بیوگرافی فابیو جانواریو فوتبالیست و همسر و فرزندانش + عکس های خانوادگی و شغل جدید

0

بیوگرافی فابیو جانواریو فوتبالیست و همسر و فرزندانش + عکس های خانوادگی و شغل جدید

بیوگرافی فابیو جانواریو بازیکن سابق استقلال و همسر و فرزندانش + عکس های خانوادگی و شغل جدید فابیو جان واریو و زندگی شخصی و سوابق فوتبالی فابیو جانواریو بازیکن فوتبال از برزیل تا ایران همراه با تصاویر خانواده و زندگینامه و ازدواج و همسرش و فرزندانش با نشانی اینستاگرامش و سفر جانواریو به ایران در از مجله حرف تازه دانلود کنید

بیوگرافی فابیو جانواریو فوتبالیست و همسر و فرزندانش + عکس های خانوادگی و شغل جدید

بیوگرافی فابیو جانواریو بازیکن سابق استقلال

فابیو جانوایو, با نام کامل فابیو دانیل جانوآریو (Fábio Daniel Januário) متولد ۳ سپتامبر ۱۹۷۹ در لوندرینا برزیل، یکی از بازیکنان فوتبال اهل برزیل است که فارغ التحصیل مهندسی معماری است . نام مستعار او ریکاردو و دارای قد ۱٫۷۹ متر و در پست هافبک توپ می زد. او هم اکنون بازنشسته شده و به عنوان سرمربی فوتبال فعالیت دارد.

زندگی شخصی فابیو جانواریو

سوابق ورزشی

فابیو جانوآریو فوتبال را از کودکی و از شهر زادگاهش آغاز کرد.. ریکاردو در طول فعالیت های ورزشی خود در تیم هایی چون کاسکاول و کولوتینا ، ویتوریا ، ژیل ویسته ، بلنس پرتغال، فولاد، استقلال ، سپاهان و … بازی کرده است.

فابیو سابقه بازی در لیگ برتر فوتبال ایران و لیگ پرتغال را در کارنامه خود دارد. او در تیم های فوتبال سپاهان و استقلال و فولاد در لیگ برتر فوتبال خلیج فارس بازی کرده است.

همسر فابیو جانواریو کیست

فابیو متاهل است و سال ها پیش ازدواج و هم اکنون دارای یک دختر و پسر می باشد.

فابیو جانواریو و همسرش

دوران فوتبال در استقلال

ریکاردو بازیکن سال های نه چندان دور استقلال است و در بین طرفداران و هواداران این باشگاه بسیار محبوب است. او در هفته پایانی لیگ برتر ایران در فصل ۸۷–۸۸ گل قهرمانی استقلال را به ثمر رساند و به همین خاطر از محبوبیت زیادی بین هواداران استقلال برخوردار است.

زندگینامه فابیو جانواریو فوتبالیست برزیلی

علت جدایی از استقلال

وی به دلیل پرداخت نشدن حقوقش در تیم استقلال به برزیل سفر کرد و پس از تأخیر زیاد در بازگشت در زمانی که به ایران برگشت مصدوم بود و در نتیجه به دلیل شدت مصدومیت باعث شد که قراردادش با استقلال فسخ شود

او با وجود بدهی هایی که باشگاه استقلال باید به او پرداخت می کرد ، هیچ وقت از این تیم شکایت نکرد.

زمانی که از او پرسیدند چرا از استقلال شکایت نمیکنی گفت : استقلال خانواده من است و هیچ کس از خانواده خودش شکایت نمی کند. رابطه من با هواداران استقلال میلیون ها دلار ارزش دارد.

عکس های جدید فابیو جانواریو

سپاهان

ریکاردو سابقه بازی در تیم سپاهان را در کارنامه خود دارد. او گفته: دو سال آنجا بودم و به موفقیت‌های خوبی با سپاهان رسیدم. اصفهان مثل تهران نیست چون تهران پایتخت ایران است و امکانات زیادی دارد اما من در اصفهان هیچ مشکلی برای زندگی نداشتم.
او پس از جدایی از استقلال به تیم سپاهان پیوست.

