با اجاره اسپیس انواع غرفه‌های نمایشگاهی را برپا کنید

1

اگر می‌خواهید با کمترین هزینه بهترین و مناسب‌ترین غرفه‌های نمایشگاهی برپا کنید، اجاره اسپیس را در اولویت قرار دهید. اسپیس‌ها از متریال مقاوم برخوردار هستند. به همین دلیل در فضاهای باز نیز مانند فضاهای بسته قابلیت اجرا و نصب دارند. این غرفه‌ها در همه فصل سال کاربرد خاص خود را دارند. اسپیس فریم‌ها سبب محافظت غرفه‌ها در برابر عوامل مختلفی همچون باد، باران، آفتاب، طوفان و… می‌شوند.

با اجاره اسپیس فریم به راحتی می‌توانید نسبت به پوشش دادن این بناها اقدام کنید. پوشش‌های مختلف و زیبایی جهت کاور کردن اسپیس‌ها در بازار وجود دارند. شما بر اساس سلیقه خود می‌توانید هر نوع پوششی را انتخاب کنید. معمولا نوع پوششی که جهت اسپیس فریم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید ضد آب باشند. تا در صورت باریدن باران وسیله‌هایی که در غرفه‌ها وجود دارند از خیس شدن در امان بمانند.

 اجاره اسپیس

اسپیس فریم

اجاره اسپیس نمایشگاهی

اجاره اسپیس نمایشگاهی به شما کمک می‌کند تا مدل و طرح دلخواه خود را اجرا کنید. چنان‌چه قصد برپایی نمایشگاه کتاب دارید، می‌توانید با اجاره اسپیس فریم، نسبت به اجراء غرفه‌هایی در ابعاد مختلف اقدام کنید. با توجه به این‌که اکثر نمایشگاه‌ها در محیط باز برپا می‌شوند، لازم است تمهیدات لازم جهت بروز هر نوع عوامل طبیعی در نظر گرفته شود. چادرهای برزنت ضد آب گزینه مناسبی جهت پوشش اسپیس‌ها به شمار می‌روند.

اسپیس فریم چیست؟

اسپیس فریم‌ها به عنوان داربست نمایشگاهی نیز شناخته می‌شوند. با این تفاوت که اسپیس‌ها دارای تنوع‌پذیری بسیار بالایی هستند. قطعات اسپیس فریم‌ها دارای ابعاد و اندازه‌های مختلفی هستند. نحوه اتصال این قطعات به وسیله بست اسپیسی و یا قفل صورت می‌گیرد. در ساختار این محصول مفتول و لوله در قطره‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. قطر استاندارد لوله‌ای که جهت تولید اسپیس فریم مورد استفاده قرار می‌گیرد، یک سانتی‌متر و مفتول آن پنج سانتی‌متر می‌باشد. این اجزاء معمولا با جوش به یکدیگر متصل می‌شوند. این روش علاوه بر استحکام سازه بر زیبایی آن نیز نقش موثری دارد.

اجاره اسپیس

اسپیس فریم

مزایای اجاره اسپیس

اجاره اسپیس دارای مزایای فراوانی است. همه افراد می‌توانند با اجـاره اسپیس نمایشگاهی از مزایای آن برخوردار شوند. اجاره اسپیس با هزینه کمی مقدور می‌باشد. اسپیس‌فریم‌ها در طرح‌ها و مدل‌های زیادی قابل اجرا می‌باشند. جابجایی این محصول آسان است. زیرا اسپیس فریم‌ها دارای وزن کمی هستند. باز و بسته کردن این محصول به راحتی انجام می‌شود. بکارگیری و جمع‌آوری اسپیس‌ها در مدت زمان کوتاهی صورت می‌گیرد. تنوع استفاده از این محصول بسیار زیاد است.

اجاره اسپیس نمایشگاهی بجای داربست فلزی

با پیشرفت تکنولوژی و ساخت سازه‌های متنوع، اجاره اسپیس نمایشگاهی بجای داربست فلزی بسیار افزایش یافته است. در گذشته جهت برپایی غرفه‌های نمایشگاهی از داربست فلزی استفاده می‌شد. داربست‌ها دارای معایب‌های زیادی بودند. نصب داربست‌ها بر خلاف اسپیس فریم‌ها بسیار سخت و زمان‌بَر بود. جابجایی و حمل و نقل آن‌ها با صرف هزینه بالا و به سختی صورت می‌گرفت. ایمنی داربست‌ها نسبت به اسپیس فریم‌ها بسیار کم بود. اما امروزه بکارگیری اسپیس فریم‌ها سبب آسان شدن برپایی انواع غرفه‌های اسپیس فریم شده است. به طوری‌که قیمت اجاره اسپیس از اجاره داربست بسیار کمتر و کاملا مقرون به صرفه است.

