بیوگرافی تیتو اوکلو فوتبالیست آفریقایی و همسرش + زندگینامه و عکس ها و سوابق

0

بیوگرافی تیتو اوکلو فوتبالیست آفریقایی و همسرش + زندگینامه و عکس ها و سوابق

بیوگرافی تیتو اوکلو بازیکن فوتبال شهرخودرو و همسرش + زندگینامه و عکس های تیتو اوکلو فوتبالیست آفریقایی تیم پدیده و اینستاگرام و جنجال های تیتو اکلو بازیکن جدید شهرخودرو و آمار گلها و تیم ها و سوابق ورزشی وی تا ماجرای پیوستن به تیم پدیده و امدن به ایران را میخوانید

بیوگرافی تیتو اوکلو بازیکن فوتبال و همسرش + سوابق زندگی و ورزشی و اینستاگرام

بیوگرافی تیتو اکلو بازیکن شهرخودرو

تیتو اوکلو, (Tito Okello) فوتبالیست آفریقایی متولد ۷ ژانویه ۱۹۹۶ در اوگاندا, یکی از فوتبالیست های آفریقایی و بازیکنان لیگ برتر فوتبال اوگاندا است که در حال حاضر در پست مهاجم برای تیم شهرخودرو بازی میکند.

اکلو بازیکن فوتبال سودان جنوبی به عنوان مهاجم برای باشگاه لیگ برتر کنیا Gor Mahia FC و تیم ملی سودان جنوبی بازی می کند و عضو تیم ملی سودان جنوبی می باشد.

ازدواج و همسرش

تیتو اکلو در حال حاضر مجرد است و ازدواج نکرده است.

بیوگرافی تیتو اوکلو بازیکن فوتبال و همسرش + سوابق زندگی و ورزشی و اینستاگرام

سوابق ورزشی

تیتو فوتبال را از شهر زادگاهش آغاز کرد و با درخشش در مسابقات توانست به لیگ برتر سودان راه پیدا کند. او فوتبال حرفه ای را با بازی از تیم فوتبال دانشگاه گولو آغاز کرد و ۹ بار به میدان رفت که حاصل تلاشش ۱۴ گل می باشد که وارد دروازه حریف کرد.

او در سال ۲۰۲۱ به باشگاه Villa پیوست و دوسال عضو باشگاه ویلا بود، اما پس از دو سال از این تیم جدا شد به باشگاه لیون آفریقا رفت و ۱۰ بازی با ۷ گل به ثمر رساند و نقش موثزی در پیروزی تیمش داشت.

زندگینامه تیتو اوکلو فوتبالیست آفریقایی

این مهاجم آفریقایی در سال ۲۰۱۴ به تیم امبیا سیتی رفت و پس از آن در تیم هایی چون:  KCCA FC و بنفیکا ماکائو و Vipers و
Gor Mahia و تیم ملی سودان جنوبی بازی کرده است. تیتو اوکلو در سال ۲۰۲۲ به تیم شهرخودرو پیوست و وارد مشهد شد. اما حضور او در ایران و در شهر مشهد با حواشی زیادی همراه بود

او در تیم امبیا سیتی ۱۰ گل به ثمر رساند و گفته است که همیشه دوست داشتم مانند رونالدینیو بازی کنم و در واقع الگوی او در فوتبال رونالدینیو می باشد

 

بیوگرافی تیتو اوکلو بازیکن شهرخودرو

تیم ملی

اوکلو اولین بازی خود را برای تیم ملی فوتبال سودان جنوبی در ۱۰ اکتبر ۲۰۲۰ مقابل کامرون B انجام داد.

پیوستن تیتو اوکلو به شهرخودرو

باشگاه شهرخودرو اعلام کرد در نقل و انتقالات زمستانی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ در بهمن ماه با ۳ بازیکن آفریقایی وارد مذاکره شده و در صورت توافق با آنها، این بازیکنان شاگرد داود سیدعباسی شوند. از این جمع سه نفره، دو بازیکن سودانی وارد ایران شدند که فقط خبر عقد قرارداد با یکی از این دو نفر- تیتو اکلو مهاجم ۲۶ ساله – در کانال باشگاه مشهدی منتشر شده است.

سوابق تیتو اوکلو بازیکن شهرخودرو

صفحه اینستاگرام تیتو اوکلو

صفحه اینستاگرام و شخصی تیتو اکلو را با نشانی

okellotitoson دنبال کنید و تصاویر و عکس های جدید اینستاگرام این بازیکن اهل اوگاندا را ببییند

بیوگرافی تیتو اوکلو بازیکن فوتبال

عکس های تیتو اوکلو فوتبالیست

نظرات