بهترین روش برای ارسال بار به شهرستان با کمترین هزینه

0

معتبرترین باربری به شهرستان

شرکت حمل و نقل آنی بار متصدی ارائه خدمات حمل و نقل و باربری در سراسر کشور می باشد ؛ پایین ترین کرایه حمل بار به شهرستان را همراه با بیمه و بارنامه رسمی در آنی بار تجربه کنید. باربری آنی بار با دسترسی به سامانه حمل و نقل اینترنتی ، بزرگ ترین ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری را در اختیار دارد و تمامی خدمات مورد نظر صاحبین بار را فراهم می کند.

تمامی شهر ها و شهرستان های شمالی ، جنوبی ، شرقی ، غربی و مرکزی کشور تحت پوشش خدمات آنی بار می باشند و شما هیچ گونه محدودیتی در ثبت سفارش خدمات مورد نظرتان ندارید.

امروزه شرکت های بسیاری به صورت اینترنتی و سایر روش ها در حال ارائه خدمات باربری هستند اما بهترین شرکت حمل و نقل آن است که مجهز به انواع خودرو های حمل و نقل و همچنین پرسنل متخصص و باتجربه باشد و به روز ترین خدمات باربری را در کوتاه ترین زمان و با هزینه ای معقول و ارزان دراختیار شما قرار دهد ؛ باربری آنی بار یکی از بهترین باربری های کشور می باشد.

پاسخگویی سریع ، مشاوره رایگان و تخصصی ، پشتیبانی لحظه ای ، مجهز بودن به انواع خودرو های باربری ، صدور بیمه نامه و بارنامه معتبر و . . .  از جمله دلایلی هستند که آنی بار را به عنوان بهترین شرکت حمل و نقل در کشور مطرح کرده است .

حمل بار به شهرستان

باربری به شهرستان با کمترین نرخ کرایه بصورت همه روزه

معمولا صاحبین بار به دنبال شرکت های باربری هستند که خدمات حمل ونقل را با ارزانترین قیمت و درعین حال با کیفیت بالا در اختیارشان قرار دهند. شما می توانید خدمات نیسان بار ارزان ، خاور ارزان ، تریلی ارزان ، کامیون تک و جفت ارزان ، کمرشکن ارزان را از آنی بار دریافت کنید .

ما به شما پیشنهاد می کنیم قبل از هر گونه اقدامی جهت باربری با کارشناسان آنی بار تماس گرفته و از خدمات مشاوره رایگان استفاده کنید.

دریافت مشاوره از کارشناسان آنی بار باعث می شود مناسب ترین خودرو متناسب با حجم و وزن بارتان در اختیارتان قرار بگیرد و در زمان بارگیری با مشکل مواجه نشوید ؛ همچنین با زمانبندی دقیق باعث جلوگیری از به وجود آمدن هزینه های اضافی می شود.

حمل بار به پایانه های مرزی

یکی از مناطق مهمی که روزانه نیاز به خدمات حمل ونقل و باربری از آنجا می باشد ؛ شهر های مرزی و پایانه های مرزی کشور می باشد . افرادی که قصد واردات یا صادرات انواع بار و کالا به کشور های همسایه را دارند نیاز به خدمات باربری در پایانه های مرزی دارند .

آنی بار انواع کامیون و تریلی را برای حمل بار و کالا به شهر های مرزی در اختیارتان قرار می دهد البته ناگفته نماند که شرکت حمل ونقل آنی بار به صورت بین المللی نیز فعالیت می کند و شما می توانید برای ارسال بار به خارج از کشور ( کشور های همسایه ، کشور های اروپایی و آسیایی و آفریقایی ) بااین شرکت باربری تماس حاصل نمایید.

باربری به استان هایی که دارای مرز مشترک با کشور های همسایه هستند از جمله استان آذربایجان شرقی ؛ استان خراسان رضوی ، استان خراسان جنوبی ، استان هرمزگان ، استان خوزستان و . . . را به آنی بار بسپارید . استان آذربایجان شرقی به مرکزیت شهر ارومیه با داشتن ۷ پایانه مرزی دارای بیشترین پایانه مرزی کشور می باشد ؛ گمرک بازرگان ، سرو ، رازی ، تمرچین ، سردشت ، سیران بند ، پل دشت در استان آذربایجان شرقی می باشند .

جهت حمل بار به ارومیه ( مرکز استان ) و حمل بار به هر یک از گمرکات می توانید با کارشناسان آنی بار تماس حاصل نمایید.

حمل بار به بنادر شمالی و جنوبی کشور

بنادر از مهم ترین پایانه های باربری کشور می باشند که همیشه نیاز به خدمات حمل و نقل دارند و آنی بار همه روزه از سراسر کشور باربری به این بنادر را انجام می دهد.

