فیلم کامل صحبتهای جنجالی آرش فرزین درباره ازدواج با دختر علی پروین را ببینید

0

فیلم کامل صحبت های جنجالی آرش فرزین داماد علی پروین درباره ازدواج با دختر علی پروین و طلاق و واکنش ها را ببینید.

از ساعاتی پیش مصاحبه جدید آرش فرزین داماد سابق علی پروین علیه علی پروین پیشکسوت پرسپولیس خبرساز شده و این ویدئو در حال دست به دست شدن است.

فیلم کامل صحبتهای جنجالی آرش فرزین درباره ازدواج با دختر علی پروین را ببینید

فیلم کامل صحبتهای جنجالی آرش فرزین درباره ازدواج با دختر علی پروین را ببینید

آرش فرزین داماد علی پروین است که در حال حاضر در زمینه خوانندگی فعالیت دارد. او، فرزند مرحوم فرزین خواننده پرسپولیسی است که ترانه‌ای هم برای پرسپولیس دارد، حالا روز گذشته در مصاحبه ای از خاطره خواستگاری از دختر علی پروین سرمربی فوتبال و پیشکسوت پرسپولیس و طلاق و نفرین پدرش درباره ازدواجش را تعریف کرد که در ادامه در فیلم زیر ببینید:

 

آرش فرزین، درباره نحوه خواستگاری از دختر علی پروین گفته:

سال ۷۰ و قبل از مرگ پدرم به خواستگاری دختر آقای پروین رفتم و پروین به من گفت دخترم را به بچه آدم مطرب نمی‌دهم. این حرف برای پدرم خیلی سنگین بود.
پدرم از حرف پروین بسیار ناراحت شد و گفت من تمام وقتم را زمانی که در ایران بودم برای ایشان و پرسپولیس گداشتم و ۷۵۰ هزار تومان در آن سال خرج کردم و آهنگی برای پرسپولیس خواندم و همه پولی که از فروش کاست‌ها جمع‌آوری شد را به علی پروین دادیم تا خرج باشگاه کند. حالا شدم مطرب؟

پدرم در رستوران به پیشم آمد و گفت: اگر روزی من مرُدم و تو با دختر این آدم ازدواج کردی، من از تو نمیگذرم. وآن اتفاق افتاد. فرزین مُرد. من با ایشان ازدواج کردم و آهِش من را گرفت.

آرش فرزین خواننده متولد ۲۸ مهرماه سال ۱۳۵۱ در تهران است. او خواننده و مترجم و فوتبالیست است که هم اکنون در زمینه خوانندگی فعالیت دارد.

علی پروین بازیکن سابق و مربی کنونی فوتبال ۳ مهر ۱۳۲۵ در تهران به دنیا آمده است

سلطان در سال ۱۳۵۳ ازدواج سنتی کرد و ثمره ازدواجش سه فرزند می باشد، دو دختر بنام های لادن و لیدا دارد که متولد ۱۳۵۴ و ۱۳۵۸ و یک پسر بنام محمد دارد که متولد ۱۳۶۷ و در دورانی از زندگی فوتبالیست بود.

نظرات