بیوگرافی غزل شجاعي بازیگر و همسرش +کشف حجاب و عکس جدید غزل شجاعی

0

بیوگرافی غزل شجاعي بازیگر و همسرش +کشف حجاب و عکس جدید غزل شجاعی

بیوگرافی غزل شجاعي

غزل شجاعي بازیگر زن ایرانی متولد ۱۳۷۳ است. این بازیگر، بازی در نمایش‌های “آوازهای عاشقانه‌ی یک درنا”، “آوای بازگشتگان”، “کله پوک‌ها”، “وقت ناهار”، “ماجرای عجیب سگی در شب”، فیلم کوتاه “زرد پاییزی” و سریال “کیمیا” را در کارنامه‌ی هنری خود دارد. در ادامه با بیوگرافی و زندگی و خانواده غزل شجاعی آشنا شوید . او مجرد است و هنوز ازدواج نکرده و حواشی و جنجال های اخیر او را در بیوگرافی وی ببینید

غزل شجاعي

همسر غزل شجاعي کیست

درباره ازدواج وی اطلاعات دقیقی در دست نیست ولی به احتمال زیاد ایشان مجرد هستند و تاکنون ازدواج نکرده اند.

فیلم شناسی غزل شـجاعي

او تجربه بازی در سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار را دارد.

این مجموعه تلویزیونی که براساس فیلم‌نامه‌ای از مسعود بهبهانی نیا ساخته شده، با محوریت زندگی بانوی جوانی به نام «کیمیا پارسا» با بازی مهراوه شریفی‌نیا در سه مقطع زمانی قبل و حین انقلاب، آغاز جنگ، دوران جنگ ایران و عراق و زمان حال روایت می‌شود.

غزل شجاعی بازیگر جدیدی که قرار است به عنوان دختر خانواده پوردّوّرانی ایفای نقش کند، به تازگی به جمع بازیگران سریال ۸۷ متر پیوست.

مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر»، داستان دو خانواده به نام پوردّوّرانی و خلیلی را روایت می کند که بدنبال خرید خانه ای از یک کلاهبردار ماجراهایی را خلق می کنند. علی دهکردی، ابوالفضل پورعرب، مهران رجبی، فریبا کامران ، حسین سلیمانی، فریده سپاه منصور، محمد بحرانی، سعید پیردوست، دیبا زاهدی، ملیکا نصیری، علی طالب لو، نیما نوری‌زاده و غزل شجاعی از بازیگران سریال ۸۷ متر هستند.

غزل شجاعي

نمایش «تنها خدا حق دارد بیدارم کند» نوشته محمد چرمشیر و با نگاهی آزاد به داستان «اسکار و خانم صورتی» نوشته اریک امانوئل اشمیت است.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: اسکار، کودک ۱۰ ساله‌ای است که جواب سوال های زیادی را نمی داند. او در واپسین روزهای زندگیش میان خواب و بیداری با مامان صورتی آشنا می‌شود…

این نمایش پیش از این در جشنواره گلوبن فرایبورگ آلمان و جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اصفهان روی صحنه رفته است. لیلی رشیدی و غزل شجاعی در «تنها خدا حق دارد بیدارم کند» به ایفای نقش پرداختند.

جوایز و افتخارات غزل شـجاعي

شجاعی كانديد بازيگري در بيست و هفتمين دوره ي جشنواره ي تئاتر فجر براي نمايش آوازهاي عاشقانه ي يك درنا شد. او همچنین موفق به دریافت تنديس بهترين بازيگري زن براي فيلم كوتاه زرد پاييزي در پانزدهمين جشنواره ي فيلم زوريخ و تنديس بهترين نقش خوان از اولين دوره ي جشنواره ي نمايشنامه خواني ارديبهشت شد.

خداحافظی از بازیگری

خانم شجاعی در مهر ماه ۱۴۰۱ پس از اعتراضات مرگ مهسا امینی از بازیگری خداحافظی کرد. او با انتشار عکسی جنجالی تلویحا کشف حجاب کزد و متنی را برای خداحافظی در صفحه اینستاگرامش به یادگار گذاشت

عکس های غزل شـجاعی

غزل شجاعي

غزل شجاعي

غزل شجاعي

نظرات