لیست بندر های ایران در شمال کشور که می توانید انواع بار و کالا را به آن ها ارسال کنید :

  1. بندر انزلی در استان گیلان
  2. بندر نوشهر و بندر فریدونکنار و بندر امیر آباد در استان مازندران
  3. بندر گز و بندر ترکمن در استان گلستان

و اما بندرهای جنوبی از اهمیت ویژه تری برخوردار هستند و یکی از راه های ارسال بار و کالا به کشور های اروپایی و آسیایی و . . . هستند . شما می توانید جهت حمل بار به بندرعباس ، بندر چابهار ، بندر شهید رجایی ، بندر شهید باهنر ، بندر خرمشهر ، بندر امام خمینی با کارشناسان آنی بار تماس حاصل نمایید .

حمل بار با انواع کامیون و ترانزیت و خاور با کمترین هزینه همراه با بیمه و بارنامه معتبر انجام می شود.

حمل بار به شهرستان

حمل بار با خاور

خاورها پرکاربرد ترین خودرو های باربری هستند که با توجه به نوع اتاق بارشان تنوع زیادی دارند از جمله خاور معمولی ، خاور بغل بازشو ، خاور مسقف ، خاور اتاق بزرگ ، که هر کدام از این خاورها برای حمل بارهای خاصی مورد استفاده قرار می گیرند .

خاورها برای حمل بار شهری و بین شهری تا وزن ۴ تن مناسب می باشد .

به عنوان مثال خاورمسقف برای حمل اثاث منزل ، حمل لوازم الکتریکی ، حمل کاغذ و . . . مناسب می باشد زیرا در برابر آب خوردگی از آن ها محافظت می کند .

خاور بغل بازشو برای حمل بارهای سنگین که بلند کردن آن ها با دست سخت است و نیاز به بارگیری با لیفتراک است ، مناسب می باشد.

حمل بار با کامیون

کامیون ها یکی دیگر از خودروهای باربری هستند که برای حمل بار با حداکثر وزن ۱۵ تن استفاده می شوند . کامیون تک و جفت از قدیمی ترین خودرو های باربری هستند که به نام کامیون بنز ۱۰ چرخ و ۶ چرخ شناخته می شوند .

کامیون تک دارای اتاق باری به طول ۵ متر و ۸۰ سانتی متر می باشد و توان حمل ۱۰ تن بار را دارد و کامیون جفت دارای اتاق باری به طول ۶ متر و ۸۰ سانتی متر و توان باربری ۱۵ تن بار می باشد.

خدمات باربری با کامیون تک و جفت به صورت همه روزه در آنی بار ارائه می شود ، اگر نیازمند باربری ارزان قیمت با تک و جفت هستید می توانید همین حالا با کارشناسان آنی ابر تماس بگیرید.

حمل بار به شهرستان

حمل بار با تریلی

تریلی یا همان ۱۸ چرخ از جمله ماشین های باربری سنگین است که به صورت کفی ، بغلدار و چادری برای حمل بار شهری و بین شهری مورد استفاده قرار می گیرد . تریلی ها برای حمل بارهای ۲۳  تنی مناسب ترین گزینه می باشند به ویژه بارهایی که ابعاد بزرگی دارند .

تریلی چادری در واقع همان تریلی ترانزیت است که برای حمل کالاهای تجاری مناسب می باشد و امکان پلمپ بار را نیز به صاحب بار می دهد.

برای حمـل بارهای فوق سنگین و محموله های ترافیکی از تریلی های کمرشکن استفاده شود که شما با هماهنگی و دریافت مجوزات لازم میتوانید هر تعداد کمرشکن که نیاز دارید را از آنی بار دریافت کنید.

مشهد بزرگ ترین و پرجمعیت ترین شهر کشور پس از تهران می باشد ، روزانه افراد بسیاری نیازمند خدمات باربری و حمل بار به مشهد و همچنین باربری از مشهد به سایر شهر ها می باشند که می توانند تنها با یک تماس خدمات مورد نیازشان را از آنی بار دریافت کنند.

باربری ارزان به سراسر کشور همراه با بیمه

آنی بار برای ارسال بار به سراسر کشور معتبرترین و کامل ترین بیمه باربری را معادل با ارزش بارتان در اختیارتان قرار می دهد. بیمه نامه بهترین و مناسب ترین گزینه برای حفاظت از بارتان می باشد ؛ آتش سوزی ، تصادف ، سرقت  و . . . به صورت کاملا توسط شرکت بیمه جبران می شوند.

حمل بار به یزد از خدمات ویژه و دارای تخفیف شرکت آنی بار می باشد که همراه با ۵۰ میلیون بیمه رایگان در اختیارتان قرار می گیرد.

اگر به دنبال راهی برای برقراری ارتباط با شرکت حمـل ونقل آنی بار هستید همین حالا می توانید از طریق شماره ی ۵۷۶۶۹-۰۲۱ با کارشناسان آنی بار تماس بر قرار کنید همچنین می توانید با جستجوی کلمه آنی بار در سرچ گوگل به سایت آنی بار مراجعه کنید و به صورت کامل با خدمات آنان آشنا شوید.

نظرات