عکسهای نیکی کریمی در اختتامیه جشنواره برلین بهمن ۱۴۰۰

1

نیکی کریمی در اختتامیه جشنواره برلین

نیکی کریمی در اختتامیه جشنواره برلین:  خانم کریمی بازیگر ، کارگران و تهیه کننده محبوب کشورمان در اختتامیه هفتاد و دومین دوره جشنواره فیلم برلین۲۰۲۲ برگزار شدشرکت کرد فیلم تا فردابه تهیه کنندگی خانم کریمی جزو فیلم‌های منتخب جشنواره فیلم ۲۰۲۲ برلین بود کارگردان این فیلم نیز آقای علی عسگریاز کارگردان های خوب کشورمان می باشد

نیکی کریمی در جشنواره برلین

در این فیلم بازیگرانی جمله :

۱- صدف عسگری   ۲- غزل شجاعی   ۳- بابک کریمی  ۴- امیررضا رنجبران   ۵- نویان آبدردیده   ۶-نهال دشتی  ۷-کتایون سالکی  فیلم تا فردا به قلم آقای  علیرضا خاتمی نوشته شده است و این فیلم مورد استقبال در جشنواره فیلم برلین قرار گرفت.

تاریخچه جشنواره بین المللی برلین

جشنواره بین‌المللی فیلم برلین (به آلمانی: Internationale Filmfestspiele Berlin) یا برلیناله (Berlinale)‏[۱] یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین جشنواره‌های سینمایی در جهان است[۲] که هرساله در ماه فوریه به مدت ۱۰ روز در برلین آلمان برگزار می‌شود. جشنواره فیلم برلین در کنار جشنواره فیلم ونیز و جشنواره فیلم کن، مهمترین رویداد سینمایی اروپا به‌شمار می‌رود. این جشنواره هر ساله جایزه خرس طلایی و خرس نقره‌ای را به‌برگزیدگان بخش اصلی اهدا می‌کند. خرس به‌عنوان نمادی از شهر برلین شناخته می‌شود. هرساله تقریباً ۴۰۰ فیلم در بخش‌های مختلف برلیناله به‌نمایش درمی‌آید.

نیکی کریمی اختتامیه جشنواره برلین

خانم کریمی متولد نوزدهم آبان ماه ۱۳۵۹ در تهران است یک خواهر . یک برادر نیز دارد مدتی در آمریکا به تحصیل در رشته طراحی لباس گذرانده است سپس به میهن برگشت و در رشته عکاسی ، بازیگری و کارگردانی پرداخت.

 

1 دیدگاه در “عکسهای نیکی کریمی در اختتامیه جشنواره برلین بهمن ۱۴۰۰

  1. س.ر گفت:

    جمع کنید این قرطی بازیها رو

نظرات