خرید شیبا از صرافی آنلاین

0

در بین چند هزار ارز دیجیتال که روز به روز به تعداد آن ها افزوده می شود، تنها تعداد اندکی مطرح می شوند. ارز دیجیتال شیبا یکی از معدود رمز ارزهایی بود که توانست خود را به خوبی در میان سرمایه گذاران مطرح کند. عمر پروژه شیبا هنوز به دو سال نرسیده است؛ اما در همین مدت کوتاه سرمایه گذاران زیادی به سمت آن جذب شده اند. هنوز هم افراد زیادی به دنبال خرید شیبا از یک صرافی آنلاین معتبر و مطمئن هستند. به همین منظور در این مقاله با ارز دیجیتال SHIB بیشتر آشنا می شویم و مراحل خرید آن را بررسی می کنیم.

 خرید شیبا

معرفی ارز دیجیتال SHIB

پس از این که ارز دیجیتال دوج کوین (DOGE) در فضای مجازی مطرح شد و افراد مطرح از آن حمایت کردند، رمز ارزهای بسیاری تحت عنوان میم کوین (Meme-coin) به بازار ارز دیجیتال ورود کردند. شیبا هم یکی از این ارزها بود که توانست خود را در مدتی کوتاه مطرح کند. این پروژه در اواسط سال ۲۰۲۰ راه اندازی شد و هدف خود را رقابت با دوج کوین تعریف کرد. شیبا قصد داشت که با به دست آوردن شهرت و محبوبیت در میان ارزهای دیجیتال، بزرگ ترین میم کوین بازار یعنی دوج را مغلوب کند. در مقطعی از سال هم این اتفاق افتاد و شیبا توانست حجم سرمایه بیشتری را نسبت به دوج کسب کند. این ارز دیجیتال هم مورد حمایت افراد مطرح از جمله ایلان ماسک قرار گرفت و به همین واسطه تقویت شد.

ارز دیجیتال SHIB یک توکن ERC20 است که روی شبکه اتریوم راه اندازی شد. کاربرد آن فقط به سرگرمی ختم می شد تا جایی که یک صرافی غیر متمرکز به همین نام تاسیس شد. صرافی شیبا سواپ (Shiba-swap) یک اکسچنج غیر متمرکز (DEX) بود که بر بستر بلاکچین اتریوم شروع به فعالیت کرد. فاز اول راه اندازی این صرافی توان رقابت با نمونه های قدیمی تر از جمله یونی سواپ (UniSwap) و پنکیک سواپ (PancakeSwap) را نداشت. با این حال توسعه دهندگان شیبا تصمیم گرفتند تا آن را تقویت کنند و نسخه جدیدی را به جنگ رقبا بفرستند.

خرید شیبا

آینده شیبا چه خواهد شد؟

افراد زیادی به آینده شیبا امیدوار اند و اعتقاد دارند که این میم کوین همچنان سودآور خواهد بود. از طرفی توسعه دهندگان این پروژه وعده توکن سوزی های متعدد و افزایش قیمت آن را داده اند. فرایند توکن سوزی می تواند با کاهش میزان عرضه موجب افزایش قیمت شیبا شود. همچنین راه اندازی نسخه دوم شیبا سواپ می تواند کارایی های آن را افزایش دهد و مخالفان را با خود هم جهت کند. البته از حمایت افراد مشهور و قدرتمند از جمله ایلان ماسک هم نباید غافل بود. با این تفاسیر فرض سودآور بودن شیبا در آینده چندان دور از تصور نیست. به طور کلی می توان چند عامل را موجب افزایش قیمت شیبا دانست که مهم ترین آن ها را در این قسمت فهرست می کنیم:

  • توکن سوزی و کاهش عرضه
  • تقویت شیبا سواپ
  • حمایت افراد مطرح مانند ایلان ماسک
  • پذیرش به عنوان ابزار پرداخت
  • لیست شدن در صرافی های بزرگ

البته وقوع هیچ اتفاقی در بازار ارز دیجیتال قطعیت ندارد؛ ولیکن ما سعی کردیم که دلایل احتمالی افزایش قیمت شیبا در آینده را به شما متذکر شویم. در صورتی که تصمیم به خرید این ارز دیجیتال گرفتید، بهتر است که چند ارز دیجیتال دیگر را هم زیر نظر داشته باشید تا همه پول شما در یک ارز متمرکز نشود. لیست دیگر ارزهای دیجیتال مناسب برای سرمایه گذاری را نیز می توانید در صفحه اصلی سایت صرافی آنلاین بیت ایمن مشاهده کنید.

خرید شیبا

خرید شیبا از صرافی آنلاین چگونه است؟

خرید ارز دیجیتال از صرافی آنلاین کار چندان پیچیده ای نمی باشد. ارز دیجیتال شیبا هم مثل سایر رمز ارزها به سادگی قابل تهیه است و خرید آن نیاز به انجام کار سختی ندارد. برای خرید شیبا می توانید در یک صرافی آنلاین معتبر ثبت نام و احراز هویت کنید تا دسترسی شما به این ارز دیجیتال فراهم شود. در ایران هم صرافی هایی وجود دارند که امکان خرید شیبا را به شما می دهند. صرافی آنلاین بیت ایمن از این صرافی ها می باشد. پس از ورود به سایت بیت ایمن و انجام ثبت نام و احراز هویت، به راحتی می توانید خرید شیبا و چندین ارز دیجیتال دیگر را انجام دهید. برای تکمیل فرایند خرید لازم است که پس از احراز هویت، حساب کاربری خود را شارژ کنید و به صفحه خرید و فروش شیبا بروید.

در صفحه خرید و فروش شیبا می توانید دو کادر را مشاهده کنید که یکی (کادر سبز) مخصوص خرید و دیگری (کادر قرمز) مخصوص فروش می باشد. برای انجام خرید و فروش امکان استفاده از دو روش عادی و فوری وجود دارد. در صورتی که مایل هستید شخصا قیمت معامله را تعیین کنید و کارمزد کمتری را پرداخت کنید، بهتر است که از روش عادی استفاده کنید. اگر برای انجام معامله خود عجله دارید می توانید گزینه سفارش فوری استفاده کنید. فیلم آموزش ثبت نام، احراز هویت و خرید و فروش در قسمت راهنمای استفاده سایت قرار داده شده است. گذشته از این پشتیبانی ۲۴ ساعته صرافی بیت ایمن نیز در تمام مراحل فعالیت در کنار شما خواهد بود. بنابراین جای هیچ گونه نگرانی باقی نمی ماند و می توانید به راحتی به جمع خریداران شیبا بپیوندید!

نظرات