اجاره اسپیس

اسپیس فریم

اسپیس فریم و کاربرد آن

اجاره اسپیس جهت برپایی تمام سازه‌های موقت کاربرد دارد. برای آشنایی بیشتر با کاربرد این محصول تا انتهای مقاله با ما باشید. این محصول به دلیل زیبایی، ایمنی، تنوع در ابعاد و اندازه، امکان بکارگیری در شرایط جوی مختلف، جابجایی آسان، قیمت ارزان و…. نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است. یکی از مهم‌ترین عواملی که سبب انتخاب این محصول و استفاده مداوم از آن شده است، انعطاف پذیری اسپیس فریم‌ها می‌باشد.

راه‌اندازی سوله‌های موقت و دائم با اجاره اسپیس فریم

اجاره اسپیس به شما امکان راه‌اندازی سوله‌های موقت و دائم را می‌دهد. به دلیل ایمنی، مقاومت و استحکام زیاد اسپیس‌ها، برپایی سوله‌ها در مناطق باز و بدون سقف به راحتی امکان‌پذیر است. ساختار این محصول کاملا محکم است به طوری‌که در هوای برف و بارانی، طوفان، باد و…. اسپیس‌ها دچار صدمه و آسیب نمی‌شوند.

ساخت استیج و سن با اجاره اسپیس

با توجه به این‌که اسپیس را می‌توان در فضاهای سرپوشیده مورد استفاده قرار داد، بنابراین جهت ساخت استیج و سن اجاره اسپیس بسیار قابل توجه می‌باشد. اگر جهت مراسمات قصد برپایی سن و استیج دارید، یک نکته مهم در نظر داشته باشید. اسپیس فریم‌هایی که جهت این کار مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید تحمل وزن‌های زیاد را داشته باشند. زیرا در طول مراسم افراد زیادی بر روی سن و استیج قرار می‌گیرند. بنابراین استفاده از اسپیس محکم، ایمنی استیج و سلامت افراد را تضمین می‌کند. لازم است بعد از نصب و تکمیل شدن استیج و سن، جهت پوشش کف از موکت، فرش، ام‌دی‌اف و هر پوششی که مناسب این مکان است، استفاده کنید.

اجاره اسپیس

اجاره اسپیس

راه‌اندازی انواع پارکینگ‌های موقت و دائم با اجاره اسپیس فریم

اجاره اسپیس با قیمت کم به شما این امکان را می‌دهد، بهترین پارکینگ را برپا کنید. برخی شرکت‌ها، اداره‌ها، موسسات و… فاقد پارکینگ هستند. همین امر سبب بروز مشکلاتی برای کارمندان این مجموعه‌ها می‌شود. بنابراین استفاده از اسپیس فریم می‌تواند تمام مشکلات را برطرف کند. راه‌اندازی و ساخت پارکینگ‌های موقت و دائم به وسیله اسپیس‌ها آسان است.

ساخت ایستگاه‌هایی صلواتی

افرادی زیادی در ساخت ایستگاه‌های صلواتی فعالیت دارند. این افراد با اجاره اسپیس ایستگاه‌های متنوع و زیبایی را راه‌اندازی می‌کنند. برگزاری مراسمات مذهبی و دینی نیز در این ایستگاه‌ها امکان‌پذیر است.

شما می‌توانید با اجـاره اسپیس نسبت به ساخت انواع بنرهای تبلیغاتی، ساخت انواع طاق‌ها ( طاق رومی، طاق نصرت و… )، نصب بیلبوردهای مختلف، ساخت قفسه‌های نمایشگاهی و …. اقدام کنید.

اجاره اسپیس نمایشگاهی در اسپیس سازان

اسپیس سازان به عنوان یکی از معتبر ترین تولید کنندگان اسپیس فریم شناخته شده است. محصولات این مجموعه بسیار مرغوب، با کیفیت، بادوام و… می‌باشد. اجـاره اسپیس در اسپیس سازان به راحتی صورت می‌گیرد. برای اطلاع از چگونگی اجرا و نصب اسپیس فریم می‌توانید به وب‌سایت www.spacesazan.com مراجعه نمایید. طراحی سازه اسپیس فریم و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی توسط این مجموعه صورت می‌گیرد. شما می‌توانید با نظر و سلیقه خود طراحی غرفه‌های نمایشگاهی، طراحی پارکینگ، طراحی استیج، طراحی بنرهای تبلیغاتی و…. را به این مجموعه بسپارید. تمام محصولات اسپیس سازان با کیفیت و مرغوب است و از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشد.

1 دیدگاه در “با اجاره اسپیس انواع غرفه‌های نمایشگاهی را برپا کنید

  1. رضایی گفت:

    سلام ، عالیه

نظرات