مرسانا خزایی کیست؟ / علت درگذشت ناگهانی مرسانا خزائی دانش آموز همدانی + عکس

0

بیوگرافی مرسانا خزایی کیست؟ / علت درگذشت ناگهانی مرسانا خزائی دانش آموز همدانی + عکس

مرسانا خزائی دانش آموز ۷ ساله همدانی در کلاس اول بود که در ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ به علت نامشخص درگذشت. در ادامه بیوگرافی مرسانا خزایی دانش آموز همدانی کلاس اول آموزش و پرورش همدان و علت فوت و علت درگذشت ناگهانی مرسانا خزایی را میخوانید.

مرسانا خزایی کیست؟ / علت درگذشت ناگهانی مرسانا خزائی دانش آموز همدانی + عکس

بیوگرافی مرسانا خزائی

۱۸ بهمن ۱۴۰۰ یکی از دانش آموزان کلاس اول همدانی به دلایل نامشخص جان خود را از دست داد و حالا آموزش و پرورش استان همدان اعلام کرده که منتظر نتایج کالبد شکافی مرسانا خزائی هستیم

گفتنی است که مرسانا خزائی در مدرسه غیردولتی فرزانه اداره آموزش و پرورش شهر همدان مشغول به تحصیل بود.

به گفته خانواده مرحومه، مرسانا خزائی با برنامه ریزی برای شرکت در یک دوره‌ای از مسابقات اسکیت در مسابقه برون استانی شرکت می‌کند و طی یک روز به استان سمنان می‌رود.

مهر نوشت: معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان با بیان اینکه علت فوت دانش آموز «مرسانا خزایی» ایست قلبی عنوان شده است، گفت: این موضوع در دست بررسی است.

عبداله جعفری در خصوص علت فوت دانش آموز «مرسانا خزایی» در چند روز گذشته عنوان کرد: این دانش آموز در تاریخ ۱۱ بهمن ماه سال جاری مسابقات ورزشی ای که مرتبط با آموزش و پرورش نبوده، شرکت کرده است.

مرسانا خزایی کیست؟ / علت درگذشت ناگهانی مرسانا خزائی دانش آموز همدانی + عکس

وی ادامه داد: مدرسه محل تحصیل این دانش آموز در تاریخ‌های ۱۳ بهمن ماه تا ۱۶ بهمن ماه نیز به صورت غیرحضوری فعالیت داشته و در تاریخ ۱۷ بهمن ماه نیز این دانش آموز در کلاس درس حضور نداشته و غیبت داشته و در تاریخ ۱۸ بهمن ماه درگذشته است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: طی هفته گذشته، جواب تست پی سی آر ۲۹ نفر از دانش‌آموزان استان مثبت شده است و از والدین دانش آموزان درخواست داریم تا نسبت به تزریق واکسن کرونا برای فرزندان خود از طریق مراکز بهداشت و پایگاه‌های سلامت هرچه زودتر اقدام نمایند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان در واکنش به فوت دانش آموز مرسانا خزائی بر اثر کرونا گفت: مرسانا خزائی برای شرکت در مسابقات فدراسیون خارج از آموزش و پرورش به سمنان رفته بود و در تاریخ ۱۷ بهمن ماه نیز به علت ابتلا به کرونا در مدرسه غایب بوده است.

 

فوت مرسانا خزایی به علت کرونا؟

خانواده دانش آموز عقیده دارند که مرسانا خزائی صرفا بر اثر کرونا از دنیا رفته است و عبداله جعفری نیز گفته که نطر خانواده مرسانا که گفتند که او بر اثر کرونا از دنیا رفته، برای ما محترم است اما ما منتظر جواب آزمایشات پزشکی هستیم. از زمانی که دانش آموز مرسانا خزائی با pcr منفی در مسابقات خارج از آموزش و پرورش شرکت کرده است تا روز فوت، حتی یک روز هم در مدرسه نبوده است.

علت فوت و درگذشت مرسانا خزایی چیست

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان در پاسخ به این سوال که آیا این دانش آموز بیماری زمینه‌ای داشته است؟ گفت: علت فوت به خانواده مرحومه ایست قلبی اعلام شده، حتی کالبد شکافی هم صورت گرفته است و قطعا باید منتظر نتیجه آزمایشات و کالبد شکافی ماند.

ماجرای پرداخت غرامت ۱۵ میلیونی

وی در پاسخ به این سوال که گفته شده آموزش و پرورش موظف به پرداخت غرامت ۱۵ میلیونی است، آیا این موضوع صحت دارد؟ گفت: فعلا این مساله مطرح نیست و در زمان دلجویی همکاران فرهنگی و حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان در منزل والدین دانش آموز، چنین مسائلی مطرح نبوده است. دلیل فوت ایشان را باید پزشکی قانونی اعلام کند که فعلا در وهله اول به خانواده مرحومه ایست قلبی اعلام شده است. این اتفاق تلخ همه ما را آزرد ولی دلیل اصلی ابتلای دانش آموز به کرونا، مدرسه نبوده است./ مهر و ایلنا

نظرات