طراحی سایت دانلود چیست؟ ساخت سایت جهت دانلود

0

امروزه اکثر امور افراد جامعه در کل جهان از طریق اینترنت صورت می‌گیرد. از خرید اجناس متنوع گرفته تا بلیط و رزرو هتل و فعالیت‌های دیگر همه به صورت آنلاین انجام می‌شود. به این صورت هزینه‌ها کمتر می‌شود. حتی محصولات نرم افزاری را می‌توان به صورت آنلاین تهیه نمود‌.
برای این کار باید طراحی سایت دانلود انجام شود. اگر قرار است محصولات و‌ خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه دهید، این سایت را طراحی نمایید. با مطالعه این متن، این کار برای شما راحت می‌شود. در صورت ایجاد مشکل می‌توانید با سایت کار تماس حاصل فرمایید و مشاوره بگیرید. ما سعی می‌کنیم در زمینه طراحی وب سایت دانلود نکات مهم را ارائه دهیم.‌

طراحی سایت دانلود

فایده طراحی سایت دانلود

شما می‌توانید با استفاده از قدرت اینترنت، کار و کسب خود را رونق دهید. بروشورهای محصول و خدمات، راهنماها، محصولات نرم افزاری را می‌توانید از طریق دانلود از اینترنت در اختیار کاربران قرار دهید. با این کار هزینه پست و ارسال خذف می‌شود. کاربران زودتر به محصول مورد نیاز خود دسترسی پیدا می‌کنند. فایده دیگر این کار برای شما این است که به صورت همزمان پول وارد حسابتان می‌شود. همچنین مشتریان به صورت ۲۴ ساعته به اطلاعات موردنیازشان دسترسی دارند.

نحوه طراحی سایت دانلود

برای این کار می‌توانید از HTML استفاده نمایید. در ادامه مراحل کار طراحی وب سایت دانلود را برای شما می‌آوریم.

مرحله اول

برای شروع این کار روی گوی ویندوز کلیک نمایید. در کادر جستجو عبارت Notepad را تایپ کنید. یک لیست برای شما باز می‌گردد. این لیست نتایج جستجو را نشان می‌دهد. از این لیست عبارت Notepad را کلیک کنید.

مرحله دوم

در ادامه مراحل طراحی سایت دانلود،  Ctrl-O  را فشار دهید. با این کار مدیر فایل باز می‌شود. سپس فایلی که می‌خواهید قابل دانلود باشد را پیدا نمایید. روی نام آن فایل دوبار کلیک کنید. پس از کلیک فایل باز می‌شود.

مرحله سوم

اکنون به مرحله سوم وارد می‌شوید. در این مرحله به قسمتی از صفحه وب که قرار است پیوند فایل در آن جا  پیدا شود، بروید.

مرحله چهارم از طراحی سایت دانلود

در شروع این مرحله یک ‌‍‌”” وارد کنید. این به مرورگر می‌گوید که یک لنگر ایجاد کند. در داخل تک ویژگی “href” را قرار دهید که به مرورکر می‌گوید که به URL مشخص شده برود. در این جا بک تگ پایانی ” وارد کنید. با این تگ به مرورگر می‌گویید که که کد پیوند به کجا ختم می‌شود. در این مرحله بین تگ‌ها شرح مختصری از فایل مورد نظر قرار دهید. با این کار لینک به وجود می‌آید و به فایل مورد نظر در سایت وارد می‌شوید.

مرحله پنجم

در شروع این مرحله کلید “Enter” را فشار دهید. در این حا باید دستورالعمل‌ها را برای بازدید کنندگان تایپ کنید. به این صورت آن‌ها می‌توانند مستقیما فایل را دانلود کنند. مثلا می‌توانید روی “ذخیره پیوند به عنوان ” یا ” ذخیره هدف به عنوان ” کلیک کنید. کاربر فقط می‌تواند روی پیوند کلیک نماید. بعد از این کار فرآیند دانلود آغاز می‌شود.

مرحله ششم طراحی سایت دانلود

به این مرحله که رسیدید تمام کارها را انجام داده اید و موفق شده اید. الان نوبت ذخیره کردن کارهای انجام شده است. برای این کار روی  “Ctrl-S” فشار دهید. با این کار تغییرات انجام شده ذخیره می‌گردد.

پشتیبانی از محتوا

پس از انجام طراحی سایت دانلود، نکته مهم پشتیبانی منظم از محتوای وب سایت است. در واقع پشتیبانی از این محتوا محافظت می‌کند.

جذب افراد به سایت

نکته بسیار مهم در اداره سایت این است که افراد را جذب کتید و تلاش کنید که ماندگار شوند‌. برای این هدف بابد به دنبال راهی جذاب باشید. هرچند که کسب و کار شما کوچک باشد، باز هم سعی کنید که یک سربرگ رنگارنگ و متحرک داشته باشید. با این وسیله کاربران و خوانندگان به سمت شما جذب می‌شوند‌. شما می‌نوانید به راحتی فایل‌های انیمیشن و جذاب را در صفحه‌هایوب سایت خود جاسازی کنید. این افزونه به شما این امکان را می‌دهد که از کد کوتاه برای تولید پارامترهای مورد نظر استفاده کنید.

گام اول

در این جا باید با نام کاربری و رمز عبور مدیر یا کاربری با امتیازات مدیریتی وارد وب سایت وردپرس شوید.

گام دوم

تا این مرحله کارهای زیادی در مورد طراحی سایت دانلود انجام  داده اید. در سمت چپ نمای وردپرس، روی نماد «افزونه» کلیک کنید. این نماد شبیه یک پلاگین خانگی است. یک منو برای شما ظاهر می‌شود. در ابن منو گزینه ” افزودن جدید” را انتخاب نمایید.

گام سوم

در این مرحله در کادر جستجو عبارت “kimili flash embed” را در بالای صفحه تایپ کنید. پس از این کار دکمه جستجو را فشار دهید.

گام چهارم

زیر عبارت حستجو شده کلمه ” نصب” را مشاهده می‌کنید. روی آن کلیک و سپس روی عبارت ” فعال کردن” کلیک نمایید تا افزونه روشن شود.

گام پنجم

با یک برنامه انتقال به سایت وردپرس متصل شوید. فایل swf را آپلود کنید

گام ششم

در منوی سمت چپ روی کلمه ” ظاهر” کلیک کنید. سپس از منوی فرعی ویرایشگر را انتخاب نمایید.

گام هفتم

در این مرحله از طراحی سایت دانلود، روی لیست در گپشه سشمت راست کلیک کنید. تک صفحه را انتخاب نمایید.

گام هشتم

روی عبارت “header.ohp” در سمت راست صفحه کلیک‌ کنید.

کام نهم

در فایل مورد نظر به دنبال برچسب بگردید و‌کد را وارد کنید.

سخن پایانی

طراحی وب سایت دانلود اهمیت زیادی دارد. درباره اثرات مثبت این سایت در مطالب این مقاله صحبت کردیم. اگر در زمان طراحی با سوالی مواجه شدید، سایت کار را به یاد بیاورید.

نظرات