سریال سهمی برای دوست + داستان عکس واقعی بازیگران

0

سریال سهمی برای دوست از شبکه سحر برون مرزی پخش میشود. داستان این فیلم در مورد شرکت های هرمی و سودجو است. قالب این فیلم طنز است که باعث جذابیت زیاد آن شده است. این فیلم تیرماه سال ۱۳۹۱ از شبکه ۲ سیما به روی آنتن رفت. برای آشنایی بیشتر با بازیگران و صحنه های این فیلم ما را همراهی کنید.

سریال سهمی برای دوست

بیوگرافی بازیگران سریال سهمی برای دوست با عکس بازیگران

در ادامه نیز بـه معرفی و مرور بیوگرافی بازیگران مطرح این سریال می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

بیوگرافی لاله اسکندری بازیگر سریال سهمی برای دوست

لاله اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون در سی و یکمین روز از آذر ماه ۱۳۵۴ در تربت حیدریه متولد شد. وی یکی از بازیگران موفق سینما و تلویزیون است که در رشته طراحی گرافیک در دانشگاه آزاد اسلامی تهران فارغ التحصیل شده و در زمینه عکاسی نیز فعالیت می کند. خانم اسکندری با بازی در فیلم متولد ماه مهر پا به عرصه بازیگری گذاشت.

او دارای دو برادر و دو خواهر میباشد. یکی از برادرانش سیامک نام دارد و در زمینه عکاسی فعال است، دو خواهر او سارا چهره پرداز و ستاره بازیگر هستند. همچنین او برادر زاده استاد عبدالله اسکندری گریمور معروف سینما میباشد.

سریال سهمی برای دوست

اولین فیلم سینمایی:

در سال ۱۳۷۵ خواهر او سارا اسکندری که در زمینه هنر فعالیت داشت وی را وارد عرصه تئاتر کرد، لاله اسکندری برای دو سال در کنار خواهرش مشغول کار گریم بود تا اینکه در سال ۱۳۷۸ با فیلم متولد ماه مهر به کارگردانی آقای محمدرضا درویش وارد عرصه سینما شد. او در این فیلم با بازیگران مطرحی همچون محمدرضا فروتن و میترا حجار همبازی بود. داستان این فیلم زندگی مردی به نام  دانیال (محمدرضا فروتن) را روایت میکند که دانشجوی شهرستانی است و در دانشگاه دچار مشکلات زیادی می شود. مهتاب (میترا حجار) که یکی از همشاگردی های او در دانشگاه است اصرار دارد پدرش با دانیال ملاقات کند و همین موضوع مسائل زیادی را بوجود می آورد و قصه را جلو میبرد.

بیوگرافی سارا خویینی ها

سارا خوئینی ها یا سارا وثوقی متولد ۳ خرداد ۱۳۵۳ در تهران میباشد. این بازیگر توانمند عرصه هنر بـه همراه یک خواهر و سه برادر سومین فرزند خانواده محسوب می شود. یک خواهر و سه برادر دارد و خودش فرزند سوم خانواده می باشد ، اولین بار در سال ۱۳۶۸ وقتی ۱۵ ساله بود با تله تئاتر تاریخی طالع عشق شروع کرد

سریال سهمی برای دوست

از سینما تا تلویزیون

سال ۱۳۷۰ در ۱۷ سالگی با فیلم سینمایی گل ها و گلوله ها بازی در سینما را تجربه کرد تا اینکه سال ۱۳۷۸ با سریال مادر وارد قاب تلویزیون شد

شهرت

خانوم خوئینی ها با بازی در مقابل امین تارخ در سریال معصومیت از دست رفته در سال ۱۳۸۱ با نقش حمیرا برای اهالی تلویزیون شناخته شد

بیوگرافی محمدرضا شریفی نیا

محمدرضا شریفی نیا در ۲۵ خرداد سال ۱۳۳۴ در تهران متولد شد. او همسر سابق آزیتا حاجیان؛ بازیگر و پدر مهراوه و ملیکا شریفی نیا اسـت و مدرک کارشناسی تربیت بدنی دارد. فراگیری تئاتر و بازی در نمایشها را از اواسط دهه ۱۳۵۰ شروع کرد.

