بیوگرافی عزیزبک آمانوف فوتبالیست ازبکستانی و همسرش + عکس و سوابق عزیزبک امانوف

0

بیوگرافی عزیزبک آمانوف فوتبالیست ازبکستانی و همسرش + عکس و سوابق عزیزبک امانوف

بیوگرافی و سوابق عزیزبک آمانوف فوتبالیست ازبکستانی و همسرش + عکس عزیزبک امانوف بازیکن استقلال همراه با سوابق شخصی و فوتبالی از شروع تا قهرمانی و زندگی شخصی و زندگینامه عزیزبک آمانوف بازیکن ازبکستانی فوتبال و همسر و خانواده اش و پیج اصلی اینستاگرام بازیکن جدید استقلال را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی عزیزبک آمانوف فوتبالیست ازبکستانی استقلال و همسرش + عکس و سوابق عزیزبک امانوف

بیوگرافی عزیزبک آمانوف بازیکن استقلال

عزیزبک آمانوف, با نام کامل عزیزبک آسکارویچ آمانوف, (Azizbek Amonov) متولد ۳۰ اکتبر ۱۹۹۷ به تاریخ شمسی ۸ آبان ۱۳۷۶ در زرافشان، ازبکستان, بازیکن فوتبال و ورزشکار تیم ملی فوتبال ازبکستان است. او دارای قد ۱٫۷۳ متر است که در پست هافبک چپ در حال حاضر برای تیم استقلال بازی میکند. عزیزبک مانوف در نقل و انتقالات زمستانی در سال ۱۴۰۰ با قراردادی به باشگاه استقلال تهران پیوست.

زندگی شخصی عزیزبک آمانوف بازیکن استقلال

سوابق ورزشی

عزیزبک امانوف یکی از فوتبالیست های ازبکستانی است که فوتبال را از زادگاهش آغاز کرد و با درخشش در مسابقات به باشگاه های حرفه ای راه  پیدا کرد. او در طول فعالیت فوتبالی خود در تیم هایی چون لوکوموتیو و بخارا و تیم ملی زیر ۲۰ سال و زیر ۲۳ سال و تیم ملی فوتبال ازبکستان بازی کرده است.

بیوگرافی عزیزبک آمانوف بازیکن فوتبال

عزیزبک فوتبال حرفه ای را با تیم لوکوموتیو شروع کرد و سپس به طور قرضی به باشگاه بخارا پیوست و ۱۳ بازی برای تیمش به میدان رفت. او دوباره به تیم قبلی خود یعنی لوکوموتیو بازگشت و ۷۱ بار به میدان رفت و ۱۲ گل نیز به ثمر رساند.

این فاهبک تیم لوکوموتیو ازبکستان دو بار فاتح جام قهرمانی لیگ برتر ازبکستان شده است.

ازدواج و همسرش

وی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

سوابق و فعالیت های ورزشی عزیزبک آمانوف

دوران تیم ملی فوتبال ازبکستان

آمانوف سابقه بازی در رده های مختلف تیم ملی فوتبال ازبکستان را دارد. او در رده های سنی زیر ۲۰ سال و زیر ۲۳ سال و تیم ملی فوتبال ازبکستان را در کارنامه خود دارد. وی در سال ۲۰۲۱ به تیم ملی دعوت شد و ۳ بازی ملی و یک گل حاصل تلاش او در تیم ملی فوتبال کشورش می باشد.

عزیزبک آمانوف بازیکن استقلال کیست

عزیزبک آمانوف بازیکن استقلال کیست

عزیزبک آمانوف، هافبک تیم لوکوموتیو ازبکستان در بهمن ۱۴۰۰ در نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر خلیج فارس، با عقد قراردادی به مبلغ ۵۵۰ هزار یورو به باشگاه استقلال پیوست و باشگاه لوکوموتیو ازبکستان در صفحه خود به صورت رسمی اعلام کرد عزیزبک آمانوف، هافبک این تیم به استقلال پیوسته است.
او به عنوان خرید جدید باشگاه استقلال تهران معرفی شد تا اولین بازیکن جدید این تیم در نقل و انتقالات فعلی باشد.

عزیزبک امانوف بازیکن جدید استقلال کیست

صفحه رسمی باشگاه لوکوموتیو با انتشار این خبر نوشت: عزیزبک آمونوف هافبک تهاجمی، فوتبال خود را در استقلال، قهرمان ۸ دوره ایران حاضر در مسابقات قهرمانی کشور ادامه خواهد داد.

او سابقه ۷۹ بازی در لیگ ازبکستان را دارد که توانسته ۱۱ گل به ثمر برساند و ۷ پاس گل هم بدهد باید در تیم استقلال می تواند توانایی های خود را به نمایش بگذارد

عکس های اینستاگرام عزیزبک آمانوف

افتخارات

قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ازبکستان در فصل ۲۰۱۶–۲۰۱۷ به همراه لوکوموتیو تاشکند

قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ازبکستان در فصل ۲۰۱۷–۲۰۱۸ به همراه لوکوموتیو تاشکند

عکس های اجدید عزیزبک آمانوف هافبک لوکوموتیو ازبکستان

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی عزیزبک امانوف را با نشانی
amonovazizbek.10 دنبال کنید. البته فن پیج ها و صفحات فیک زیادی به نام ایشان در اینستاگرام باز شده که شما می توانید همین نشانی را که آیدی اصلی این بازیکن فوتبال است را فالو کنید

 

نظرات