اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال پرانتز باز با نقش + داستان کامل و تصاویر بازیگران

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال پرانتز باز با نقش + داستان کامل و تصاویر بازیگران با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال از مجله حرف تازه میخوانید. “سریال پرانتز باز”، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی کیومرث پوراحمد و تهیه کنندگی داریوش بابائیان با بازی طناز طباطبایی است. این سریال محصول سال ۸۹ و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است. این سریال که برای اولین بار در مرداد همان سال از شبکه پنج سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی آنتن آی فیلم در بهمن ماه ۱۴۰۰ برود. در ادامه مطلب به معرفی بازیگران این سریال (بیوگرافی و عکس) و داستان و بیوگرافی بازیگران نقش ها با عکس جدید می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال پرانتز باز با نقش + داستان کامل و تصاویر بازیگران

 

بیوگرافی همه بازیگران سریال پرانتز باز با عکس جدید

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران سریال پرانتز باز با بازی طناز طباطبایی (*) اکبر عبدی (*) مهرانه مهین ترابی (*) ، مرضیه برومند (*) ، شاهرخ استخری (*) و تعدادی بازیگر معروف و سرشناس ایرانی و بیوگرافی بازیگر نقش در سریال پرانتز باز با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال از مجله حرف تازه میخوانید.

خلاصه داستان

سریال “پرانتز باز” روایتگر ماجرای فردی به نام “آقای گلشهر” است یک مسافرخانه قدیمی را که حالا به یک ساختمان متروکه و دورافتاده در گوشه‌ای از شهر تبدیل شده، بازسازی می‌کند.

خلاصه داستان سریال پرانتز باز

او آن را به مهمانخانه‌ای مجلل تبدیل می‌کند و خودش هم در آن مشغول به کار می‌شود. حضور آدم‌های مختلف در این مهمانخانه این شرایط را فراهم می‌کند که آدم‌های مختلفی با حضور در آن، داستان‌های مختلفی را رقم بزنند که موضوع بیشترشان حول مضامین اجتماعی می‌گردد

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال آقای گلشهر به همراه نقش

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال آقای گلشهر به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: کیومرث پوراحمد، تهیه کننده: داریوش بابائیان، فیلمبردار: فرهاد محمودی، موسیقی: فردین خلعتبری.

نظرات