کامران شکرایی دانشجوی پزشکی تهران کیست / علت درگذشت ناگهانی کامران شکرایی + عکس

0

بیوگرافی کامران شکرایی دانشجوی پزشکی تهران کیست / علت درگذشت ناگهانی کامران شکرایی + عکس

کامران شکرایی متولد دهه ۷۰ در تهران و ورودی سال ۹۶ دانشگاه پزشکی تهران بود که در ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ به علت نامشخص درگذشت. در ادامه بیوگرافی کامران شکرایی دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و علت فوت و علت درگذشت ناگهانی دکترکامران شکرایی نخبه المپیاد زیست در سال ۹۵ را میخوانید.

بیوگرافی کامران شکرایی دانشجوی پزشکی تهران کیست / علت درگذشت ناگهانی کامران شکرایی + عکس

بیوگرافی کامران شکرایی

کامران شکرایی, متولد دهه ۷۰ در تهران, دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران ، مدرس زیست اکولوژی بود. او که فارغ التحصیل دبیرستان علامه حلی ۱ تهران و دارنده مدال طلای المپیاد کشوری زیست در سال ۹۶ بود، در مقطع عمومی پزشکی تهران در حال تحصیل بود که در ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ بطور ناگهانی درگذشت و علت فوت و درگذشت او هنوز مشخص نشده است.

سوابق و شغل

او یکی از نخبه های زیست شناسی بود که در المپیاد زیست سال ۱۳۹۶ مدالل طلای مسابقات را کسب کرد. او دانش آموخته دبیرستان حلی تهران بود. مرحوم شکرایی ۵ سال سابقه تدریس زیست اکولوژی در سیستم جامع آموزش و کلاس آنلاین و مجازی را به عنوان استاد و مشاور را در کارنامه خود داشت.

کامران شکرایی دانشجوی پزشکی تهران کیست / علت درگذشت ناگهانی کامران شکرایی + عکس

علت فوت و علت درگذشت کامران شکرایی

هنوز علت دقیق فوت و درگذشت این جوان نخبه کشورمان مشخص نشده و خانواده ایشا نیز تاکنون درباره علت فوت او توضیحی ندادند

پیام تسلیت

دکتر بیگ محمدی، رئیس دانشکده پزشکی در پی درگذشت، کامران شکرائی دانشجوی پزشکی ورودی ۹۶ دانشکده پزشکی پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

همه از اوییم و به او بازمیگردیم

مرگ گاهی ریحان می‌چیند….

ضایعه اسفناک در گذشت دانشجوی نخبه، پر تلاش و متعهد، دارنده مدال طلای المپیاد دانشکده پزشکی شادروان آقای دکترکامران شکرایی موجب تالم و تاسف فراوان گردید.

این ضایعه ی ناگوار را به خانواده محترم آن عزیز سفرکرده، همکلاسی ها و اساتید عزیز دانشکده پزشکی تسلیت گفته و از خدای مهربان برای آن مرحوم آرامش و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

▪️دکتر بیگ محمدی

▪️رئیس دانشکده پزشکی

 

نظرات