و درباره علت جدایی از استقلال گفته: از اینکه به سپاهان رفتم پشیمان نیستم و اگر تاریخ دوباره تكرار شود این کار را می‌‌کنم.

آن زمان که در استقلال بودم مشکلات مختلفی داشتم. مدیران استقلال مشکلات مرا حل نکردند و به خیلی از مفاد قرارداد عمل نکردند. دوست ندارم خیلی از مسائل را بازگو کنم اما من مدتی در هتل زندگی می‌‌کردم و استقلال پول هتل را پرداخت نکرد.

نزدیک بود مرا از هتل بیندازند بیرون اما در سپاهان چنین مشکلاتی نبود و به نظرم حرفه‌ای‌ترین تیم ایران سپاهان است. در اصفهان تنها پنج روز در هتل بودم و بعد برایم خانه گرفتند.

عکس جدید جانواریو ستاره استقلال در ایران

عکس های فابیو جانواریو هافبک اسبق استقلال در ایران

خداحافظی از فوتبال

او در تیر ماه ۱۳۹۲ در سن ۳۳ سالگی کفش‌های خود را آویخت و از دنیا فوتبال خداحافظی کرد.

سفر فابیو جانواریو هافبک اسبق استقلال در ایران

فابیو که جزو محبوب ترین بازیکنان خارجی برای هواداران استقلال محسوب می شود در بهمن ۱۴۰۰ به ایران سفر کرد. علت سفر را، دیدن بازی استقلال و پیکان در جام حذفی عنوان کردند‌.

بیوگرافی فابیو جانواریو ستاره استقلال

عکس های جدید فابیو جانواریو

فابیو جانواریو یکی از بهترین خارجی های تاریخ لیگ برتر ایران است که در قهرمانی استقلال در سال ۸۸ تاثیر زیادی داشت.

او در این سفر با دکتر مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال دیدار کرد و درباره استقلال گفت: من استقلال را در برزیل همیشه معرفی کرده‌ام و امیدوارم که در ادامه هم این کار را بکنم. با وجود اینکه در برزیل هستم، نصف قلب من در ایران است و نصف قلب من آبی است.

او درباره پبوستن به استقلال گفته: به استقلال آمدم چون تمام بازی‌های این تیم پخش مستقیم داشت. اگر بحث پول بود که من در فولاد پول بیشتری می‌‌گرفتم و حاضر شدم پول کمتری بگیرم و به تهران بیایم.

هیچ وقت هم به شهرت فکر نکرده‌ام و این هدف اصلی‌ام نبوده. دوست دارم به جای آن با تیمم موفق شوم. استقلال مرا معروف کرد اما این هدف من نبود. من دوست داشتم تجربه جدیدی داشته باشم و استقلال این فرصت را به من داد.

عکس های اینستاگرام فابیو جانواریو

شغل دوم

فابیو به جز فوتبال، مهندس معمار است و در این باره گفته: فوتبال عشق و علاقه من است. از وقتی که بچه بودم آرزو داشتم فوتبالیست شوم. با درس خواندن در رشته مهندسی دوست داشتم آینده‌ام را بسازم و تامین کنم اما فوتبال برای من چیز دیگری است.

البته دوره فوتبال بازی کردن چندان طولانی نیست و حداکثر می‌‌توانی ۱۵ سال بازی کنی و بعد از آن دوباره سراغ کاری بروی که درسش را خوانده‌ای.

پیج اینستاگرام فابیو جانواریو

صفحه رسمی این فوتبالیست بزریلی را با نشانی

fabiojanuario37 دنبال کنید

افتخارات

• قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۸-۸۷ به همراه تیم استقلال تهران
• قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۰-۸۹ به همراه تیم سپاهان اصفهان
• قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۱-۹۰ به همراه تیم سپاهان اصفهان

نظرات