بیوگرافی سردار شهید ایوب مطلب زاده از جانبازی تا شهادت + عکس و سوابق

0

سردار ایوب مطلب زاده کیست / بیوگرافی سردار شهید ایوب مطلب زاده از جانبازی تا شهادت + عکس و سوابق

سردار ایوب مطلب زاده کیست / بیوگرافی سردار شهید ایوب مطلب زاده از جانبازی تا شهادت + عکس های سردار ایوب مطلب زاده معروف به ابوجواد یار دیرین حاج قاسم سلیمانی و سوابق و زندگی شخصی و نظامی تا علت شهادت ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ در ای نبخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی سردار شهید ایوب مطلب زاده از جانبازی تا شهادت + عکس و سوابق

بیوگرافی سردار ایوب مطلب زاده

سردار ایوب مطلب زاده، (ابوجواد)، نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از جانبازان دفاع مقدس بود که در ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از دوران دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست. او از یاران دیرین حاج قاسم و از فرماندهان ارشد ۸ سال دفاع مقدس بود.

سردار ایوب مطلب زاده کیست / بیوگرافی سردار شهید ایوب مطلب زاده از جانبازی تا شهادت + عکس های سردار ایوب مطلب زاده معروف به ابوجواد

سوابق

شهید ایوب مطلب‌زاده در عملیات‌های مهم دوران دفاع مقدس از جمله عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ و همچنین عملیات‌های شمال غرب کشور در هشت سال دفاع مقدس حضور داشت، بعد از اتمام جنگ، به فعالیت در جبهه مقاومت مبادرت ورزید.
وی با شروع غائله سوریه و حضور تروریست‌های تکفیری همراه با سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) وارد این کشور شود و حضوری مستمر داشت و بعد از اتمام جنگ، به فعالیت در جبهه مقاومت مبادرت ورزید.

بیوگرافی سردار ایوب مطلب زاده

نحوه جانبازی و شهادت

شهید ابوجواد در سالروز ولادت حضرت زینب (س) از ۱۹ آذر ماه پس از زیارت حرم حضرت زینب س، به علت عوارض شیمیایی ناشی از دوران دفاع مقدس، وضعیت جسمی‌اش رو به وخامت گرایید و در نهایت در روز ۲۸ بهمن ماه در سالروز وفات حضرت زینب (س) به دیدار همرزمان شهیدش شتافت.

 

عکس های سردار ایوب مطلب زاده

پیام های تسلیت

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی پیامی شهادت سردار مطلب زاده را تبریک و تسلیت گفت.

رئیس سازمان بسیج شهادت «ایوب مطلب زاده» را تبریک و تسلیت گفتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما متن پیام سردار سلیمانی به شرح زیر است:
بسمه تعالی
«و من المومنین رجال صدقوا ما عاهدو الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بد لوا تبدیلا»
«سلام علیکم بماصبرتم»
درود و تحیت خداوند بر سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و به ارواح طیبه شهدا و سلام بر مردان بزرگی که مخلص و بی‌ادعا در امتداد خط کربلا و در رکاب ولایت با ایثار پاره تن خویش، حماسه و ایثار را رقم زدند تا عزت و استقلال نظام مقدس برآمده از خون شهیدان آسیب ناپذیر باقی بماند.
دیگر بار شاهد شهادت و پرواز مهاجری دیگر از تبار مجاهدان فی سبیل الله و درس آموزان مکتب سید و سالار شهیدان حضرت حسین بن علی (علیه السلام) و علمدار رشیدش ابوالفضل العباس (علیه السلام) هستیم، سرداری مقتدر و هوشمند که پس از سالیانی تحمل رنج و سختی ناشی از جراحات وارده دوران دفاع مقدس نهایت قفس تن بشکست و به ملکوت اعلا پر کشید و در جوار افلاکیان سکنی گزید.
اینجانب به نمایندگی از خیل عظیم بسیجیان میهنمان شهادت این فرمانده دلاور بسیجی، دلیر مرد عاشورایی و جانباز سرافراز سپاه اسلام برادر پاسدار حاج ایوب مطلب زاده را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، خانواده معزز و صبور شهید، بازماندگان، خیل بسیجیان و مردم شریف تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین.

نحوه جانبازی و شهادت شهید ایوب مطلب زاده

*****

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی عروج آسمانی و شهادت گونه مهاجر الی الله سردار رشید اسلام ” ایوب مطلب زاده” را تسلیت گفت.
فرمانده کل سپاه عروج آسمانی سردار به گزارش سپاه نیوز؛ متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
عروج شهادت گونه مهاجر الی الله سردار رشید اسلام ” ایوب مطلب زاده” که عمر مبارک خویش را به مجاهدت در مسیر نورانی ولایت و عشق به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) سپری نمود، به آحاد پاسداران انقلاب و مجاهدان مومن امت اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
از خداوند منان برای آن فقید سعید رحمت و غفران واسعه و الطاف بیکران الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای باز ماندگان و بستگان معزز و همرزمان دلاور وی صبر و شکیبایی توام عزت، سعادت و ثبات قدم مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.

مراسم تشییع پیکر و خاکسپاری سردار شهید ایوب مطلب زاده

مراسم تشییع پیکر و خاکسپاری سردار شهید ایوب مطلب زاده

مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید مطلب زاده (شهید ابوجواد) شنبه ۳۰ بهمن در مسجد جامع امام حسن مجتبی (ع) شهرک شهید بروجردی تهران برگزار شد.

مراسم خاکسپاری پیکر یار دیرین حاج قاسم ساعت ۱۱:۳۰ در قطعه ۵۰ گلزار شهدا بهشت زهرا (س) تهران برگزار شد.

نظرات