جعفر مدار، نمایش فرانکشتاین به کارگردانی علی کرسی زر و …اشاره کرد.

بازیگر نقش عرفان در سریال آتش در گلستان

آقای شوندی با بازی در فیلم سینمایی روزهای زندگی به کارگردانی پرویز شیخ طادی وارد سینما شد. او در فیلم کوتاه هپی happy به کارگردانی سید احمدرضا موسوی و فیلم کوتاه وقتی که ما میخواهیم به کارگردانی شایان افشردی و میلاد دل آسا و همچنین فیلم کوتاه روز مزد به کارگردانی عماد قرهی و …ایفای نقش کرده است

بیوگرافی بازیگر نقش عرفان در سریال آتش در گلستان

بیوگرافی بازیگر نقش عرفان در آتش در گلستان

امید شوندی به تازگی در ادامه فعالیت های هنری خود در سریال آتش در گلستان به کارگردانی یشیخ طادی در نقش عرفان ایفای نقش کرده است. این سومین همکاری آقای امید شوندی با جناب پرویز شیخ طادی کارگردان سرشناس است.

گفتنی است که سریا آتش در گلستان محصول سال ۱۴۰۰ به کارگردانی پرویز شیخ طادی است که درباره زندگی و مبارزات مرحومه طاهره دباغ ساخته شده که از ۳۰ بهمن روی آنتن شبکه پنج رفته است.

نظرات