همچنین بازی در سینما را از سال ۱۳۷۰ با اوینار کاری از شهرام اسدی آغاز کرد. شریفی نیا برای اولین بار با بازی در نقش بسیار کوتاهی در فیلم پری «داریوش مهرجویی» درسال ۱۳۷۳معرفی شد. او قبل ازآن ودر سال هاي ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۲ مشغول بازی در نقش ولید در مجموعه تلویزیونی امام علی «داود میرباقری» بود.

سریال سهمی برای دوست

مجموعه هاي تلویزیونی محمدرضا شریفی نیا

معراجی هاي ۱۳۹۳

میلیاردر «فصل دوم» ۱۳۹۱

میلیاردر «فصل اول» ۱۳۹۱

یلدا ۱۳۹۱

سهمی برای دوست ۱۳۹۰

ازیادرفته ۱۳۸۹

ملکوت ۱۳۸۹

تبریز در مه ۱۳۸۹

مختارنامه ۱۳۸۸

سال هاي مشروطه ۱۳۸۸

پیامک از دیار باقی ۱۳۸۶

سفر سبز ۱۳۸۰

همسایه ها ۱۳۸۰

امام علی ۱۳۷۰

اسامی بازیگران سریال سهمی برای دوست

بازیگران سریال سهمی برای دوست چه کسانی هستند؟ در سهمی برای دوست بازیگرانی چون اشکان خطیبی، علی سرابی، سپیده خداوردی، مهتاج نجومی، رضا فیض‌نوروزی، محمدرضا شریفی‌نیا و بیژن بنفشه‌خواه به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در سریال سهمی برای دوست حدود ۹ بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان سهمی برای دوست را یک اثر پربازیگر عنوان کرد. از این‌لحاظ کارگردانی سریال سهمی برای دوست باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است؛ باید بررسی کرد آیا سیدمسعود اطیابی به‌عنوان کارگردان و به‌عنوان بازیگردان و همچنین تیم بازیگری سهمی برای دوست توانسته‌اند در این زمینه موفق باشند و بازی‌های درخشانی را نمایش دهند؟
از دیگر بازیگران سریال سهمی برای دوست می‌توان به مهشاد مخبری و علی آقایی اشاره کرد.
متوسط سن بازیگران سهمی برای دوست براساس میزان سنی که از آنها در دایرةالمعارف آنلاین سینما و تلویزیون یعنی منظوم ثبت شده، ۵۱ سال است که نشان می‌دهد بازیگران سهمی برای دوست عمدتا از میانسالان هستند.

سریال سهمی برای دوست

موضوع و خلاصه داستان سریال سهمی برای دوست

از محتوا و داستان سریال سهمی برای دوست چقدر اطلاع دارید؟ فیلم‌نامه سهمی برای دوست توسط طلا معتضد نوشته شده است.

در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان سهمی برای دوست منتشر شده است، می‌خوانیم: «سریال «سهمی برای دوست» با مضمون طنزگونه اجتماعی داستان دو برادر خوانده را به تصویر می‌کشد که وضعیت مالی مناسبی ندارند. آنها دست به هر کاری می‌زنند تا شرایط خود را دچار تغییر کنند، تا اینکه تصمیم می‌گیرند وارد بازار بورس شوند…»

عوامل سهمی برای دوست

طراح صحنه و لباس:سعید اسدی

دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: حمیدرضا علی‌پور

ناظر کیفی: جعفر گودرزی

مدیر تصویر برداری: حسین ملکی

مدیر صدابرداری: محمود سلطانی

مدیر تولید: علی خلیلی

طراح گریم: ایمان امیدواری

عکاس: پویان بحق

تدوین: بهزاد مصلح

آهنگساز: میلاد موحدی

روابط عمومی: مرجان جنگلی

مدیر تدارکات: سیدمسعود مهدوی

نظرات