دانلود کامل فیلم خندوانه علی ضیا در فصل هشتم خندوانه (لینک مستقیم و تیزر)

0

برنامه خندوانه سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ با حضور علی ضیا ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم رفت و این مجری معروف و مشهور رادیو و تلویزیون که به تازگی اجرای فرمول یک را در شبکه یک بر عهده داشته، حالا به شبکه نسیم و فصل هشتم برنامه خندوانه می آید تا با شما درباره زندگی هنری و ماجرای عاشق شدن و عشق پنهانی  نوشته های عاشقاته و مجری شدن و … صحبت کند. در ادامه دانلود کامل خندوانه علی ضیا در فصل هشتم خندوانه با همه سکانس های جذاب دیدنی مانند شوخی با رامبد جوان و عاشق شدن و سوتی بازی که سوژه شبکه های اجتماعی شده که در ادامه فیلم کامل خندوانه علی ضیا همراه با تیزر این برنامه را دانلود کنید

دانلود کامل فیلم خندوانه علی ضیا در فصل هشتم خندوانه (لینک مستقیم و تیزر)

 

دانلود کامل فیلم خندوانه علی ضیا در فصل هشتم خندوانه (لینک مستقیم و تیزر)

برنامه خندوانه با انتشار تیزر قسمت جدید، خبر از حضور علی ضیا در این قسمت جدید داد و سه شنبه (۱۹ بهمن ۱۴۰۰) علی ضیا مهمان فصل هشتم خندوانه بود. علی ضیا قرار است برنامه تحویل سال ۱۴۰۱ را در شبکه یک اجرا کند و به تازگی نیز مجری برنامه فرمول یک شبکه یک بوده است.

همچنین ایشان به تازگی برنامه اینترنتی با ضیا را در نمایش خانگی با حضور چهره های هنری و ورزشی و معروف اجرا میکند.

در ادامه تیزر این قسمت را ببییند:

لینک دانلود کامل را از آپارات ببینید

علی ضیا مجری تلویزیون و تهیه‌ کننده و گوینده رادیو در ۲۶ شهریور ۱۳۶۴ در کاشان به دنیا آمده و فارغ‌التحصیل مکانیک طراحی جامدات بوده در مقطع کارشناسی و یک خواهر به نام شیما دارد‌ و سید می باشد و مادرش از نویسندگان و پدرش سید حسین ضیا از تاجران می باشد.

از سال ۱۳۸۵ وارد سازمان صدا و سیما شده و کارش را به عنوان مجری و گوینده در رادیو شروع کرد و به عنوان گوینده و گزارشگر در شبکه جوان مشغول بکار شد.
ورود او به رادیو با برنامه ای به نام پسری از کاشانه در سن نوزده سالگی استارت خورد و این آیتم او بهترین آیتم برنامه رادیویی شبکه جوان شناخته شد.

نظرات